doorgeefvraag
vrijdag 30 mei 2008 om 14:24
Eh nee, dat al niet en bij de weg, haar man werkt daar ook
Ooit idd wel eens bij iemand langsgeweest op haar werk, just to say hi!
Is het niet handiger & verstandiger eerst maar een echt eerste afspraakje af te wachten?
Ooit idd wel eens bij iemand langsgeweest op haar werk, just to say hi!
Is het niet handiger & verstandiger eerst maar een echt eerste afspraakje af te wachten?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
vrijdag 30 mei 2008 om 14:34
Ben nooit onverwachts op iemands werk langsgeweest... beetje te ver van huis en kan toch wel redelijk opvallen bij collega's van de persoon. Neem dat risico liever niet.
@ Roland - lastig joh, hoe lang moet je nog wachten dan?
Met beide een partner lijkt het me toch wel handig om voorzichtig te zijn, dus afspraak maken.
Waar spreek je het liefst af als je iemand wilt ontmoeten voor de eerste keer?
@ Roland - lastig joh, hoe lang moet je nog wachten dan?
Met beide een partner lijkt het me toch wel handig om voorzichtig te zijn, dus afspraak maken.
Waar spreek je het liefst af als je iemand wilt ontmoeten voor de eerste keer?
vrijdag 30 mei 2008 om 14:38
vrijdag 30 mei 2008 om 14:42
ligt er natuurlijk aan wat de plannen zijn kennis maken of...................
maar als je gewoon kennis wil maken, ergens waar je een wandelingetje kan maken.....mooie omgeving. waar wel mensen komen maar niet teveel.
meteen het terras op duiken is ook niks, of wel.
sex bij de eerste ontmoeting, done or not done?
maar als je gewoon kennis wil maken, ergens waar je een wandelingetje kan maken.....mooie omgeving. waar wel mensen komen maar niet teveel.
meteen het terras op duiken is ook niks, of wel.
sex bij de eerste ontmoeting, done or not done?
vrijdag 30 mei 2008 om 15:05
veel insinueert voor mij 'te veel' en nee, dat vind ik niks...
en hmm, nu als het zo benauwend warm is als nu, zou ik best in de regen op de motorkap willen liggen...
als ik moet kiezen, liever voorover gebogen... maar als het aan mij ligt, een beetje afwisseling...
hoe ijdel mag een man zijn om hem nog aantrekkelijk te vinden?
en hmm, nu als het zo benauwend warm is als nu, zou ik best in de regen op de motorkap willen liggen...
als ik moet kiezen, liever voorover gebogen... maar als het aan mij ligt, een beetje afwisseling...
hoe ijdel mag een man zijn om hem nog aantrekkelijk te vinden?
anoniem_65123 wijzigde dit bericht op 30-05-2008 15:06
Reden: +a
Reden: +a
% gewijzigd
vrijdag 30 mei 2008 om 15:10