Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
quote:jetfreggel30 schreef op 20 april 2013 @ 21:44:

[...]

Zien jouw armen er echt zo uit Miepie? Ik zie in de mijne nog weinig spier helaas, vind die armen zooooo mooi.Bij-na. Als ik ze flink aanspan. Goed planken!!! (maar leuk vind ik dat planken niet, vooral de zij-plank pfff)
Hallo dames,

ik heb serieus in geen jaren hier iets gepost, maar wel regelmatig meegelezen. Zo ook deze pijler over 30 day shred. En daar wil ik jullie voor bedanken; door jullie enthousiasme en motivaties ben ik ook begonnen, en nog beter: met mij nog 12 anderen! De eerste 2 zijn vandaag aan level 2 begonnen, de rest is nog met 1 bezig. En iedereen is zo enthousiast dat er steeds meer mensen mee gaan doen!

Nogmaals hartelijk dank allemaal, en ik ben van plan regelmatig even een "update" te plaatsen over "mijn"Shred-cluppie. Heel veel succes met shredden, rippen, 6w6p, enz!
quote:MissFlyingPig schreef op 20 april 2013 @ 22:54:

Hallo dames,

ik heb serieus in geen jaren hier iets gepost, maar wel regelmatig meegelezen. Zo ook deze pijler over 30 day shred. En daar wil ik jullie voor bedanken; door jullie enthousiasme en motivaties ben ik ook begonnen, en nog beter: met mij nog 12 anderen! De eerste 2 zijn vandaag aan level 2 begonnen, de rest is nog met 1 bezig. En iedereen is zo enthousiast dat er steeds meer mensen mee gaan

Nogmaals hartelijk dank allemaal, en ik ben van plan regelmatig even een "update" te plaatsen over "mijn"Shred-cluppie. Heel veel succes met shredden, rippen, 6w6p, enz!Wat leuk! Hoe heb jij dat cluppie bij elkaar gekregen?
MissFlyingPig, wat goed van je dat je met zo'n clubbie bezig bent.

Miepje, jemig als je ze goed aanspant...... Gaat het vel wat overblijft (hangt onder aan mijn arm) dan ook weg?

Om 10 uur zumba en daarna de tweede keer level 2.
ik wilde niemand bang maken met mijn uitingen over level 2

Heb net dag 4 gedaan en guess what.... het gaat echt zo veel makkelijker! Heb nu nog maar 10 minuten nodig om weer op adem te komen ipv 30.

shred en rip ze iedereen.

ps: hoe doe de mensen dat die na een level er meteen nog 1 achteraan plakken? Dat kan ik echt nog niet volhouden.
quote:steph schreef op 21 april 2013 @ 09:08:

MissFlyingPig, wat goed van je dat je met zo'n clubbie bezig bent.

Miepje, jemig als je ze goed aanspant...... Gaat het vel wat overblijft (hangt onder aan mijn arm) dan ook weg?

. Whahaha neeh dat vel trekt die spierballen zo lekker strak.
quote:ratjetoe2004 schreef op 21 april 2013 @ 09:12:

ik wilde niemand bang maken met mijn uitingen over level 2

Heb net dag 4 gedaan en guess what.... het gaat echt zo veel makkelijker! Heb nu nog maar 10 minuten nodig om weer op adem te komen ipv 30.

shred en rip ze iedereen.

ps: hoe doe de mensen dat die na een level er meteen nog 1 achteraan plakken? Dat kan ik echt nog niet volhouden.DIG DIG DIG DIG BABY!
Voor iedereen die motivatie nodig heeft (plaatjes plakken gaat gewoon):

ZO GAAN JULLIE ERUIT ZIEN ALS JE SHRED/RIPPED!
En ooit gaat dit lukken:

Nooit, Steph!! Gaat nooit lukken!

Vandaag ripped week 2 dag 1 gedaan. Leuk, weer nieuwe oefeningen! Ben drijfnat en hijg als een stoomtrein.
quote:miepje1971 schreef op 21 april 2013 @ 13:08:

Vandaag ripped week 2 dag 1 gedaan. Leuk, weer nieuwe oefeningen! Ben drijfnat en hijg als een stoomtrein.

Positief blijven Miepje. Dacht ik een motivatieplaatje te plakken.

Ging ik vanochtend naar zumba kregen we daar zumba sentao (sentao=zitten), in combinatie dus met spieroefeningen Auw. Daarna nog heel braaf shred level 2 les 2 gedaan.
Het is me zojuist gelukt om de level 2 workout te doen zonder af en toe te smokkelen om op adem te komen. Dat had ik niet gedacht na twee rustdagen, dan merk ik meestal dat het me de eerstvolgende keer wat meer moeite kost. Een kleine overwinning op mezelf dus. Morgen verder met 14/30!
quote:miepje1971 schreef op 21 april 2013 @ 13:08:

Vandaag ripped week 2 dag 1 gedaan. Leuk, weer nieuwe oefeningen! Ben drijfnat en hijg als een stoomtrein.Nou, door zulke berichten verheug ik me er al helemaal op om met Ripped te beginnen Gelukkig duurt het nog een tijdje voordat ik zo ver ben.
Yellow, het was niet mijn bedoeling om daar een discussie over te voeren hoor! Weet hoe je je (in dat opzicht) voelt, ik wens je veel wijsheid en kracht.

Addison, lijkt me erg zwaar. Fijn dat je wel een nachtje heb kunnen slapen. (Hoop oma ook de nacht erna)

Vanavond dag 6 lv 1.. Gaat tot nu toe goed, elke avond kan ik weer 1 opdruk meer haha!!

Voel wel echt spierpijn in mijn buik, nooit geweten dat ik daar spierpijn kon voelen...
Ik heb een tijdje niet meer geschreven hier. Ik zie dat Viva ook veranderd is. In ieder geval fijn dat al die bewegende plaatjes niet meer op het forum staat, alles wordt er zo traaaag door...

Ik zie weer een aantal nieuwe 'gezichten' en wat mensen die ik al eerder voorbij heb zien komen. Nog steeds actief zo te zien, goed zo!

Ik ben toen begonnen met shred, na alle drie de levels doorgegaan met ripped. Na deze vier levels verschillende workouts geprobeerd maar voor mij waren ze allemaal te licht. Ik voelde niks meer gebeuren. Sinds deze week begonnen met krachttraining, dus geen jillian Michaels meer voor mij. behalve de warming-up gebruik ik nog wel die is fijn. Eindelijk voel ik mijn spieren weer eens. Moet binnenkort wel andere gewichten halen, de 5 kilo-dumbells beginnen nu ook te licht te worden.

Ik ben inmiddels 12 cm van mijn buikvet kwijt. Ik wil er nog 6 kwijtraken. Zo, dat was weer een update van mij.

Succes allen!
quote:cynba schreef op 21 april 2013 @ 15:02:

[...]

Nou, door zulke berichten verheug ik me er al helemaal op om met Ripped te beginnen Gelukkig duurt het nog een tijdje voordat ik zo ver ben.

Dat heb ik altijd wanneer ik aan een nieuw level begin. Het wil niet zeggen dat het te zwaar is, hoor. Dit level is niet bijzonder moeilijk, maar wel zwaar. Moet er altijd even inkomen, zeg maar.

Vlas, ik weet ook nog niet wat ik na ripped moet gaan doen. Ik denk aan 6weeks6pack, maar die heb ik nog niet bekeken.

Steph, goed bezig!!
Kwante, zo bedoelde ik het niet hoor, ik begrijp heel goed hoe je je voelt en als je er over wilt praten is er ook een topic dat heet gezond worden met yellow en olivia, daar ben ik aan van alles aan het afkicken dus je bent welkom

Dames, jullie mogen weer trots zijn op me, Yellow is back in town. Net voor de 3e keer Ripped gedaan en 1 rondje 6week6pack maar eerlijk is eerlijk, de laatste toch wel 3 minuten van het eerste rondje lag ik vooral voor pampus. Ik heb oo een motivatie gevonden om een plank langer vol te houden, hondje van zus is hier weer en die ging de hele tijd onder mijn plank staan dus ik kon niet echt instorten bovenop hem. Hij ging ook mijn hele gezicht likken toen ik heel serieus mijn sit ups aan het doen was

Miepje wat goed dat je spierballen hebt! Ik ben erg trots opje! Ik heb 0 spierbal, ik snap niet waarom niet hoor...

Steph bedankt voor de motivatieplaatjes!

JEt, je kunt dus vannacht weer met een gerust hart slapen!

Cynba, je kunt het!!

Missflyingpig wat leuk een shredgroep!! Werkt denk ik ook motiverend als je het met een groepje doet in het ech (of komen jullie niet samen om te shredden?)

Bee-tje, planken leuk!!!??!?!??!?!?!? Ik denk dat je een zonnesteek had he, arm kind

Ratjetoe, doorzetten hoor! Ik merk dat ik wel echt bezweet ben en stervende maar wel eht minder als toen i begon. Toen kon ik echt mijn teen bewegen en daarna stortte ik ter aarde.

Als deze mevrouw het kan, kan ik het ook!!

Toen ik klaar was voelde ik me echt zo

quote:miepje1971 schreef op 21 april 2013 @ 15:57:

[...]

Ik denk aan 6weeks6pack, maar die heb ik nog niet bekeken.

Ik vond die echt te licht en niks toevoegen, als je ripped hebt gedaan heb je best al wat spieren hoor.
Haha jaaa ik heb gewoon besloten dat ik planken, opdrukken, de gewichten, abs, cardio--- kortom de hele mikmak leuk vind. Inclusief Jillian. Anders kom ik er nooit doorheen. In dat kader verheug ik me ook eeeeenorm op vanavond! Dag 1 level 3. Ben ook trots dat ook ik het heb volgehouden!

Vanochtend trouwens ook nog 9 km gerend. Ging als een tierelier. Jillian is serieus goed voor mijn conditie!

Iedereen die nog moet. Shred/rip ze!
Heel goed hoor Bee-tje, ik plaag je maar!

Ik vind planken echt moeilijk, ga ook vaak langzaam met armen meer naar voren omdat dat iets minder zwaar is. Maar ooit ga ik het net zo keurig volhouden als Jillian, in level 1 ripped moet je 30 secondes een plank vasthouden. Dat wordt jouw favoriete level!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 21 april 2013 @ 16:31:

Maar ooit ga ik het net zo keurig volhouden als Jillian, in level 1 ripped moet je 30 secondes een plank vasthouden.

Geinig trouwens, de reactie van je zus haar hond. Mijn hond vond het de eerste paar dagen een beetje vreemd, maar nu slaapt ze gewoon rustig door m'n workout heen. Alleen toen ik bij de eerste keer shred level 2 nogal lag te hijgen tijdens het planken kwam ze al piepend naar me toe en begon ook m'n gezicht te likken. Erg handig

Iedereen die vandaag nog niets heeft gedaan: YOU CAN DO IT!!!
YL, wat leuk dat verhaal van die hond. Dat is pad motivatie.

Vlasje, je bent al met 5kilo dumbells bezig? En die zijn te licht aan het worden. Wow, jij bent een echte die-hard

Beetje, ow iedereen schrok al. Gewoon alles dus positief bekijken, vooral planken jij bent een echte kanjer.
Ik moet nog shredden vandaag. Nog geen zin, maar ik ga het wel doen hoor.
Cum non tum age
@Yellow, fijn dat je weer back in town bent! Las de reden in je andere topic

Jij hebt die spierballen ook hoor!! Je ziet ze alleen nog niet. Dat komt nog.

@ Vlasje: ik doe eigenlijk de meeste buikspieroefeningen op Anita-niveau. Ik had namelijk nog geen buikspieren, die moesten nog aangelegd worden. Dus misschien is het toch wel zinnig voor mij. Eerst de ripped maar eens afmaken en dan kijk ik wel weer verder.

@alle hondenbaasjes/oppassers: het blijft lachen hè, een hond in de buurt. Ik leg de mijne tegenwoordig in de bench, ik word knettergek. Alhoewel ik dan nog regelmatig in de lach schiet, want de computer staat naast de bench en dan sta ik te planken en te kreunen en dan kijkt hij mij echt zo aan van: Jij bent ECHT gek.

@bee-tje sterkte met level 3...
Miepje: ik had ook nog een buikspieren toen ik begon. Auw wat deed dat pijn die eerste dagen. Nu train ik de buikspieren met gewichten erop. Wacht maar tot jij zover bent haha. Maar idd is die 6packin6weeks wel wat voor jou dan (volgens mij schrijf ik het nu verkeerd)

haha ja onze hond gaat altijd onder me liggen als ik ga planken. Handig met het neerkomen, zo lekker zacht.

Beetje zet hem op in level 3, you can do it!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven