Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
Ow TD, ik vind Dubio en Vinyl ook heul grappig.
Trouwens, bijna 10 pagina's vanavond vol geluld.

Summie en Red, veel plezier met het lezen.
het zijn er 8

en ik heb me suf gelachen

tnx
Computer says nooooo
clup tropiekana drinks ar frieieieh....

fahn en sansjaain, dens in laf for erfriewan
Computer says nooooo
Blij dat we je aan het lachen hebben kunnen maken

Hoe is het met de duif?
... die ruikt nu zowaar wat soeperig! Moet hem zo 'plukken'

Ben erg benieuwd hoe hij gaat smaken.

Ga jij nog iets leuks doen vandaag?

Lfs!
Computer says nooooo
:heeftspijtdatzeeenlevenhadgistersmiley:

Lieve meiden,

Jullie maken heel mn dag weer goed.

[ Was een beetje in mineur stemmig, is de sterfdag van mijn moeder, vandaag 2 jr geleden overleden.]

Heb heerlijk gelachen, zo erg dat de tranen over mn wangen liepen en nog nooit zó'n spijt gehad dat ik er niet bij was hier.

Summie,

Blij te horen dat het zoveel beter gaat met jou en summan.

Succes met je duiventil en veel plezier vanaaf. :duivenplakoptafelsmiley:

Illie,

Jij ook succes en veel plezier met je [ wat was t ook alweer? ]wadloop [ of zo? ] :illieinwaadbroeksmiley:

Sartan,

Leuk te zien dat je ook hier was meid.:ritselendestruieksmiley:

TD,

Op een manier als deze is het een stuk minder erg hè om een weekendje zonder man thuis te zijn. :tddansendoptafelsmiley:

Himmie,

Hoop dat je een leuke rookvrije avond hebt gehad. :peukmetkruisdoorsmiley:

Sjar,

Heerlijk wijf dat je daar bent, je hebt er gister goed de stemming in gekregen hier.

Geweldig ook om te lezen dat ik af en toe nog werd vernoemd.

butwhatsinaname;RED [ de enige echte smiley;]

Alleen al daarom verdien je het om te gaan shoppen vandaag.

:redgeeftsjareensjekdiezezelfmaginvullensmiley:

Hele fijne dag allemaal,

en van Red.
red:
Computer says nooooo
RED

En ik heb geshopt. Score: 1 nieuwe spijkerbroek (mijn kont is er echt prachtig in), 2 hemdjes, 1 tshirtje, 2 topjes, leuke schoentjes, schoudertas, 2 kettingen en een bolero. De bolero is zwart. Ik ging voor fucsia of donkergroen maar dat is echt niet te vinden. De zwarte kan wel op het jurkje, al vind ik het niet de beste keuze. Maar he, ik trek de bolero toch pas aan als het donker wordt en fris. Wie weet loop ik nog tegen een beter kleur aan.

Al met al een succesvolle dag. Ben wel vanaf 10.30 in de stad geweest en pas een half uur thuis.

Wat hebben jullie gedaan?
Hoi hoi lieve Sjar,

Is je kledingkast voorlopig weer even gevuld.

Vind een zwarte bolero helemaal niet verkeerd hoor op dat jurkje.

Ik zit al een hele middag op youtube muziekclips te bekijken.

Heerlijke muziek bekeken van o..a. Alanis Morisette, het nr. Uninvited met live orkest vind ik helemaal geweldig.

Er zijn ook verschillende versies van Freemasons ft Bailey Tzuke, ook heel goed!

Http://nl.youtube.com/watch?v=Ch-fTSYql ... re=related.
Sjarman belt net dat ie niet thuis komt om te eten. Hij is dus gisteravond om 22.00 uur thuis gekomen van werken, ging vanmorgen om 6 uur weer weg en komt nu ook voorlopig nog niet thuis. En dan mag hij morgen weer om 6 uur de deur uit Das toch ook niet gezellig.

Maar ik heb wel lekker nieuwe kleding
Aaah Red :hoopdathetweereenbeetjebetergaatsmiley:

Sjar, gefeliciteerd met je geslaagde shop expeditie, tja als sjarman niet op komt dagen dan zit er niets anders op en zal je hier moeten blijven hangen.... wat jammer nou
Ik heb vanmorgen gesport (bodypump pfff dat viel nog niet mee omdat ik even weg was geweest natuurlijk maar wel vertikken om lagere gewichten te gebruiken) en vanmiddag ook geshopt maar voornamelijk met spullen voor SartMan thuisgekomen. Wel een rood shirtje gekocht bij de H&M maar heel simpel dus telt niet echt (wahahahah hoe hou ik mijzelf voor de gek)
Nieuwe opgave dan maar:

Lifing on frie foet tikkets

Woterindemilk from a hool in de roef

wer de reen keem sroe

wat ken joe doe? hm hm

-------------------------------------------

nou? nou?
tussendoortje en pesterij voor mezelf want ik haat dit soort muziek maar als ik het eenmaal heb gehoord (ook in mijn hoofd dus nu) krijg ik het er niet meer uit. En ik wil niet de enige zijn dus:

hallo hallo wij zijn de ...

HEIDEZANGERS

eig'lijk behangers,

maar als we vrij zijn zingen we leuke liedjes

die we zelf begleiden op piano en gitaar

Ik speel de bas!

Oh nee dit is echt te erg waar zijn jullie allemaal ik word gek!

PFF ik vind hem niet makkelijk, de nieuwe opgave.

ik weet hem....sjit hoe heet hij ook al weer.

Paul young?
quote:Chardonnay schreef op 31 mei 2008 @ 19:30:

PFF ik vind hem niet makkelijk, de nieuwe opgave.

ik weet hem....sjit hoe heet hij ook al weer.

Paul young?

Yup. Love of the common people!

Gelukkig dat je er bent ik werd echt gestoord van dat in de ruimte lullen
nee ik ben er hoor! Was even lekker tortilla's aan het maken. Gevuld met kidneybonen, tomaten, paprika, ui, knoflook, mais, en doperwtjes. Kaas erover en onder de grill. Daarna moest ik het ook nog opeten
Owwww klinkt goed! Heb vanavond lekker pasta met knof ansjovis kappertjes olijven tomatensaus & lekker wat chilis voor de kick ("hoerenpasta" ofwel alla putanesca ghehgheh) gegeten. Bak sla erbij, heerlijk.

Ik weet niet waar jij ergens in het land zit maar het is hier echt PET weer de hele dag. Op het nieuws zag ik iets over warm maar hier niet hoor (randstad, kust) het is gewoon koud k*tweer zeg maar. En het regent er ook nog bij... en in Schotland was het nog wel zo lekker van de week! (troost: ook daar regent het nu pijpestelen)
Ik woon in Amsterdam (dat kan ik gerust zeggen, daar wonen immers 800.000 mensen ) Ik vond het herlijk weer vandaag. Lekkere temperatuur en geen regen. Bij jou wel dus?
Ja dus.... en zo heel ver zit ik niet eens bij je vandaan...hemelsbreed een kilometer of 40 maximaal denk ik... heeft met zee te maken. Na ja. Morgen wordt het vast beter ?!?!?!

Komt Sjarman nog wel strakjes of moet je noodgedwongen de hele avond weer in de "kroeg" hangen met ons andere zielige mensen die geen leven meer hebben nu we niet meer roken.

"ZMDGLMHNWNMRs"
Ik denk dat Sjarman zo wel thuis komt. Hij is tenslotte al sinds half 7 aan het werk, dus zo lang zal het wel niet meer duren.

Ik ben zelf echt te moe om in deze kroeg te hangen Ik val nu al bijna in slaap. Dus ik denk dat ik ff lekker op de bank ga liggen.

Leg ZMDGLMHNWNMRs eens uit

Zielige

Mensen

Die

Geen

Leven

Meer

Hebben...

Nu

We

Niet

Meer

Roken
Leg Sjarman maar lekker in de watten vanavond, klinkt echt niet leuk idd dat hij alweer moest werken.

Sartan gaat even buiten spelen! <ritsel> <ritsel>

(wat ruuuuiiiist er dooor het struikkgewas... SARTAN!)

Maaarrrrr ik voel me alles behalve zielig hoor! Voel me zelfs wel goed. Alleen dood en doodmoe. Gister om 12 uur naar bed gegaan, en om 5 uur ging de wekker weer (voor sjarman, maar ik word toch wakker) om 8 uur opgestaan en ff het huis aan kant geruimd. Daarna 5 uur lang weze shoppen.

Niet zo gek dus dat ik zo moe ben.

Jij nog plannen Sart?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven