dol op anale seks
woensdag 17 april 2013 om 11:31
Wat valt er nou te praten over iets dat je lekker vindt?! Als het nou over aardappels ging, kon je nog recepten uitwisselen, maar bij dit onderwerp kan ik me alleen een mooiweerpraatje voorstellen.
Lekker hè?
Ja nou!
Zo warm.
Inderdaad. Beter dan gisteren.
Nee, dat was niks.
Echt genieten zo.
Aha.
Heerlijk.
Ja.
Dus???!!!
Lekker hè?
Ja nou!
Zo warm.
Inderdaad. Beter dan gisteren.
Nee, dat was niks.
Echt genieten zo.
Aha.
Heerlijk.
Ja.
Dus???!!!
woensdag 17 april 2013 om 11:31
woensdag 17 april 2013 om 11:48
quote:koalawolfie schreef op 17 april 2013 @ 11:43:
[...]
mijn partner vind het fantastisch maar hij was wel verbaasd de eerste keer.Ik weet dat het vreemd is maar het is gewoon hetzelfde "nat" als in de vagina en ik zoek geen aandacht maar ik krijg altijd van die lullige reacties.ik wil gewoon weten of er meer mensen zijn die het hebben.Anaal nat worden en squirten kan niet. Ga maar snel langs je huisarts want er zit iets niet goed bij jou.
[...]
mijn partner vind het fantastisch maar hij was wel verbaasd de eerste keer.Ik weet dat het vreemd is maar het is gewoon hetzelfde "nat" als in de vagina en ik zoek geen aandacht maar ik krijg altijd van die lullige reacties.ik wil gewoon weten of er meer mensen zijn die het hebben.Anaal nat worden en squirten kan niet. Ga maar snel langs je huisarts want er zit iets niet goed bij jou.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 17 april 2013 om 11:48
quote:koalawolfie schreef op 17 april 2013 @ 11:43:
[...]
mijn partner vind het fantastisch maar hij was wel verbaasd de eerste keer.Ik weet dat het vreemd is maar het is gewoon hetzelfde "nat" als in de vagina .
Laat me raden....er komt bruin uit je vagina????
Dan zou ik zeker een dokter raadplegen!
[...]
mijn partner vind het fantastisch maar hij was wel verbaasd de eerste keer.Ik weet dat het vreemd is maar het is gewoon hetzelfde "nat" als in de vagina .
Laat me raden....er komt bruin uit je vagina????
Dan zou ik zeker een dokter raadplegen!