Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 21 april 2013 om 19:13
Schrik me lam van je avatar Marels, je hebt toch zeker niet je eigen kat in een roze truitje gehesen
Ik heb nog een ketting in de weggeef, een zilverkleurige met allemaal gekleurde bedels er aan. Als iemand interesse heeft maak ik wel een foto, hij is wel zwaar dus ik denk dat het rond de 3 euro is aan verzendkosten. Hij is wel erg leuk maar te groot voor mij.
Ik heb nog een ketting in de weggeef, een zilverkleurige met allemaal gekleurde bedels er aan. Als iemand interesse heeft maak ik wel een foto, hij is wel zwaar dus ik denk dat het rond de 3 euro is aan verzendkosten. Hij is wel erg leuk maar te groot voor mij.
zondag 21 april 2013 om 19:17
maandag 22 april 2013 om 09:40
hallo allemaal
ik heb in de geef:
Een keukenmachine van Bestron
Met verschillende onderdelen er nog bij (rasp functie en citrus pers ed)
Grijze schoenen maat 40/41 het is een halfhoog model met een ruitenrandje. Foto kan ik mailen
Een wit kastje met deur en een zwarte kruis voor in een expedit kast.
Ik heb ook nog wat restjes muurverf staan, misschien dat een hobbyist hier wat mee kan?
ik heb in de geef:
Een keukenmachine van Bestron
Met verschillende onderdelen er nog bij (rasp functie en citrus pers ed)
Grijze schoenen maat 40/41 het is een halfhoog model met een ruitenrandje. Foto kan ik mailen
Een wit kastje met deur en een zwarte kruis voor in een expedit kast.
Ik heb ook nog wat restjes muurverf staan, misschien dat een hobbyist hier wat mee kan?
a docter a day keeps the apple away
maandag 22 april 2013 om 13:27
quote:marmul schreef op 22 april 2013 @ 09:40:
hallo allemaal
ik heb in de geef:
Een wit kastje met deur en een zwarte kruis voor in een expedit kast
Kan geen plaatje van zo'n kruis vinden, maar daarmee deel je zo'n expeditvak in vier vierkante vakken toch? Kun je er dan cd's in kwijt of is het iets hoger?
Wit kastje in een zwartbruine expedit denk ik nog even over..
hallo allemaal
ik heb in de geef:
Een wit kastje met deur en een zwarte kruis voor in een expedit kast
Kan geen plaatje van zo'n kruis vinden, maar daarmee deel je zo'n expeditvak in vier vierkante vakken toch? Kun je er dan cd's in kwijt of is het iets hoger?
maandag 22 april 2013 om 20:30
quote:_flower_ schreef op 22 april 2013 @ 09:23:
@ Marels ik heb je pakket gereed.
Morgen ga ik het verzenden.
Mijn man vroeg zich na die lijst cd's af of de muziek van 'Blue october' ook niet iets is voor jou?
Ik ken ze niet, maar je mag het er altijd bij doen, als je er toch vanaf wilt?
@Koko, ik ga je mailen over de ketting. Maak er een ander maar blij mee
@ Marels ik heb je pakket gereed.
Morgen ga ik het verzenden.
Mijn man vroeg zich na die lijst cd's af of de muziek van 'Blue october' ook niet iets is voor jou?
Ik ken ze niet, maar je mag het er altijd bij doen, als je er toch vanaf wilt?
@Koko, ik ga je mailen over de ketting. Maak er een ander maar blij mee
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 23 april 2013 om 09:37
quote:watervrouw2 schreef op 22 april 2013 @ 13:27:
[...]
Mijn directe familie woont in het noorden, misschien kan ik het ophalen eens met een familiebezoek combineren of ik zoek in jouw regio een leuk museum. watervrouw2 at gmailpuntcom
ik zal je vandaag mailen (als ik het niet vergeet)
Het is inderdaad om een vierkant in vier kleinere vierkanten te verdelen.
Ik zelf woon in regio randstad maar reis komende weken veel door het land
[...]
Mijn directe familie woont in het noorden, misschien kan ik het ophalen eens met een familiebezoek combineren of ik zoek in jouw regio een leuk museum. watervrouw2 at gmailpuntcom
ik zal je vandaag mailen (als ik het niet vergeet)
Het is inderdaad om een vierkant in vier kleinere vierkanten te verdelen.
Ik zelf woon in regio randstad maar reis komende weken veel door het land
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 23 april 2013 om 15:26
quote:Rara70 schreef op 23 april 2013 @ 15:15:
Bankje; ik was degene van de C1000 zegels (voor de buurvrouw).
Ik had je al een tijdje terug gemaild dat de buurvrouw er ondertussen genoeg had......Niet gekregen?
In ieder geval bedankt!Ik heb de mail niet gehad .Er was nog iemand die de zegels wou hebben maar ik weet niet meer wie.
Bankje; ik was degene van de C1000 zegels (voor de buurvrouw).
Ik had je al een tijdje terug gemaild dat de buurvrouw er ondertussen genoeg had......Niet gekregen?
In ieder geval bedankt!Ik heb de mail niet gehad .Er was nog iemand die de zegels wou hebben maar ik weet niet meer wie.