Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik verwacht het tweede, op de website kan je het vaak niet aangeven. Ik zou er dan wel bv een mail aan wagen, die kan makkelijker worden doorgestuurd naar mensen die er iets mee kunnen.

Oh, en het is in een eerder vrekkentopic vast al eens langs gekomen, maar ik moet er ineens weer aan denken nu ik iets met verzekeringen langs zie komen Kijk, als je dat nog niet bent, of je collectief verzekerd kan worden bij je zorgverzekering. Meestal kan dat per maand aangepast worden in plaats van per jaar, en kan je al korting krijgen als je bv. lid bent van een patiëntenvereniging, of een ander soort vereniging, als je baas al niet zoiets aanbiedt.
quote:Fame schreef op 22 april 2013 @ 22:41:

Er is een nieuwe site met de eerste GTA. http://www.myshopi.com/nl-nl/actie-lotus-just-1

Leuke en handige site / app.

Via je telefoon alles regelen voor een gta erg makkelijk
http://fotoafdrukken.hema ... anpid=1762046100938150912
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
http://www.jumbosupermarkten.nl/flexitarier

Tot en met zaterdag gratis 1x Vegetarische Gehaktballen van de Vegetarische slager of 1x Vivera gehaktkruim bij aankoop van vlees of een vleesvervanger!

Let wel op dat op het gratis product een sticker van natuur en milieu zit want dan is het juist ingescand.
Ooh leuk! Heb meteen mijn skydive foto laten afdrukken =)
Ja, bedankt voor de tip Fame. Heb ook 2 foto's laten afdrukken!
Thnx voor de fotolink Fame!

Bij de AH krijg je een lekkernij van de bakkerij wanneer je je inschrijft voor hun klantenpanel:

http://panel.noties.nl/ah/

Bevestiging uitprinten en aan de servicebalie laten zien. De actie herhaalt zich om de paar maanden, de laatste keer kreeg je een appeltaartje
FYI: benzineprijs daalt door crisis
it's a big club and you ain't in it
quote:PinaColada schreef op 24 april 2013 @ 11:26:

http://www.jumbosupermarkten.nl/flexitarier

Tot en met zaterdag gratis 1x Vegetarische Gehaktballen van de Vegetarische slager of 1x Vivera gehaktkruim bij aankoop van vlees of een vleesvervanger!

Let wel op dat op het gratis product een sticker van natuur en milieu zit want dan is het juist ingescand.ik ben er geweest maar ik wist niet welk vlees. Er zijn meerdere koelschappen met verschillende soorten vlees. Voorverpakt, "vers", fabrieksmatig ingepakt, ter plaatse gesneden vleeswaren, voorverpakte vleeswaren. Aangezien die vleesvervanger me ook niet zo aanlokkelijk leek ben ik doorgelopen.
ik had wel een half gegrild haantje of een onsje varkenslever (broodbeleg) willen kopen maar had geen zin in verrassingen bij de kassa.
quote:RionyRiony schreef op 24 april 2013 @ 14:42:

[...]

ik ben er geweest maar ik wist niet welk vlees. Er zijn meerdere koelschappen met verschillende soorten vlees. Voorverpakt, "vers", fabrieksmatig ingepakt, ter plaatse gesneden vleeswaren, voorverpakte vleeswaren. Aangezien die vleesvervanger me ook niet zo aanlokkelijk leek ben ik doorgelopen.

Op de pagina die ik hierboven gelinkt heb staat het volgende:

gratis vleesvervanger bij aankoop van een vlees- of vegaproduct van de slagerijafdeling.
anoniem_128241 wijzigde dit bericht op 24-04-2013 15:07
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hier de spelregels van de aktie (doorgeklikt op de door mij gelinkte pagina naar spelregels):

http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepag ... pelregels/
anoniem_128241 wijzigde dit bericht op 24-04-2013 15:07
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:RionyRiony schreef op 24 april 2013 @ 14:42:

[...]

ik ben er geweest maar ik wist niet welk vlees. Er zijn meerdere koelschappen met verschillende soorten vlees. Voorverpakt, "vers", fabrieksmatig ingepakt, ter plaatse gesneden vleeswaren, voorverpakte vleeswaren. Aangezien die vleesvervanger me ook niet zo aanlokkelijk leek ben ik doorgelopen.Al het vlees valt onder de actie. Ik heb in ieder geval gewoon een bakje meegekregen toen ik voorverpakt vlees had gekocht van de vleesafdeling. Vorige keer had ik in de winkel gevraagd welk vlees je wel of niet mocht meenemen en toen is mij verteld dat je uit alle vlees of kip van de vleesafdeling mag kiezen. Ook deze keer werd mij dat weer verteld.
quote:tabaa schreef op 24 april 2013 @ 14:33:

Thnx voor de fotolink Fame!

Bij de AH krijg je een lekkernij van de bakkerij wanneer je je inschrijft voor hun klantenpanel:

http://panel.noties.nl/ah/

Bevestiging uitprinten en aan de servicebalie laten zien. De actie herhaalt zich om de paar maanden, de laatste keer kreeg je een appeltaartje Ik kan daar niets over vinden?
quote:mi-jo schreef op 24 april 2013 @ 15:25:

[...]

Ik kan daar niets over vinden?

Nee klopt. Je krijgt iedere keer een mail waar het in staat wanneer je je zelf hebt aangemeld. Zal het even hieronder plakken...

ook dit jaar willen wij weer graag van u weten, wat u van onze winkel vindt! Daarom vragen u deel te nemen aan het klantenpanel van Albert Heijn!

Hoe?

1) Nieuwe aanmelding: Ga naar: www.ah.nl/klantenpanel/ en schrijf U in. U ontvangt dan op uw mailadres een bevestiging van uw inschrijving, zodat u daarna de enquête in kunt vullen! Er wordt u gevraagd om de winkel te selecteren en dan kiest u voor -winkel X-

Daarna wijst het zich van zelf! (4 x per jaar wil Albert Heijn graag weten hoe u over onze winkels denkt en ontvangt u via de mail een verzoek om deel te nemen aan de enquête). Wij stellen het zeer op prijs als u de moeite neemt om deel te nemen en daar willen we u ook voor belonen! Als u uw inschrijfbevestiging (mail) meeneemt naar de winkel, ontvangt u van ons een overheerlijke verrassing van onze bakkerij!!

2) Bent u al panellid? Print de bevestiging van uw deelname uit en neem die mee naar de winkel.Lever ze in bij de informatiebalie en u ontvangt een heerlijke verrassing van onze bakkerij!

Of anders eerst even vragen bij de balie voor dat je jezelf aanmeldt?
Niet helemaal vrekwaardig, maar wel een leuke besparing: heb de Dolce Gusto (koffie-apparaat) gekocht bij de Blokker voor 69,95 waarvan ik nog 30 euro retour krijg van Dolce Gusto omdat ze nu een actie hebben! Dus nu maar 40 euro betaald. Cupjes zijn natuurlijk wel reteduur, maar die worden in het vervolg wel voordelig(er) ingeslagen in Duitsland. Blij mee! Ik was overigens niet de enige belangstellende hier bij de plaatselijke Blokker, toen ik zaterdag het apparaat wilde ophalen waren ze allemaal uitverkocht! Er lag een dikke stapel "reserveringen". Maar vandaag dus opgehaald
Watervrouw, heb je mijn emailtje ontvangen?

Ik heb nog meer probeercodes over, nog iemand interesse?

Heb ook de mcdonalds dierentuin codes.

Heeft iemand productcodes v/d tivall actie? Ik heb net 2 gekocht maar hij geeft steeds een foutmelding? Dus weet iemand de laatste 6 cijfers van een tivall product? Dan probeer ik het gewoon met een ander product!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-04-2013 20:39
Reden: oproepjes van viva mogen alleen op het topic 'Viva zoekt'.
% gewijzigd
[...]

Jammer Michiel, ik ben NET te oud. Fototechnisch kan ik met gemak door voor veel jonger, maar ja, mijn paspoort he!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-04-2013 20:40
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Leuk Fame, die actie van de Hema, thanks voor de tip!
quote:joyce2202 schreef op 25 april 2013 @ 09:56:

Leuk Fame, die actie van de Hema, thanks voor de tip!Ja, die wilde ik ons niet onthouden!
Hier nog een fossiel waar Michiel niet naar hengelt.

Wat schuift het ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
ik heb even een vraagje heeft iemand nog een albelli code voor korting op een fotoalbum, ben gisteren fanatiek bezig geweest en heb een album klaar maar zul je dus net zien dat ik nu geen kortingscode heb...
Bij de ing kan je via de rentepunten een bon van 25 euro voor 12,50 kopen. Moet de ing wel net even jouw bank zijn....quote:waterenvuur schreef op 25 april 2013 @ 13:41:

ik heb even een vraagje heeft iemand nog een albelli code voor korting op een fotoalbum, ben gisteren fanatiek bezig geweest en heb een album klaar maar zul je dus net zien dat ik nu geen kortingscode heb...
Ik zit helaas niet bij de ING, maar laat het nu net zo zijn dat ik vandaag e-mail van albelli heb gekregen met een 15% kortingscode =) perfecte timing, had ik ook wel beetje verwacht met koninginnedag in aankomst =)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven