Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Ja, ik heb net geshred, 2 en 3 van level 2. Ik hoorde jullie gewoon zo van hee No, aan de slag! Dat hielp wel, want ik zag al die plaatjes voor me die jullie gisteren geplakt hebben.

Ik rook trouwens ook. Zou ik niet moeten doen en ik weet dat ik weer ga stoppen, maar nu dus niet.

Mijn dag was zwaar omdat ik nogal wat emotioneel gedoe te verwerken heb. Zit wel een stijgende lijn in hoor en ik ben ook heel blij met iedereen die er voor me is, komt goed.
Cum non tum age
puf puf hijg hijg. level 2 is toch echt niet mijn ding. Al ging het allemaal wel wat vloeiender als gisteren. nog 8 te gaan! shred ze

respect voor iedereen die goed door dit level heen komt. Ik vind hem killing maar wel lekker als het gedaan is en Jillian me amazing vind
Ik neem ook weer een dagje vrij vandaag. Heb net de kamer versierd en nu nog de kadootjes inpakken en een monchou taart maken.

Sport ze allemaal !
Nou, jullie duimen heeft geholpen hoor!

Dochterlief heeft keurig geslapen en ik ook kijn 7,5 uur gepakt dus.

Nu duimen voor mijn moeder, want daar logeert ze vannacht.

Man en ik hebben met aan het strand een patatje met frikadel gegeten. En dan heb ik vandaag ook nog een Jillian vrije dag!

Maar volgens de Calorie Teller verbrand ik vandaag toch nog 200 calorieen meer dan ik eet. Dus ach....

Alvast gefeliciteerd Jammie!
Follow your heart, but take your brain with you....
Ratjetoe, ik zie nu al tegen de eerste van level2 op.

Jammie, gefeliciteerd.

Nu ga ik aan level 2 beginnen.
Morning laydeez!

Jippie, was vanmorgen weer op mijn normale gewicht, even twee weken superstreng doen en elke calorie opschrijven heeft gelukkig geholpen. Gisterenavond na mijn werk 5km hardgelopen gejogd, in een mooi natuurgebied, tussen de schapen, in het zonnetje (t-shirt was genoeg, zooo lekker).

Veel plezier vandaag Jammie! Gefeliciteerd!

Klinkt als een heerlijk avondje Addison, hoop dat je moeder er niet al te vaak uit heeft gehoeven, haha.

Ik heb een klein beetje spierpijn van het lopen gisteren, ik ga zometeen Shred 3 doen, heb ik tenminste wat gedaan vandaag. Vanavond girls' night out!

Rua-red,succes met level 3 en veel plezier vanavond.

Bij deze IK HAAT PLANKING. het zal wel ergens goed voor zijn.
Rua red, goed bezig!

Steph, ik heb ook een hekel aan planking.

Vandaag rustiger aan, heb net 4 van level 2 gedaan.
Cum non tum age
Week 1 ripped 1 is klaar!

Gaat een stuk sneller dan shredden!

Morgen week 2, ben heel benieuwd!

Moet je eens kijken wat dat planken met je schouders doet!

Bal je spierballen eens voor de spiegel en kijk dan eens naar je schouders. Mijn vriend zei: Zo, met jou moet ik geen ruzie krijgen

Howdy ladies! Hoe staat het met iedereen vandaag?

Vanmorgen weer met Evy gelopen. Ging lekker, was wel koud brr..

Vanmiddag wil ik weer lesje rippen.

Morgen maar een rustdag inlassen denk ik.

Ik zit wat gewichtsverlies betreft weer op een plateau. Die bereik ik elke 5 kilo gewichtsverlies. Vorige keer heeft het een week of 3/4 geduurd. Moeilijke weken.

Blijf m'n ogen op m'n doel houden. Ladiesrun komt in zicht!
Miepje, die spierballen dat denk ik niet dat ze hier komen. Maar hoop van wel. Knap gedaan de eerste week rippen

Jetfreggel, beter langzaam afvallen dan snel en dan weer snel aankomen.

Nog postitief nieuws van level2 ik heb een paar keer Nathalie gedaan (schaatsen, knieën omhoog en die V maken).
Zo level 2 zit er eindelijk op. Ik heb hem dus 11 x gedaan vanwege man. Morgenvroeg eerst hardlopen en morgenavond 21/30. Level 3 here I come!!!

Iedereen hier trouwens ook goed bezig!
Jetfreggel bedankt voor je lieve tekst. het gaat goedkomen met het gewicht misschien moet je toch cm's doen, dat dat fijner is?

Jammie ik weet niet wie er nou jarig was maar gefeliciteerd!

Een dikke knuffel voor Noa hoop dat je je snel beter voelt.

Ik heb een ripdip, gisteren niet gedaan en ik moet me er eigenlij vandaag toe zetten maar ik weet het niet hoor.

Oh en ik haat planken ook!
O, ik heb ook een beetje een dip. Net 25/30 gedaan, maar wel aangepast. Sommige oefeningen vervangen door oefeningen uit een eerder level. Had gewoon geen energie vanavond. Maar gister ook al overgeslagen vanwege hele avond weg, dus moest wel van mezelf. Vind dit level (3) ook gewoon niet leuk...
Ik vind planken leuk
Jongens jongens ik roep iedereen op om dooooor te gaan. Net ripped week 2 les 5 gedaan en dit level is echt SUPER! Echt zet ff door dat level 1 ( stomme runningman grrrrrr) level 2 is gewoon leuk en de cardio is super makkelijk!
quote:Jammie schreef op 19 april 2013 @ 21:14:

Ik neem ook weer een dagje vrij vandaag. Heb net de kamer versierd en nu nog de kadootjes inpakken en een monchou taart maken.

Sport ze allemaal !Hoe was de verjaardag? Lekker monchoutaart, met van die bastognekoeken als bodem? Ooo maak me gek!!
quote:miepje1971 schreef op 20 april 2013 @ 11:44:

Week 1 ripped 1 is klaar!

Gaat een stuk sneller dan shredden!

Morgen week 2, ben heel benieuwd!

Moet je eens kijken wat dat planken met je schouders doet!

Bal je spierballen eens voor de spiegel en kijk dan eens naar je schouders. Mijn vriend zei: Zo, met jou moet ik geen ruzie krijgen

[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... snKphXT36T[/img]Zien jouw armen er echt zo uit Miepie? Ik zie in de mijne nog weinig spier helaas, vind die armen zooooo mooi.
quote:bee-tje schreef op 20 april 2013 @ 21:27:

Ik vind planken leuk Say what?
Yellow, ik ga trouwens niet slapen voordat jij geripped hebt.
MORGEN ok jet. Plak maar wat plaatjes voor me om me te motiveren
Yellow, je laat me toch niet wakker liggen heh!

Enne voor plaatjes moet je tegenwoordig een vergunning voor aanvragen istniet?

Yel, ik maak een deal met je, morgen doe je 2 lessen.
Echt...doe ik dat...

Ok ik doe morgen ripped level 1 en 6week6pack 1 rondje. Is dat een deal?

Ja je moet een vergunning aanvragen, in drievoud ondertekenen, per post (aangetekend) EN per mail. En vergeet de toestemming van je ouders niet!
Ja haha sorry. Ik ben vastbesloten om het positief te bekijken.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 20 april 2013 @ 22:20:

Echt...doe ik dat...

Ok ik doe morgen ripped level 1 en 6week6pack 1 rondje. Is dat een deal?

Ja je moet een vergunning aanvragen, in drievoud ondertekenen, per post (aangetekend) EN per mail. En vergeet de toestemming van je ouders niet!

Hmmm..nou....ok.... Vooruit... Omdat jij t bent..

Kut, toestemming van m'n ouders.. Moet ik weer eerst m'n kamer opruimen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven