Citruspers voorkeur?

12-04-2013 20:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Excuses mijn bericht voldeed niet aan de forum regels

Ik was mij hier niet van bewust dus heb op deze manier mijn bericht verwijderd.
De forumregels zijn te ingewikkeld?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Pfff, alles met een stekker is beter natuurlijk. Ik dacht dat iedereen dat wel wist.
Ligt eraan, als ik cavia's uitpers het liefst een elektrische, voor coniferen en pizza liever een handpers.
Fame: Sorry ik ben niet bekend met forums en kan niks aan regels vinden... Ik dacht dit is de ideale plek om zo'n vraag te stellen en wat positieve feedback te ontvangen.

Omdat er veel keukenapparatuur eigenlijk onnodig elektrisch is wil ik elektrische producten weer mechanisch maken...

Zo denk ik aan een elektrische citruspers, deze is onnodig elektrisch maar werkt wel een stuk sneller dan de handmatige citruspers...

Nu wil ik er dus een maken die de werking heeft van een elektrische maar deze stuur je dus handmatig aan maar wel met behulp van een mechanisme.
Geen van beide. Het is altijd een knoeiboel, koop dus gewoon pakjes sinaasappelsap.
Ja en?
quote:wittle schreef op 12 april 2013 @ 20:44:

Fame: Sorry ik ben niet bekend met forums en kan niks aan regels vinden... Ik dacht dit is de ideale plek om zo'n vraag te stellen en wat positieve feedback te ontvangen.

Je bent net met de regels akkoord gegaan. Niet gelezen zeker. Pffff.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Trappen om te persen? Of knijpen als in een knijpkat? Of met zo'n tandwieltje zoals een ouderwetse slagroomklopper?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Fame:

Ik heb ze gevonden en gelezen mijn excuses ik zal het bericht verwijderen

http://www.viva.nl/huisregels/
Gewoon een handmatige ouderwetse pers. Heb je binnen een mum van tijd sap.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven