Bar Too Much *****204****
vrijdag 19 april 2013 om 15:34
Het voelt nog steeds niet 100% reëel. Alsof ik half droom. Vandaag had ik weer een paar vlagen waarbij ik dacht dat ik weer zou verdwijnen. Ik durf dus niet eens naar de winkel. Was al blij dat ik net bij het van school halen niks raars zag of onderuit ging.
Helaas levert google ook niet veel duidelijkheid. Volgens de dokter was het misschien epilepsie???
Helaas levert google ook niet veel duidelijkheid. Volgens de dokter was het misschien epilepsie???
zondag 21 april 2013 om 09:19
Ja Wies, vandaag een vrije dag, ik hoef zelfs niet aan mijn vrijwilligerswerk te denken.
Mss gaan we vanmiddag even naar de stad, daar staan de praalwagens van het bloemencorso opgesteld, vind ik wel leuk om te zien. Maar is ook erg druk, dus moet even kijken of de kinderen dat trekken.
Mss gaan we vanmiddag even naar de stad, daar staan de praalwagens van het bloemencorso opgesteld, vind ik wel leuk om te zien. Maar is ook erg druk, dus moet even kijken of de kinderen dat trekken.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 21 april 2013 om 09:20
quote:Jonari schreef op 21 april 2013 @ 09:18:
Dat heb ik ook al een paar keer gehad, Mir.
Ik weet dan niet of ze bedoelen dat je zelf 2x hetzelfde bericht post (wat betekent dat je te weinig zegt hier op het forum), of dat je hetzelfde bericht wilt posten als je voorganger.
Ik denk het eerste. Dus ik lul te weinig, dat ik dat nog es mag meemaken.
Dat heb ik ook al een paar keer gehad, Mir.
Ik weet dan niet of ze bedoelen dat je zelf 2x hetzelfde bericht post (wat betekent dat je te weinig zegt hier op het forum), of dat je hetzelfde bericht wilt posten als je voorganger.
Ik denk het eerste. Dus ik lul te weinig, dat ik dat nog es mag meemaken.
maandag 22 april 2013 om 07:12
Goedemorgen.
Mijn kind heeft een extra dagje weekend: http://www.nu.nl/binnenla ... reiging-schietpartij.html
Mijn kind heeft een extra dagje weekend: http://www.nu.nl/binnenla ... reiging-schietpartij.html