TTTOT-jubileum topic
donderdag 28 maart 2013 om 17:39
Ruim een jaar geleden werd het forum geteisterd door een bepaald heerschap. De boze 81e heer.
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
donderdag 18 april 2013 om 16:22
quote:Yezka schreef op 18 april 2013 @ 11:28:
Gisteravond een paniekmomentje gehad met bloedverlies. Nu weer niets... Poeh. Toestand.
Spannend hoor Yez! En kan me voorstellen dat je lichtelijk hysterisch wordt van bloedverlies. Alhoewel ik het ook heb gehad in mijn eerste zwangerschap en dat kindje is nu 5
Gisteravond een paniekmomentje gehad met bloedverlies. Nu weer niets... Poeh. Toestand.
Spannend hoor Yez! En kan me voorstellen dat je lichtelijk hysterisch wordt van bloedverlies. Alhoewel ik het ook heb gehad in mijn eerste zwangerschap en dat kindje is nu 5
donderdag 18 april 2013 om 17:54
quote:Yvonne77 schreef op 18 april 2013 @ 16:18:
[...]
En toen? Halen ze je er dan meteen uit?
Het was nog niet begonnen dus ik mocht er weer even uit. Paar keer diep ademhalen om rustig te worden en toen nog een keer proberen.
Floofde: we beginnen tegen half 1. Ik kan proberen om om 12 uur (of eerder voor een kop thee in het pitoreske centrum van schoonhoven.) daar te zijn. Anders hebben we om 3 uur pauze. Zeg maar.
[...]
En toen? Halen ze je er dan meteen uit?
Het was nog niet begonnen dus ik mocht er weer even uit. Paar keer diep ademhalen om rustig te worden en toen nog een keer proberen.
Floofde: we beginnen tegen half 1. Ik kan proberen om om 12 uur (of eerder voor een kop thee in het pitoreske centrum van schoonhoven.) daar te zijn. Anders hebben we om 3 uur pauze. Zeg maar.
Been there, done that, got the T-shirt.
donderdag 18 april 2013 om 17:57
donderdag 18 april 2013 om 22:03
quote:peecee schreef op 18 april 2013 @ 19:52:
Wat een gekut zeg........ik zie 100 buttons.....jullie ook??
Willen ze ons hoodfpijn bezorgen of zo.....tot snel.Peecee, browsergeschiedenis verwijderen en opnieuw inloggen... als dat lukt. Ik kreeg foutmeldingen omdat mijn nick minder dan 5 karakters had. Dus heet ik nu -sri- in plaats van sri. Voorlopig. Balen!
Wat een gekut zeg........ik zie 100 buttons.....jullie ook??
Willen ze ons hoodfpijn bezorgen of zo.....tot snel.Peecee, browsergeschiedenis verwijderen en opnieuw inloggen... als dat lukt. Ik kreeg foutmeldingen omdat mijn nick minder dan 5 karakters had. Dus heet ik nu -sri- in plaats van sri. Voorlopig. Balen!
vrijdag 19 april 2013 om 09:33
vrijdag 19 april 2013 om 10:55
Heey apa
Wat ik je idee?
Ik vind het forum niet eens zo slecht, de grijnzende vrouw is weg. Alleen jammer van het kleurtje en de bugs die eerst opgelost moeten worden..Ook vind ik het jammer dat op de startpagina nu een lange kolom met icoontjes staat, moet ik meer scrollen (maar dat zou mobiel vast makkelijker zijn zo...)
Oja, en als je inlogt dat je dan eerst naar mijn viva gaat moet ik weer terug het topic opzoeken..
Wat ik je idee?
Ik vind het forum niet eens zo slecht, de grijnzende vrouw is weg. Alleen jammer van het kleurtje en de bugs die eerst opgelost moeten worden..Ook vind ik het jammer dat op de startpagina nu een lange kolom met icoontjes staat, moet ik meer scrollen (maar dat zou mobiel vast makkelijker zijn zo...)
Oja, en als je inlogt dat je dan eerst naar mijn viva gaat moet ik weer terug het topic opzoeken..
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.