Wie is nog wakker?

14-04-2013 03:57 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is nog wakker?
Niet "nog" wakker, "al" wakker.
ja hier slapen wij nog niet. kan niet slapen. zoek naar een chat gesprek
Ik ben nog wakker. Maar je plaatste dit alweer een uurtje geleden dus wie weet slaap je al
Hoe gaat het nu met je trouwens? Slaap je nu wel weer thuis? Gaat het nu beter tussen jou en je moeder?
ik slaap nog niet. het is inmiddels bijna 1u hier. ik slaap weer thuis ja, maar ik sluit me gewoon lekker op in de kamer.
O je woont dus niet in NL. Dat dacht ik.

Ja het is hier kwart voor 6 maar ik ben ziek en de paracetamol is op dus kan niet slapen.
nee ik woon niet in nl. me ouders zijn wel van nl geweest. heb je de griep te pakken? veel water drinken helpt meestal.
Ja beetje griep inderdaad. Dus ik loop al steeds heen en weer, dan weer in bed, dan weer op de bank. Maar het nos journaal heb ik nu al 10x gezien dus ook niet meer interessant

Ben je al plannen aan het maken om op jezelf te gaan? Dat zei je natuurlijk in je andere topic dat je dat eventueel wilde. Of is het daar waar jij woont ook niet makkelijk om een kamer of woning te vinden?
ja kan me voorstellen dat je knetter gek van wordt. Nou om eerlijk te zijn kan ik nu even weer denken. Hier in dit land ben je jong als je op 23 jaar alleen gaat wonen. het kan wel en mag wel, maar risk is groter. Ik ga het wel doen. en wil het wel doen. ik ben vandaag vroeg thuis gekomen, maar toen ik aanvoelde dat ik zou vervelen, heb ik mezelf gewoon de hele dag in de kamer opgesloten. Ik download dan films, en bekijk ze allemaal 1 voor 1. als ik iets moet eten, dan ga ik even uit de kamer, maar daarna weer erin.

ik heb vaak van dit soort momenten. dat komt omdat ik heel veel op me kerfstok heb. heel veel dat ik voor mezelf hou.
Ik ben ook weer wakker dankzij mijn jongste kind.
Ik praat niet graag over mijn problemen, maar soms merk ik dat het teveel wordt. dan laat ik nou net dat stukje los dat me opdat moment hindert. maar ik heb zoveel dat ik soms niet weet waar te beginnen.
Goedemorgen visje, fijn he zo vroeg wakker worden

Ik snap het farel maar soms is het wel goed om met iemand te praten, een buitenstaander. Waarom praat je niet een keer met een psycholoog oid? Misschien lucht het op of met vriendinnen. Het is niet altijd goed om alles maar voor jezelf te houden he.
Soms vraag ik me af als het niet vervelend overkomt, als je steeds weer berichten plaats op dit forum. Maar ik heb momenten. ik kan heel gelukkig zijn soms, en over 10 min weer rot voelen. nu voel ik me stukken beter. alleen ga ik nog niet slapen, omdat ik bang ben dat ik ga slaapwandelen, en dan doe ik de gekste dingen waarvan ik versteld sta als ik wakker ben. dus ik ga over een uur zo proberen te slapen
Natuurlijk is het niet vervelend om steeds berichten te plaatsen op dit forum. Oke, je hebt er een aantal tussen zitten die bijv over een relatie 10x dezelfde topics openen en het nooit leren maar dat is een ander verhaal. Als ik me wel eens verdrietig vol en ik lees hier dan wat berichten, moet ik vaak erg lachen, bij sommige reacties van mensen lig ik echt in een deuk.

Hier zitten mensen die jou niet kennen en ik vind dat je hier vaak best goede tips kan krijgen. Het zijn mensen die jou niet kennen dus reageren toch anders dan vriendinnen,ouders etc.

Maar als ik het zo lees, zit je in een flinke dip. Het is ook niet fijn dat je nu thuis woont en jezelf continue opsluit in je kamer en niet communiceert met je moeder, dan ga je je ook eenzaam voelen.
hahaha ja kan me voorstellen. ik las ook net een paar berichten en moest er echt om lachen. ik hoef niet naar een prof te gaan. vindt ik niet nodig. ik voel me al goed als ik op een moment van eenzaamheid gewoon met jullie kan chatten. open en eerlijke antwoorden krijg ik. een ieder heeft een ander beeld over een situatie. en jah ik probeer me tijd goed te vullen op straat. dus als ik thuis ben, dan is het echt om te slapen. tenzij er niet te doen valt op straat.
Maar farel, ik ga even douchen en mijn hondje maar uitlaten want ze ligt zo zielig bij de deur en mij continue aan te kijken met zielige oogjes.

Slaap lekker alvast doe rustig aan.
ja hoor. zeker. en jij ook beterschap. ik zal voor je bidden. lieve groet. :-)
Pfff dames, dit gesprek gaat me nu boven mijn pet. Ik haak dus weer af: ben nog niet wakker genoeg.
Haha visje ik snap dat je het niet volgt. Farel had afgelopen week een topic geopend, daar gaat het over.

Ik ga er ook even vandoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven