VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:nathje schreef op 26 mei 2008 @ 18:14:

Ach wat lief, Morrie! Japie was helemaal trots dat hij post had gekregen! Liep je daarvoor gister naar de brievenbus? Dank je wel!

Nee, dit had ik al vrijdag gepost, ik wilde dat het zaterdag aan zou komen omdat hij toen thuis zou komen. En toen postte jij dat hij vrijdag al thuis was gekomen, dus ik balen . Maar uiteindelijk kwam het dus toch vandaag pas aan, dus maakt het allemaal niet meer uit. Leuk dat Japie er blij mee was!

Het uitje van de Cheersers klinkt leuk. Hier lukt het niet zo erg om iets te plannen he, of gaan we nog taart maken binnenkort?

Meave, ik denk dat iedere man zijn voor- en nadelen heeft. Die van mij tenminste wel, maar door de bank genomen is hij ok. En ik ben ook niet het type mens voor een perfecte man. Bij mij moet het allemaal wel een beetje 'ruw' zijn zeg maar.
Avond!
Ja, hallo Drop. Even verslag doen graag he
Sjezus, gisteren was het die vinger in de baarmoeder, vandaag is het keelpijpen wat me intrigeerde. Soms is het handig, die recent geopende topics aan de rechterkant, maar echt geschikt is het niet voor nieuwsgierige mensen zoals ik.
get Morrie en wil je het even laten om dan hier te komen posten erover .
Bedankt voor de waarschuwing Morrie!

Ennuh Drop, moeten we hieruit opmaken dat het weekend geen verslag waard was? Ik hoop het niet!

zo en nu weer aan de slag! Ik zit op kantoor en moet hoognodig opruimen. We hebben zo een afspraak.
Hej Lien!

Het weekend viel op zich wel mee. Ik kan echt genieten van op het water zitten, dat scheelt. Met zoveel mensen die ik niet ken (28 in totaal) in een kleine ruimte vind ik weer wat minder. En ingedeeld worden in een groep met allemaal mensen die ik niet ken om op het strand spelletjes te doen, nog minder, eerlijk gezegd. Dat soort dingen doe ik niet gedwongen in mijn vrije weekend. Dus ik ben uit mijn groepje gedeserteerd en ben meegehobbeld met vent's groepje. Op zich wel grappig hoe snel je elkaar een beetje leert kennen in zo'n weekend, met een aantal mensen had ik wel een soort klik en dan wordt het wel gezellig. Barbecue en feest 's avonds was wel oke. Terugvaart naar Harlingen was heftiger dan de dag ervoor, het weer was een stuk ruwer, maar dat vind ik wel leuk, die golven en zo. De kinderen hadden het leuk gehad bij schoonzus en zwager en hadden geen heimwee oid, dat was wel een opluchting. En het is wel grappig om te zien hoe mijn vent zich gedraagt tussen collega's, een aantal moet hij zelf leiding geven en hij mat zich wel een soort houding aan, zo ken ik hem helemaal niet.

Al met al viel het dus wel mee. Maar het heeft wel mijn voorkeur om mijn weekend in te richten zoals ik dat zelf wil.
Nou, gelukkig is het dan toch meegevallen, toch? Klinkt best als een leuk weekend al met al.

Keelpijpen... Tsja...

Ik vond die baarmoedervingerar bizarder geloof ik.

Ik kom ook wel vaker op plekken waar ik nooit kom sinds dat rijtje hier rechts er is. En dat klinkt weer gek in relatie tot baarmoedermond, maar met andere plekken bedoel ik dus andere pijlers...

Ik ook aan het werk, net mega afwas gedaan en keukentje en wc gepoetst. En nu ben ik weer gewoon hoofd verkoop. Straks even een pittige brief schrijven naar iemand met een wel heel erg op onze domeinnaam lijkende domeinnaam en notabene ook hetzelfde product verkopend!

Vanaf 9 juni hebben we trouwens een stagiair, in eerste indruk heel sympathieke gast.

Ik zou Pebblo niet willen ruilen. Hij heeft ook wel wat onhebbelijkheden maar is toch de man van mijn dromen wel. (iemand een teiltje?) En dat beetje ruwe van Morrie, dat zie ik dan wel graag in zijn uiterlijk terug. Woest aantrekkelijk, grrrr.

Ja, dat afspreken met Vrolijke meiden is een crime. Dan maar weer eens een simpele minimeet bedenken, dat lukt beter.
Dat topic over keelpijpen is vooral bizar omdat to schrijft: Ik moet leren keelpijpen...

(Mini)meet lijkt me leuk. Al was dat ook al niet gelukt in de Linnaeushof. We zijn veels te drukke meiden .

Dropje, het klinkt toch alsof het best te doen was, het weekend. Nu hoef je neem ik aan weer een jaar niet?
Gelukkig viel het mee Drop! Ik krijg trouwens ook jeuk van de dingen die jij beschrijft. Vooral van het indelen en dan spelletjes MOETEN doen. Pfff, dat geforceerde hoeft van mij niet.

Is het gek als ik niet weet wat keelpijpen is? Eigenlijk zou ik dan dat topic even moeten opzoeken maar dat doe ik niet onder werktijd

(Mini)meet lijkt me echt weer eens gezellig. Aanbod bij mij thuis staat nog steeds, maar Linnaeushof en taart maken/high tea lijkt me ook leuk.
Dat is niet gek, ik wist het ook niet, daarom heb ik het topic aangeklikt, en nu weet ik het wel. Ik weet nu ook hoe ik het kan leren. Misschien een leuke vaderdagverrassing voor Harrie ?

Ik vind het ook heel leuk om een keer bij jou thuis af te spreken Nathje! Die andere dingen ook trouwens, ik vind alles leuk. Maar misschien is een afspraak bij iemand thuis makkelijker te regelen dan een hele dag iets doen? Dat we bijvoorbeeld weer allemaal wat te eten meenemen, net als bij Meave en bij Wind toen?
Keelpijpen is zelfde als deepthroaten toch? Ja dat moeten, dat is wel bizar. Daar heb ik nou helemaal niets mee hoor, met sm.

Ja, laten we dat doen. Bij iemand thuis afspreken en allemaal wat te eten meenemen! Ik had al overwogen om een Vrolijke BBQ te regelen! Met aanhang en kinderen, maar dat leek me bij nader inzien wel erg veel...

Zullen we dan gewoon degene bij wie het is een datum laten prikken en het die datum doen ongeacht wie er wel of niet kan? Die datumprikker werkt ook niet namelijk omdat er geen dag uitkomt dat iedereen kan en het dan maar iedere keer helemaal niet doorgaat...
Eens met Pebbles. Nathje, zeg jij maar wanneer! (Maar ik ben met vakantie van 8 tot 21 juni )
Ik heb mijn vakantie nog niet gepland en pas hem desnoods aan Vrolijke date aan.
Gezellig! Ga ervan uit dat ik dan in kraambed zit hoor, maar mocht ik me vervelen dan kom ik langs.

Ben bij Villa Arena geweest voor badkamer folders, maar heb daar verzonnen dat ik dat maar via internet ging aanvragen. Wat zijn die afstanden ineens lang.... erg he . Ik vond het echt een fikse wandeling van de ene roltrap naar de andere.

We hebben gisteren gauw-gauw wat aangewezen voor de zolder badkamer, maar dat is eigenlijk alleen wasbak en douche-kop. Voor op de eerste wil ik toch wat langer nadenke. Die badkamer wordt ook groter dan op zolder, op zolder is krap 2.5 m2 en daar past echt geen handdoekje haakje meer bij, dus dan ben je snel klaar .
Ik vroeg net aan Kiloknaller (ben echt sloooom) of ik een zakje chips mocht. Draait hij zich om, halverwege zijn gang naar de keuken "mama, wil je BBQ chips of andere?". Eeeeeh.... hij wordt groot EN hij krijgt te veel chips. Rare Kiloknaller en dat terwijl alleen zulke zakjes hebben met verjaardagen, maar hij vast een goed geheugen (en gisteren vast chips gehad van vent ).
O, leuk! Ik heb ook twee weken vakantie tot 14 juni dus, maar daarna kan het wel hoor! En ik vind het concept iedereen wat meenemen ook leuk en gezellig (want het resultaat is dan altijd veel te veel eten )

Ik zal thuis de kalender even pakken voor een datum!

