Is nog wat vroeg hè? Heb wel spijt dat ik gisteren voor het slapen geen grogje heb gemaakt, dacht er wel nog aan maar was al te moe. Zometeen eens proberen of De Zoon wakker wordt, die is ook ziek thuis en moet zijn pillen.
Dank je Jo. Het gaat weer iets beter dan gisteren, maar heb nog steeds erg weinig energie. Ga mezelf nu eens opleggen om ècht uit te zieken. Ben dat gekwakkel zo zat!
Even ziekenhuis geweest, er mocht weer ergens in geprikt worden. Viel reuze mee allemaal. Wel behoefte aan gevulde koeken, saucijzenbroden, broodjes zalm etc.
Ikke ook naar ziekenhuis geweest, als gezelschap voor dochter..... die weer in mei moet worden geopereerd.... pffff, wat een shitprobleem, (letterlijk en figuurlijk)
Ik ben begonnen met een grog, maar dat was best veel werk ... een theeglas mer een fles rum ernaast werkt hoop ik ook. Ben nogal uit mijn ritme door het ziek zijn. Heb veel geslapen vandaag en voel me nu ineens fit !!!
Leuk! Ik heb net op de valreep via marktplaats een fiets voor Elfje d'r verjaardag geregeld. Was zó bang dat we vrijdag niks zouden hebben. De Vader is ook ziek
We hebben hier twee dingen vlak achter elkaar. Voor de pasen deden we een rondje slap zonder koorst en darmen in de war. En nu een droge hoest, niezen, benauwd, oorpijn en koorst. Op dit moment is Dochter weer OK, maar De Vader, De Zoon en de heilige Yet zijn ziek. De jongste twee beginnen ook al, en da's kut want de hele familie komt dit weekeind.
Dat zei De Pa ook al. Ik wacht morgen even af. Als de jongsten echt ziek worden, gaat het niet door, en anders trek ik de kar wel. Vind het anders zo sneu. Het kinderfeestje doe ik ook pas over een paar weken.