Geboortekaartje
woensdag 24 april 2013 om 15:16
Hallo allemaal,
ik ben bezig met kijken naar geboorte kaartjes. We willen graag een kaartje met een foto. Maar veel kaartjes die ik vind op internet zijn het dan net niet helemaal.. Ik heb inmiddels wel een eigen ontwerp gemaakt op geboortekaartje . nl maar wil graag nog meer ideeën op doen. Hoe en waar hebben jullie je geboorte kaartjes vandaan?
Groetjes.
ik ben bezig met kijken naar geboorte kaartjes. We willen graag een kaartje met een foto. Maar veel kaartjes die ik vind op internet zijn het dan net niet helemaal.. Ik heb inmiddels wel een eigen ontwerp gemaakt op geboortekaartje . nl maar wil graag nog meer ideeën op doen. Hoe en waar hebben jullie je geboorte kaartjes vandaan?
Groetjes.
woensdag 24 april 2013 om 16:51
inderdaad even naar de drukker want daar zit je ook veel minder 'vast' aan de standaard kaartjes. wij hebben pas toevallig een kaartje uitgezocht bij een drukkerij hier. en daar kan je als je dat zou willen ieder kaartje nog personaliseren... dus ook een kaartje wat eigenlijk zonder foto is, kan je nog een foto op laten plaatsen. wel tegen meerprijs natuurlijk.. maar er is echt een hele hoop mogelijk. zelf een heel eigen ontwerp bv.
woensdag 24 april 2013 om 17:57
Ik heb onze trouwkaarten en bedankkaarten via fotokaarten.nl gemaakt, omdat wij bij de drukker niets geschikts vonden. Het fijne vond ik dat je verschillende proefdrukken kunt bestellen (tegen betalting) en de kaarten per 10 kunt (na)bestellen.
http://www.fotokaarten.nl/
http://www.fotokaarten.nl/
vrijdag 30 oktober 2015 om 22:47
quote:jacksgeboortekaartjes schreef op 30 oktober 2015 @ 22:39:
Wij vonden ons geboortekaartje op:
Bijzonder leuke ontwerpjes die we eigenlijk liever voor onszelf zouden willen houden... Met datumstempel!
Wat een stom idee. Die datumstempel dan.
Ik zie er ook totaal geen voordeel van, je krijgt namelijk altijd al de optie om de enveloppen van te voren te ontvangen, dus je kan die voor de bevalling schrijven en na de bevalling is het alleen nog even doorbellen/mailen op welke datum en tijdstip kind geboren is en hoe zwaar hij/zij weegt.
Hoe doe je dat eigenlijk met tijdstip en gewicht? Ook stempelen?
Ik heb het trouwens ook gestaft wegens spam.
Wij vonden ons geboortekaartje op:
Bijzonder leuke ontwerpjes die we eigenlijk liever voor onszelf zouden willen houden... Met datumstempel!
Wat een stom idee. Die datumstempel dan.
Ik zie er ook totaal geen voordeel van, je krijgt namelijk altijd al de optie om de enveloppen van te voren te ontvangen, dus je kan die voor de bevalling schrijven en na de bevalling is het alleen nog even doorbellen/mailen op welke datum en tijdstip kind geboren is en hoe zwaar hij/zij weegt.
Hoe doe je dat eigenlijk met tijdstip en gewicht? Ook stempelen?
Ik heb het trouwens ook gestaft wegens spam.
vrijdag 30 oktober 2015 om 22:54
quote:Moiren_ schreef op 30 oktober 2015 @ 22:52:
Waar is die datumstempel voor dan?
Ik had ze bij de drukker vandaan en vindt het kaartje 12 jaar later nog steeds prachtig
Je krijgt de kaartjes voor de geboorte al, dan kan je na de geboorte de datum nog stempelen.
Het pricipe volgens de website is, dat je je na de geboorte niet meer druk hoeft te maken om die kaartjes, maar dat snap ik dus niet. Want dat hoeft helemaal niet omdat je altijd de enveloppen al van te voren kan krijgen en schrijven. Je moet zelfs meer doen na de geboorte, niet alleen de kaartjes in de envelop doen, maar ook nog eens stempelen
Waar is die datumstempel voor dan?
Ik had ze bij de drukker vandaan en vindt het kaartje 12 jaar later nog steeds prachtig
Je krijgt de kaartjes voor de geboorte al, dan kan je na de geboorte de datum nog stempelen.
Het pricipe volgens de website is, dat je je na de geboorte niet meer druk hoeft te maken om die kaartjes, maar dat snap ik dus niet. Want dat hoeft helemaal niet omdat je altijd de enveloppen al van te voren kan krijgen en schrijven. Je moet zelfs meer doen na de geboorte, niet alleen de kaartjes in de envelop doen, maar ook nog eens stempelen
vrijdag 30 oktober 2015 om 22:57
quote:Amaqanda schreef op 30 oktober 2015 @ 22:54:
[...]
En als je nou niet weet wat het wordt? Of krijg je een jongens- en meisjesversie?
En dan moet je ook nog die datum er in gaan stempelen, daar heb je echt zin in dan
[...]
En als je nou niet weet wat het wordt? Of krijg je een jongens- en meisjesversie?
En dan moet je ook nog die datum er in gaan stempelen, daar heb je echt zin in dan
vrijdag 30 oktober 2015 om 23:06
quote:Moiren_ schreef op 30 oktober 2015 @ 22:57:
[...]
En dan moet je ook nog die datum er in gaan stempelen, daar heb je echt zin in dan Of wat als je als zwangerosaurus met 35 weken nog beslist dat pietje toch karel gaat heten?
[...]
En dan moet je ook nog die datum er in gaan stempelen, daar heb je echt zin in dan Of wat als je als zwangerosaurus met 35 weken nog beslist dat pietje toch karel gaat heten?