Werk & Studie alle pijlers

deeltijdstudie

17-04-2013 22:00 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar een deeltijdstudie op MBO niveau, aangezien een voltijd opleiding voor mij op dit moment kwa gezondheid geen optie is. Vind dit zelf best vervelend, omdat de meeste van mijn leeftijd wel gewoon mee kunnen komen. Maar oke heb geaccepteerd dat het nu eenmaal niet anders is op dit moment. Alleen... een deeltijdstudie blijkt helaas nogal moeilijk te vinden en daarom ben ik ook aan het kijken naar thuis-studies die studies aanbieden. Heeft iemand hier goede ervaringen met een thuis-studie? Waar ik vooral benieuwd naar ben, staat dit ook goed op je CV in vergelijking met een 'gewone' studie waarbij je wel naar school gaat? Hier hoor ik namelijk wisselende verhalen over. Dit is voor mij wel belangrijk om te weten, maar niet het allerbelangrijkst omdat ik al blij ben als ik een deeltijdstudie gevonden heb en als dit lukt kwa gezondheid.

Sinds kort blijken er ook thuis-studies te bestaan die ook klassikale lessen aanbieden. Dus dit lijkt mij wel erg prettig zodat je niet continue in je uppie zit te kijken.

Nou ik lees positieve en opbouwende reacties: graag!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heb je al eens gekeken op de site van NCOI. Zij bieden ook deeltijdopleidingen aan op MBO-niveau. En dan dus met klassikale bijeenkomsten. Ik doe er een opleiding op HBO-niveau. Ze staan in het bedrijfsleven wel goed aangeschreven en zijn ook geaccrediteerd (erkend).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven