***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Mich..als ik met zwangerschapsverlof ga stopt ook meteen mijn dienstverband daar. ik heb me er maar bij neergelegd en ga lekker tijdens mijn verlof eens uitkijken naar een leuke andere baan.
Micha, wat goed dat je morris zelf hebt geknipt. Ik heb er ook over zitten denken, maar dat durf ik niet aan. Ben bang dat hij vervolgens wekenlang met een heel raar kapsel rondloopt. En ja dat Daan al 8 (!) keer naar de kapper is geweest verbaasd me natuurlijk helemaal niks. Ik denk dat zijn haar anders net zo lang als dat van mij zou zijn geweest!

Swissie, Lara en Micha, als jullie minimeet doorgaat en er is nog plaats dan kom ik ook met Ole (als ik tenminste welkom ben!)

Morgen is het nationale straatspeeldag, leuk! Voor de kleintjes misschien nog niet maar wel voor de grotere broers en zussen!

Esan, ik vind het ook erg lastig met dat slaapje en Kaj naar school brengen. De laatste tijd is Fachatman ook thuis, maar ik heb hem ook al regelmatig wakker moeten maken! Sorry zelf nog geen goede oplossing bedacht. Alleen thuislaten doe ik ook niet, ik ben ook minimaal een kwartier weg.
Swis, als je richting Rotterdam gaat, heb je dan zin om ook even hier langs te wippen? Vind het wel erg gezellig om je weer te zien!

Lara, ik vind het wel een erg leuk idee om zo'n gevingerverfde muismat te geven. Hoe en waar laat je het maken?

Verder even ego:

Ben echt rete labiel vandaag. Ik kan niet naar Kika kijken zonder in tranen uit te barsten en uiteindelijk heb ik A. gebeld om te vragen of hij naar huis kwam. Dit heeft hij ook gedaan (de lieverd!), maar ik voel me nog steeds klote. (excuse my French) Nou ja, hopelijk gaat het binnenkort beter.
Swiss, ik begrijp best als het niet lukt hoor. Ik snap dat jij als carrierevrouw met familie en vrienden op afstand een iets drukkere agenda hebt dan ik! Maar als het lukt zou het leuk zijn.

Lievelust, lekker, dan hoef je je ook niet druk te maken dat je na drie maanden alweer aan de bak moet bij dat bedrijf toch? En kun je gewoon rustig wat leuks gaan zoeken.

Fachat, gezellig als je ook bij een eventuele meet zou zijn!

Ik heb nu nog geen slaapjes/ophaalproblemen maar ben bang dat ik die wel krijg na de verhuizing en met 3 kinderen. Maar ik weet nog niet hoe het gaat lopen dus kan me er ook nog niet druk om maken. Nu ren ik altijd even heen en weer tussen de middag.

Arme Spitsmuis, lief dat A. naar huis toe kwam vanmiddag.
Ik heb zojuist de tripp trapp besteld (bij die deense site, thanx voor de tip!!!!). Moet nog even bedenken hoe ik dit aan Fachatman ga verkopen (tips anyone.... Muis misschien? )

Spitsmuis, wat lief van A!!! Hoe is het nu met Kika, reageert hij nog steeds niet echt?
Jullie hebben twee kinderen dus twee kinderstoelen nodig?
O wacht, Kaj heeft waarschijnlijk geen kinderstoel meer nodig. Waarom heb je een nieuwe stoel besteld?
Op zich een goede, alleen zit Kaj al zeker anderhalf jaar op een gewone stoel...
zoals het er nu naar uitziet is A'dam natuurlijk wel erg makkelijk.

Ik zou dan bij mijn zus langskunnen (heb haar woning al lang iet meer gezien) en zou dan direct met 3 meiden af kunnen spreken (en dus 6 kids samen, oef). Waarschijnlijk het gemakkelijkst als we ergens in een speeltuin afspreken, wat een bende.

Maar ik ga het proberen.

En Muis, ik ga het ook zeker proberen bij jullie langs te komen, al is het voor even een koffie. Dat moet echt te combineren zijn met R'dam (of Noordijk). Gelukkig heb ik een aantal vriendinnen net nog gezien, dus dat maakt het iets makkelijker als een afspraak nu niet lukt.

Ga weer even verder mailen.
In welke buurt woont je zus Swissie?
De kinderstoel waar Kaj op zat was een hele oude (nog van mij van vroeger), op zich is hij nog wel oke. Momenteel staat hij op zolder omdat er geen riempje op zit voor tussen de beentjes en Ole er constant uitglijdt (wonderbaarlijk genoeg hadden we dit probleem bij Kaj niet) daarnaast is het plankje stuk (maar vooral vind ik hem gewoon niet mooi meer). Ole zit nu op een hangstoeltje, maar daar probeert hij ook uit te klimmen en het zit toch niet zo stevig als een echte kinderstoel. Bovenden moeten we dat stoeltje steeds uitwassen. Oh en toen Kaj 2,5 was ongeveer paste hij niet meer in de kinderstoel, maar was nog te klein voor een grote stoel en dan is de tripp trap natuurlijk ideaal!
Nou, argumenten genoeg lijkt me!!
Kijk dat vind ik ook, maar Fachatman tegenargument zal zijn... dat fixen we dan toch even... of hij zoekt een goedkope stoel bij de kringloop uit! Haha, nou het komt wel goed hoor. Ik ben hier meer van het inkoopbeleid, als het aan fachatman lag zaten wij bij wijze van spreken altijd op bierkratten. Maar goed, ik moet dan natuurlijk wel weer de tripp trapp uitzoeken die mij nu incl. alle accessoires 200 euro kost.
Ohja even vergeten, maar op zaterdagochtend heb ik cursus (deze keer wel in A'dam), tot half 1 en op zondag moet ik werken (wel weer in A'dam, we hebben een buurtfeest). Dus eigenlijk kan ik alleen op zaterdagmiddag
Fachat nog een argument, ze kunnen er heel lang op zitten en tijdens een verjaardag kan er met gemak een volwassenen op zitten bij gebrek aan 'bierkratjes' wel even de babybeugel er af halen. Feline (7) zit ook nog steeds op de tripptrapp. Ideaal ook voor bij de computer.

Wat heb je er trouwens bijgeshopt. Volgens mij kwam ik met stoel en babybeugel en steun niet aan dat bedrag.
Lieve meisjes even een snel berichtje.

Ben moe en misselijk en ga vanaf morgen een paar dagen bij mijn ouders bivakeren, Ickeman is de hele week 's avonds weg en zaterdag ook dus dit leek me wel een "goede"oplossing" . Sjiesis, wat kan zo'n zwangerschap erin hakken zeg...... Ik tel gewoon de uren tot Ruben gaat slapen en de uren tot Ickeman thuiskomt. Niet leuk meer. Nu kunnen mijn ouders een beetje zorg overnemen, ook overdag ,dat is wel fijn. Ben benieuwd hoeveel dagen ik het daar ga volhouden, maar goed:)

Begint echt te lijken op hoe ik me vorige keer voelde tijdens de zwangerschap. Daar zit ik echt niet op te wachten:(

Beterschap voor alle zieke poesjes!

En wat ontzettend fijn dat Robbie zo goed uit de tests is gekomen!!!! Pak van mijn hart!!!! Was ik helemaal vergeten te zeggen, stom stom stom!

Weet niet of ik hier kan komen de komende dagen, maar dan weten jullie even hoe dat komt:)

Dag dag! Tot snel!
Esan, kussentje, gordeltje en verzendkosten, alleen de tripp trapp met baby-beugel was 155 euries

Icke,
Dankjewel lieve Fachat!!!!
Sterkte lief Icke-meisje! Niet leuk, niet leuk! Hoeveel weken nog voordat het eerste trimester erop zit?

Muisje: sterkte met arme Kika!

Ik heb al gevingerverfd en dat op een muismat geplakt en die geplactifiseerd (hmmm dit schrijf je niet zo...), maar ik vind het wat knullig. Ik ga het nu scannen en bij de hema laten maken.

Fachat: ehm...als je geen tripp trapp koopt ben je een dief van je eigen portemonnee. Desnoods verkoop je hem nog eens door voor veel geld...

**oproepje!** Kan iedereen wat foto's uit zijn map wissen voor het geval je er heel veel op msn hebt staan? We raken wat vol.

Ik ben moe, ga slapen. Weltrusten!
Lara, eb net bij wat wat foto's gedelete
ook gedaan..
Framboosje en Livia hebben vannacht in het ziekenhuis geslapen, omdat Livia nog steeds overgeeft... Vandaag gaan ze een buikfoto maken.
Ach gut, wat sneu!!

Lieve Icke, sterkte. Ook bij je ouders. Hopelijk houd je het een beetje vol daar. Werd het de eerste keer beter na drie maanden?

Fachat, mijn man is gelukkig erg gemakzuchtig. Hij koopt liever iets nieuws bij de dichtsbijzijnde winkel dan dat hij zelf iets gaat repareren. Maar goed, jullie stoel stond al weken op zolder en Ole bleef maar uit dat hangstoeltje klimmen dus je moest nu actie ondernemen. Zoiets.

Zal straks wat foto's wissen, nu een Lars naar psz en boodschappen doen.
Och jeetje, arme Livia.
Oh Arme Framboos en Livia. Bluh bluh bluh.

Heel veel sterkte

Ga aan het werk.

Ohja, de hema heeft weer een foto-album actie. Tweede (wel dezelfde) voor de helft van de prijs. Voor als je opa's en oma's gelukkig wilt maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven