Entertainment alle pijlers

Carice bij dwdd

17-04-2013 20:18 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me of ze aan haar gezicht heeft laten sleutelen, of komt dat alleen door dat andere gebit? Dat haar mond daardoor anders staat?

Het lijkt wel zo'n bang hertje, met die ogen!
Botox. For sure.

Ik heb een vriendin die zich vol laat spuiten en ik herken het gladgetrokken gezicht en rimpelloos lachen.

Jammer dat ze dat heeft laten doen. Steeds minder puur.

Terwijl ze zo'n pure, natuurlijke beauty was.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik vond haar het leukste in "Alles is liefde"
Some flies are too awesome for the wall
Ik snap trouwens die muzikale weg die ze ineens is ingeslagen niet. Ze zingt, weet blijkbaar ineens alles van muziek, zo'n self proclaimed deskundige, zeg maar...en ze wordt ook op dat voetstuk gezet door Matthijs. Onbegrijpelijk.

Voor mij is en was ze actrice. Ik vind het gewoon niet kloppen.

En daarnaast, ik vind ook dat ze gewoon echt niet kan zingen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik zag haar laatst bij College Tour, daar zag ze er 'normaal' uit. Daarmee bedoel ik de mooie vrouw zoals ik haar ken van film/tv. Al vond ik wel dat haar kapsel nogal 'het lijkt heel nonchalant maar er is ontzettend over nagedacht' was.

Vanavond zag ik haar bij DWDD en ik vond ook dat ze er anders uit zag. Wat precies weet ik niet, ik denk inderdaad iets met haar mond.

Ze is "al" 36. Vinden jullie haar er ook zo jong uitzien? Oke, op tv zit er natuurlijk een laag make-up op, dat geeft misschien een vertekent beeld maar het lijkt bijna of ik (24) nu al meer rimpels heb.

Edit: lijkt er inderdaad op dat ze is afgevallen. Zelfs vriend zei tijdens College Tour 'wat is zij dun'. En toen ik zei dat ze al 36 is reageerde hij ook verbaasd.
Ik gebruik zelf Botox en zag het direct, haha.

Fronsrimpel, kraaienpootjes en neus-lippenplooi.

Denk ook dat zij haar bovenlip heeft laten doen. Echter, in lippen gaat geen Botox maar een filler.

Ze zag er wel mooi uit hoor! En het is heel goed gedaan.
Het is erg onnatuurlijk en overduidelijk, ik vind het helemaal niet goed gedaan! Vooral die trout pout en verschrikte hertenogen vond ik vreselijk.

Ze maakt zichzelf lelijk zo. Ik moest zelfs aan Taylor van the bold denken. Zonde van zo'n prachtige vrouw!
Mij viel het zojuist ook op.

Ik heb het vermoeden dat ze fillers heeft laten spuiten in haar wangen een lichte ooglift. En haar lippen heeft laten opspuiten. Vond haar nu zelfs op Yolanthe lijken.

Het zag er inderdaad naar uit of ze iets had geslikt. Vond haar erg warrig en hyper.
Je m"appelle belle
Ja hyper dat vond ik ook, zo vreselijk overdreven en dramatisch over het onderwerp. Ik heb het geluid weg gedrukt omdat ik het gewoon gênant vond.
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 april 2013 @ 21:47:

Ik snap trouwens die muzikale weg die ze ineens is ingeslagen niet. Ze zingt, weet blijkbaar ineens alles van muziek, zo'n self proclaimed deskundige, zeg maar...en ze wordt ook op dat voetstuk gezet door Matthijs. Onbegrijpelijk.

Voor mij is en was ze actrice. Ik vind het gewoon niet kloppen.

En daarnaast, ik vind ook dat ze gewoon echt niet kan zingen.

Dit dacht ik ook altijd, maar in december heeft ze in Enschede een concert gegeven voor dat serious request. En daar vertelde ze juist in een interview dat ze kleinkunstacademie gedaan heeft omdat ze zangeres wou worden en dat ze meer per ongeluk in het acteren is gerold.

Vond ik zo gek om te horen.. want iedereen vind haar dus een actrice die probeert ook zangeres te zijn, terwijl zijzelf dus beweerde dat ze eigenlijk dus zangeres is die er ook bij acteert.
quote:mafalda schreef op 17 april 2013 @ 20:20:

Nee ik denk niet dat ze verbouwd is, ik ben Carice en haar maniertjes wel zat nu. Vind dat ze zo bewust is van haarzelf.

Daar in tegen gister Ellen te Damme..prachtwijfIk heb met beide vrouwen niet zo veel. Moest wel lachen om het Volkskrant-artikel over Ellen: het lijkt wel alsof ze twee jaar lang constant op de wc heeft gebivakkeerd. En maar klagen dat het artikel niet goed was... Iémand zal die foto's toch aan de Volkskrant hebben gegeven, denk ik zomaar.
quote:Melpomene schreef op 18 april 2013 @ 12:27:

[...]

Ik heb met beide vrouwen niet zo veel. Moest wel lachen om het Volkskrant-artikel over Ellen: het lijkt wel alsof ze twee jaar lang constant op de wc heeft gebivakkeerd. En maar klagen dat het artikel niet goed was... Iémand zal die foto's toch aan de Volkskrant hebben gegeven, denk ik zomaar.Klopt en bij DWDD zei ze ook dat ze boos was, want de afspraak was dat ze heeeel veeeel foto's zouden aanleveren die dan allemaal op postzegelformaat op de pagina zouden komen, om aan te geven hoe groot en veelzijdig het project was. En toen bedacht iemand dat het leuker was om 1 schokkende foto te kiezen voor paginagroot. Dus Volkskrant had zich in deze niet aan de afspraak gehouden.
Ja duidelijk heeft zij wat laten doen! Ze zal het nooit toegeven gok ik maar je ziet het. Ergens vind ik het jammer...Blijkbaar is het ZO not done om er ouder uit te zien? Is het dan zo erg allemaal?

Onlangs was Carice in New York, ik gok dat ze daar wat heeft laten doen.

Ze heeft nu de trekken van Madonna....
Ik mis alleen de Dracula tanden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven