doorgeefvraag
vrijdag 30 mei 2008 om 23:42
Gewoon voor vakantie wil ik zeker nog eens door Zuid Amerika struinen. Mmm, da's weer een heel werelddeel.... Wonen wil ik uiteindelijk in Zuid Frankrijk, vraag me niet waarom, is gewoon mijn ding.
Geloof je nooit iets wat een man tegen je zegt?
(nou ja, kan je ook geen ongelijk geven denk ik )
Geloof je nooit iets wat een man tegen je zegt?
(nou ja, kan je ook geen ongelijk geven denk ik )
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
vrijdag 30 mei 2008 om 23:48
vrijdag 30 mei 2008 om 23:52
Niet als je niet waar kunt maken wat je zegt, dan val je toch door de mand. Maar op een forum, ach... velen hopen hier serieus genomen te worden, maar het is meer een vingeroefening 
Jee, wat ben ik weer dubbelzinnig, gauw een borrel pffff
(en sorry voor de landelijke verwarring, doe maar Frankrijk en Griekenland dan )
Ken je nog landen die niet zo bekend zijn maar veel te bieden hebben?
Jee, wat ben ik weer dubbelzinnig, gauw een borrel pffff
(en sorry voor de landelijke verwarring, doe maar Frankrijk en Griekenland dan )
Ken je nog landen die niet zo bekend zijn maar veel te bieden hebben?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zaterdag 31 mei 2008 om 00:03
Amerika, en dan specifiek Californie. Het gaat dan echter niet zozeer om kwaliteit alswel kwantiteit. Overigens is in dat opzicht Houston ook een erg bekende plaats aldaar....
Wat hebben onze zuiderburen dan te bieden wat we hier niet kennen?
Wat hebben onze zuiderburen dan te bieden wat we hier niet kennen?
zaterdag 31 mei 2008 om 00:16
zaterdag 31 mei 2008 om 00:25
zaterdag 31 mei 2008 om 00:33
zaterdag 31 mei 2008 om 00:35
quote:nachtvlinder29 schreef op 31 mei 2008 @ 00:33:
Ja, Roland, ik begreep GND direct.
Ben jij dan de dolfijn of het koetje?
Jajaja, ik weet het, vrouwen zijn slimmer - zucht -
Ik ben overigens de koe. En maar wat blij dat die irritante Tarzan mij niet meetrok van de boot af Afrika in; opgroeien tussen de apen was me niet goed bekomen, ik heb het nu werkelijk dolfijn
Ah, gelukkig, er staat nog een vraag. Nachtvlinder, geef eens netjes antwoord aan GND....
Ja, Roland, ik begreep GND direct.
Ben jij dan de dolfijn of het koetje?
Jajaja, ik weet het, vrouwen zijn slimmer - zucht -
Ik ben overigens de koe. En maar wat blij dat die irritante Tarzan mij niet meetrok van de boot af Afrika in; opgroeien tussen de apen was me niet goed bekomen, ik heb het nu werkelijk dolfijn
Ah, gelukkig, er staat nog een vraag. Nachtvlinder, geef eens netjes antwoord aan GND....