En zo te zien moet ik toch dat topic even openen, ben nu wel erg nieuwsgierig

En Lien, als je hulp nodig hebt met de badkamer, geef maar een gil hoor! Wanneer staan ze op de planning? Daar bedoel ik mee, zit er tijdsdruk op het nemen van de beslissingen?
Ja Nathje, geef eens wat fijne sites door (en jouw eigen site!). Wij willen strak. Als in vierkante was-bak zeg maar en hebben nu voor boven lichtgrijze groze tegels van 30-60. Dat willen we op zich beneden ook, maar misschien ook wel met wat smallere tegels ertussen zodat het er iets "gezelliger" uitziet. Globale indeling hebben we, zou bijvoorbeeld wel graag licht in de douche willen hebben (een led-lampje onder, niet zozeer om te douchen, maar ziet er mooi uit als je badkamer licht aanzet) en we twijfelen ook nog of we (een rijtje?) glas-stenen willen, waardoor licht van buiten ook helemaal door de douche heen kan zeg maar.
Heb Kiloknaller net voor tv geparkeerd, vent gevraagd dochter te halen en te koken en ik ga eeeeh.... niets doen ?
Mooi, die grote tegels! Wij hebben nu juist klein (mozaik) maar ik vind dat grote veel stoerderderder.

Zusje heeft dat ook. En hangtoilet. Dat is op zich niet bvijzonder, maar ipv dat zij alleen een stukje muur dikker heeft dan de rest (ivm waterreservoir enzo hangtoilet) de hele muur opgemetseld naar die dikte en dan 2 nissen erin. Een in de douchecel, met dus direct plek voor shampoo enzo en eentje in de badkamer en daar kun je dan zo maar iets inzetten.

Nou ben ik niet voor snuisterijen in de badkamer (en ook niet ergens anders, ik ben anti-snuisterijen) maar dat vind ik wel heel erg leuk.
Ga winkel afsluiten, later!

(vanavond helemaal alleen)
Leuk de nisjes! Wilde ik ook maar kon volgens GW niet ivm leidingen van de douche. Ben wel heel erg tevreden met onze badkamer. Badkamer is wit met grijs. Hier ook grote witte tegels en het bad is mozaiek grijs.

Leuk een date bij Nathje! Moet er maar weer eens van komen dat we bij beppen. Onder voorwaarde dat Dropje griekse kaastaart maakt en Mille tortilla en iemand Pammie's witte chocoladetaart.

En ik? Ik eet het op

Lien, je vermaakt je wel hé?

Even op zoek naar het pijptopic.
Ik heb die witte chocoladetaart laatst gegeten trouwens. Mijn moeder had hem gemaakt. Er-rug lekker!

Bedenkt me nu wel dat als we bij Nathje afspreken, dat het dan wéér ver rijden voor Dropje is. Dat is wel vervelend vind ik.

Wij willen ook badkamer ooit nog doen, maar komen niet uit de indeling dus stellen we het steeds maar weer uit. Nu staat mijn hoofd er ook niet echt naar met bevalling voor de boeg trouwens. Vorige keer hebben we badkamer snel snel met goedkoop spul ingericht omdat ik toen van Schorrie beviel, en ik wil het een volgende keer graag goed doen.

Schorrie ligt in bed en zingt. Zo lief. Hij zingt een liedje wat hij vorig jaar samen met mijn moeder heeft verzonnen, de lieverd.

Morgenmiddag extra middag werken. Maar dan wel vrijdagmiddag vrij!
Wat we gisteren hebben uitgezocht was gauw gauw en badkamer opde 1-e is NA de bevalling, dus alle tijd .

De ijs chocotaart? Lekker inderdaad, maar met dit weer niet echt te verplaatsen en als Drop dan ook nog die fetataart maakt dan moet ik meteen een bed reserveren bij Nath, want ik kan me daarna echt niet bewegen denk ik .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven