Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Ja ze had echt zoveel in een keer gegeten. Maar als je vaak veel eet dan rekt je maag ook uit he, dus het zal er wel relatief gemakkelijk in passen.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 14 april 2013 @ 20:11:

hoiiiiiii

Ik ben trouwens van de week een oude kennis tegengekomen (een sportieve man) die ook helemaal verslaafd is aan dit programma

Vond ik wel grappig, vind het niet echt iets wat veel mannen gaan kijkenIn mijn sportschool zijn er ook mannen die kijken. Het is het topic op de maandagmiddag/avond ..
Ze wil het niet snappen

Volgens mij gaat het geen succes worden.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 14 april 2013 @ 20:20:

1500 is ook wel echt weinig als je da ook nog 4 uur gaat sporten op een dag...Ja echt inderdaad, ik vind 1500 zonder sporten al weinig.
Whaaaaaaaattttt ze gaat hem nog een beetje de schuld geven van haar eigen falen - SCHANDE
Gaat of niet echt lekker..
Ik heb bij haar nog geen voorstukjes gezien van de "finale". Geen goed teken volgens mij.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 14 april 2013 @ 20:20:

1500 is ook wel echt weinig als je da ook nog 4 uur gaat sporten op een dag...Daardoor vallen ze ook zo snel af.
Ik heb eigenlijk het eerste doel gemist, hoeveel moest ze afvallen?

Kitty wat grappig! Nou goed voor de kijkcijfers dan hhaha

Ze doet wel heel moeilijk idd, maar misschien gaat ze nog in een keer straks toch meewerken.
quote:steph schreef op 14 april 2013 @ 20:28:

[...]

Daardoor vallen ze ook zo snel af.En ik vond mijn shredje al heel wat
Eerste doel was 45 kilo eraf geloof ik..
quote:steph schreef op 14 april 2013 @ 20:28:

[...]

Daardoor vallen ze ook zo snel af.nou ze hebben genoeg reserves hoor
Jankerd. Sorry hoor maar ik vind het echt dramatisch dit keer. Pfoe.
Oh Chris, ik wil je zo hard
quote:yellowlove2punt0 schreef op 14 april 2013 @ 20:31:

Oh Chris, ik wil je zo hard
quote:newimprovedkitty schreef op 14 april 2013 @ 20:29:

[...]

nou ze hebben genoeg reserves hoorJa dat scheelt wel idd. Als je veel overgewicht hebt raak je sneller kilo's kwijt dan met een beetje of geen overgewicht, dacht ik tenminste..
Hahahaha Yellow!
Toch best veel eraf!
Oh ik herken dat zo, dat je dan zo je best doet en dan val je niets af bah bah bah bah
Uh-oh. Dit gaat niet de goede kant op!
Krijgt ze gewoon geld om eten te kopen van hem!

Ik ben bang dat ze haar doel niet heeft gehaald
En een fucking bad attitude ook nog. Bleh.
Chris betaalt voor haar eten?
hoeveel is ze afgevallen?
zij is irritant

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven