psyche bij griep/ koorts
dinsdag 9 april 2013 om 13:16
Ik wist niet goed een titel te verzinnen . Maar ik heb flink de griep te pakken en ben aldoor koortsig. Nu valt het me op dat het ook invloed heeft op hoe je je psychisch voelt. Hebben jullie dat ook? Dat je dan een wat unheimlich gevoel krijgt enzo? Als je koorts hebt/ had? Ik kan ook niet meer echt goed denken, verkeerde overboeking bij internetbankieren enzo. Herkenbaar?
dinsdag 9 april 2013 om 13:24
Ja. Ik voel me dan ook helemaal niet lekker in mijn vel en voel me dan dus ook down enzo. En kan dan veel teveel piekeren waardoor je je nog rotter en zenuwachtig voelt. Maar ja, moet je een beetje relativeren. Gaat het rotte gevoel niet helemaal van weg maar het helpt wel tegen het zenuwachtige gevoel.
dinsdag 9 april 2013 om 13:43
Probeer wat afleiding te zoeken door televisie te kijken of vraag iemand wat tijdschriften te brengen. Probeer wat te slapen. En als je je goed genoeg voelt kan je proberen of je uit bed kunt komen. Ik heb zelf een bloedhekel aan in bed liggen overdag dus zodra het kan hang ik op de bank ziek te wezen.
Sterkte!
Sterkte!
dinsdag 9 april 2013 om 13:47
Ik vind mezelf vooral heel zielig en ik verwacht dat iedereen om me heen mij ook heel zielig vindt. Verder ben ik heel schrikachtig en zenuwachtig.
Gelukkig is vriend thuis en heel lief voor me. Mijn kruik wordt ververst, ik krijg kopjes thee en eten op bed. Dus ik mag gewoon even lekker ziek en zielig zijn!
Gelukkig is vriend thuis en heel lief voor me. Mijn kruik wordt ververst, ik krijg kopjes thee en eten op bed. Dus ik mag gewoon even lekker ziek en zielig zijn!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
dinsdag 9 april 2013 om 14:41