snel klaarkomen man
dinsdag 23 april 2013 om 22:01
hallo allemaal,
ik kom net uit een relatie, zoals sommigen mischien al eerder op dit forum hebben gelezen en vraag met toch eigenlijk iets af.
ik heb niet veel ervaring op sex gebied, daarmee bedoel ik 2 sexpartners gehad.
Mijn ex waar ik een jarenlange relatie mee heb gehad kwam bijna altijd na 3/4 minuten in mij klaar.. voorspel of niet maakte weinig verschil. volgens hemzelf kon hij daar weinig aan doen omdat ie zo geil was. hij zorgde er altijd wel voor dat ik voor die tijd op een andere manier al was klaargekomen.
de andere man waar ik 2x sex mee gehad heb was juist het tegenovergestelde, kwam helemaal niet klaar. uren sex gehad tot ik bijna niet meer kon lopen en er kwam helemaal niks. op wat voor manier dan ook.
het zijn echt twee uitersten maar ik vraag me toch eigenlijk wel af wat normaal is bij een man? zijn er veel mannen die binnen 3/4 min klaarkomen en kunnen ze daar echt niks aan doen?
ik kom net uit een relatie, zoals sommigen mischien al eerder op dit forum hebben gelezen en vraag met toch eigenlijk iets af.
ik heb niet veel ervaring op sex gebied, daarmee bedoel ik 2 sexpartners gehad.
Mijn ex waar ik een jarenlange relatie mee heb gehad kwam bijna altijd na 3/4 minuten in mij klaar.. voorspel of niet maakte weinig verschil. volgens hemzelf kon hij daar weinig aan doen omdat ie zo geil was. hij zorgde er altijd wel voor dat ik voor die tijd op een andere manier al was klaargekomen.
de andere man waar ik 2x sex mee gehad heb was juist het tegenovergestelde, kwam helemaal niet klaar. uren sex gehad tot ik bijna niet meer kon lopen en er kwam helemaal niks. op wat voor manier dan ook.
het zijn echt twee uitersten maar ik vraag me toch eigenlijk wel af wat normaal is bij een man? zijn er veel mannen die binnen 3/4 min klaarkomen en kunnen ze daar echt niks aan doen?
dinsdag 23 april 2013 om 22:50
mijn huidige vriend (ik weet niet hoe hij het flikt) kan zelf sturen hoe snel hij klaar komt. dat kan eventueel al na een paar minuten (nog nooit gedaan want waarom zouden we) maar en gunstige gevallen ook 20 minuten of misschien wel een half uur (let niet zo op de tijd maar merk soms wel dat we dan van begin tot eind som ineens ruim een uur bezig zijn geweest incl voorspel en dergelijke). Gewoon met bepaalde gedachten kan hij het uitstellen en gewoon door blijven gaan.
dinsdag 23 april 2013 om 22:59
dinsdag 23 april 2013 om 23:06
Haha...ik heb bij een eerdere partner ook wel eens gedacht;"gaat het nog gebeuren vandaag..." Vond ik ook niks aan, duurde te lang. Maar mijn vriend voelt het wanneer hij even rustig aan moet doen, zeg maar. En dan weet hij het uit te stellen. Dan moet ik natuurlijk ook even rustig aan doen, maar we voelen elkaar wat dat betreft wel aan.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
dinsdag 23 april 2013 om 23:17
In mijn jonge jaren kwam ik ook vaak te snel klaar. Dit is niet iets wat vaststaat bij een man maar wat je kan oefenen op allerlei manieren. Wat bij mij toen erg hielp was een goede controle over mijn ademhaling.
Probeer als je voelt dat je komt rustig in een vast tempo in en uit te ademen en concentreer je daarop. Met wat oefening merk je dat je je orgasme "weg kan ademen" en dat dit ook kan zonder aan niet geile dingen te denken of zonder op te houden met bijvoorbeeld neuken.
Google ook eens op "preventing premature ejaculation" e.d. Dan kom je nog een hoop andere tips tegen.
Ik denk dat iedere man dit met succes kan oefenen als daar de wil voor bestaat. Ook belangrijk is een partner die helpt, haar partner bijvoorbeeld op dit topic wijst of informatie opzoekt. Niet alleen voor de vrouwelijke partner maar voor veel mannen is dit een serieus probleem. Ook zij willen graag langer genieten. Maar toegeven dat het een probleem is, is waarschijnlijk een mannen-schaamte-probleem-bestaat-dus-niet-we-brullen-er-maar-overheen dingetje, ofzo. Help die kerels dus een beetje.
Over meerdere keren klaarkomen weet ik het niet of je dat ook kan oefenen ofzo. Ik kom zelf makkelijk meerdere keren klaar en zie mijn eerste orgasme eerder als startschot dan als finale. Maar ik hoor vaak dat bij veel mannen het na 1 keer klaar is (ken trouwens ook enkele vrouwen bij wie dat zo is). Ik denk wel eens dat het vooral in mijn hoofd zit dat ik dat kan. En verder kan het natuurlijk ook zo zijn dat bovenmatig veel masturberen toch ook een goede training is...
Probeer als je voelt dat je komt rustig in een vast tempo in en uit te ademen en concentreer je daarop. Met wat oefening merk je dat je je orgasme "weg kan ademen" en dat dit ook kan zonder aan niet geile dingen te denken of zonder op te houden met bijvoorbeeld neuken.
Google ook eens op "preventing premature ejaculation" e.d. Dan kom je nog een hoop andere tips tegen.
Ik denk dat iedere man dit met succes kan oefenen als daar de wil voor bestaat. Ook belangrijk is een partner die helpt, haar partner bijvoorbeeld op dit topic wijst of informatie opzoekt. Niet alleen voor de vrouwelijke partner maar voor veel mannen is dit een serieus probleem. Ook zij willen graag langer genieten. Maar toegeven dat het een probleem is, is waarschijnlijk een mannen-schaamte-probleem-bestaat-dus-niet-we-brullen-er-maar-overheen dingetje, ofzo. Help die kerels dus een beetje.
Over meerdere keren klaarkomen weet ik het niet of je dat ook kan oefenen ofzo. Ik kom zelf makkelijk meerdere keren klaar en zie mijn eerste orgasme eerder als startschot dan als finale. Maar ik hoor vaak dat bij veel mannen het na 1 keer klaar is (ken trouwens ook enkele vrouwen bij wie dat zo is). Ik denk wel eens dat het vooral in mijn hoofd zit dat ik dat kan. En verder kan het natuurlijk ook zo zijn dat bovenmatig veel masturberen toch ook een goede training is...
woensdag 24 april 2013 om 13:10
Ik onderschrijf je verhaal in grote lijnen, Ted.
Als vent kun je jezelf wel wat trainen op dat gebied - met name even wat "inhouden" als je voelt dat-ie dreigt te komen. Voor mij is dat doorgaans om een ander standje of een wat andere positie voor het spel in te nemen. Wat mij doorgaans ook wel helpt is het hulpstuk in de vorm van een cockring (die als nadeel heeft dat deze wel voorafgaand aan de eerste schermutselingen omgedaan moet worden....).
En ja, ik constateer dat hoe ouder ik word, hoe beter ik kans zie om meerdere malen tijdens één sessie te kunnen komen. Het is wat dat betreft net alsof er een mechanisme is dat er voor zorgt dat niet alle kruit direct verschoten wordt.... Of een ander woord voor ervaring, natuurlijk
Als vent kun je jezelf wel wat trainen op dat gebied - met name even wat "inhouden" als je voelt dat-ie dreigt te komen. Voor mij is dat doorgaans om een ander standje of een wat andere positie voor het spel in te nemen. Wat mij doorgaans ook wel helpt is het hulpstuk in de vorm van een cockring (die als nadeel heeft dat deze wel voorafgaand aan de eerste schermutselingen omgedaan moet worden....).
En ja, ik constateer dat hoe ouder ik word, hoe beter ik kans zie om meerdere malen tijdens één sessie te kunnen komen. Het is wat dat betreft net alsof er een mechanisme is dat er voor zorgt dat niet alle kruit direct verschoten wordt.... Of een ander woord voor ervaring, natuurlijk
woensdag 24 april 2013 om 23:50
Mijn ex man was ook met 5 keer stoten wel klaar over het algemeen.
Ik vond dat heel frustrerend.
Er viel niet over te praten, het was mijn schuld omdat we het zo weinig deden.
Nu deden we het zo'n 2 a 3 keer per week, dus ik vond dat echt zo'n onzin.
Raar ook, dat ik met hem overal over kon praten, maar hij zich wat dat betreft enorm aangevallen voelde.
Overigens kon hij wel met gemak een 2e keer, maar dan duurde het niet veel langer.
Mijn vriend daarna had erg veel moeite om klaar te komen.
Maar daar hoor je mij niet over klagen.
Lullig voor hem soms, maar ik vond het geweldig.
Ik vond dat heel frustrerend.
Er viel niet over te praten, het was mijn schuld omdat we het zo weinig deden.
Nu deden we het zo'n 2 a 3 keer per week, dus ik vond dat echt zo'n onzin.
Raar ook, dat ik met hem overal over kon praten, maar hij zich wat dat betreft enorm aangevallen voelde.
Overigens kon hij wel met gemak een 2e keer, maar dan duurde het niet veel langer.
Mijn vriend daarna had erg veel moeite om klaar te komen.
Maar daar hoor je mij niet over klagen.
Lullig voor hem soms, maar ik vond het geweldig.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
donderdag 25 april 2013 om 09:57
Kan hij niks aan doen, althans kan wel maar word niet makkelijk.
Hij doet het niet express
Ik denk dat hij er wel van baalt dat het zo snel klaar is.
Maar ik denk dat mannen en vrouwen die veel masturberen, langer door kunnen gaan.
Je moet je op die manier trainen.
Speeltjes zoals dildo voor vrouwen of een fleshlight (heb ik zelf) voor mannen kunnen daarbij helpen.
Ik heb bijvoorbeeld mijn eigen weg gevonden om zolang door te neuken als ik wil.
Mn vriendin komt helaas al na 10 minuutjes, vaak ook eerder en ze kan maar 1 keer komen.
Dus is het in dit geval voor mij wat minder omdat ik lang door wil.
Alleen die 10 minuutjes zijn wel heel goed
Hij doet het niet express
Ik denk dat hij er wel van baalt dat het zo snel klaar is.
Maar ik denk dat mannen en vrouwen die veel masturberen, langer door kunnen gaan.
Je moet je op die manier trainen.
Speeltjes zoals dildo voor vrouwen of een fleshlight (heb ik zelf) voor mannen kunnen daarbij helpen.
Ik heb bijvoorbeeld mijn eigen weg gevonden om zolang door te neuken als ik wil.
Mn vriendin komt helaas al na 10 minuutjes, vaak ook eerder en ze kan maar 1 keer komen.
donderdag 25 april 2013 om 16:42
quote:manuit1984 schreef op 25 april 2013 @ 09:57:
Ik moet het vragen...
Is ze er dan ook meteen klaar mee?
Na het klaarkomen bedoel ik?
Ik kom ook vaak maar 1 keer, maar ik kan nog best een tijdje door na een orgasme, en er ook dan nog van genieten.
Ik moet het vragen...
Ik kom ook vaak maar 1 keer, maar ik kan nog best een tijdje door na een orgasme, en er ook dan nog van genieten.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
donderdag 25 april 2013 om 19:19
quote:delite schreef op 25 april 2013 @ 16:42:
[...]
Ik moet het vragen...
Hoi Delite
Nee het is niet zo dat het helemaal klaar is dan.
Maar het neuken zelf wel, want ze zegt dat ze maar 1 keer kan komen.
Ik heb eigenlijk niet geprobeerd door te gaan, want als ze dat wil zou ze dat wel zeggen.
Maar goed mischien valt dat ook wel te trainen dat zij bijvoorbeeld wel door kan gaan. of even te wachten en dan verder gaan
Maar ok,we gaan nog wel verder met bijvoorbeeld dat ik haar clit vinger of lik.
en dat zij bij mij verder gaat met dr hand of oraal.
Dus we maken wel wat tijd door.
[...]
Ik moet het vragen...
Hoi Delite
Nee het is niet zo dat het helemaal klaar is dan.
Maar het neuken zelf wel, want ze zegt dat ze maar 1 keer kan komen.
Ik heb eigenlijk niet geprobeerd door te gaan, want als ze dat wil zou ze dat wel zeggen.
Maar goed mischien valt dat ook wel te trainen dat zij bijvoorbeeld wel door kan gaan. of even te wachten en dan verder gaan
Maar ok,we gaan nog wel verder met bijvoorbeeld dat ik haar clit vinger of lik.
en dat zij bij mij verder gaat met dr hand of oraal.
Dus we maken wel wat tijd door.