dochter van 3 heeft kloven. wat te doen
maandag 22 april 2013 om 08:39
Ik heb dat ook soms. Bij mij helpt het wel om er Bepanthen op te smeren, maar het feit blijft dat het tijd kost om te genezen. Ik zou het in ieder geval afplakken, er zijn ook speciale vingerpleisters die niet zo makkelijk afgaan. Verder in de gaten houden of ze ook last heeft van eczeem op haar handen, daar kun je bij de huisarts een zalfje voor halen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

maandag 22 april 2013 om 09:08

maandag 22 april 2013 om 09:14
Welke zeep gebruik je? Naast het behandelen van de koven is voorkomen daarna ook wel handig. Zeker anti-bacteriële zeep, doet vaak meer kwaad dan goed. Deze zeep wast alle bacteriën weg, óók die wel goed zijn voor je huid.
Ik krijg ook kloven van de meeste soorten zeeppompjes. Voor mij geld; hoe goedkoper hoe beter. Gebruik in de keuken de pompjes van Europrofit, te koop bij het Kruitvat.
Ik krijg ook kloven van de meeste soorten zeeppompjes. Voor mij geld; hoe goedkoper hoe beter. Gebruik in de keuken de pompjes van Europrofit, te koop bij het Kruitvat.
maandag 22 april 2013 om 10:19
Ik gebruik zelf voetklovenzalf tegen de kloven in m'n handen. Goed opsmeren en daarna 2 uur niets aanraken werkt goed. Of dat bij een kind van 3 ook werkt is natuurlijk de vraag. Bij de kinderen gaat daarom hier alles idd in de Bepanthen..
Het is de afgelopen maanden extreem droog weer geweest, waardoor de kloven nu wel erger zijn. Als je het nu goed behandelt zal het de komende periode waarschijnlijk meevallen omdat het wat vochtiger wordt.
Het is de afgelopen maanden extreem droog weer geweest, waardoor de kloven nu wel erger zijn. Als je het nu goed behandelt zal het de komende periode waarschijnlijk meevallen omdat het wat vochtiger wordt.