Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
vrijdag 30 januari 2009 om 22:12
quote:Melodie74 schreef op 30 januari 2009 @ 22:02:
Ik en mijn vriend zitten aan t 3e flesje bier....wat heeft dit topic te maken met dat je geen leven meer hebt sinds je niet meer rookt?Ik heb destijds dit topic opgestart voor Redlock en Ildiko (illie) omdat we dronken het "stoppen met roken" topic zaten te vervuilen. Wij kenden elkaar van dat topic (we zijn nog altijd alle 3 gestopt X- D ) Dat is dus de reden.
Ik en mijn vriend zitten aan t 3e flesje bier....wat heeft dit topic te maken met dat je geen leven meer hebt sinds je niet meer rookt?Ik heb destijds dit topic opgestart voor Redlock en Ildiko (illie) omdat we dronken het "stoppen met roken" topic zaten te vervuilen. Wij kenden elkaar van dat topic (we zijn nog altijd alle 3 gestopt X- D ) Dat is dus de reden.
donderdag 5 februari 2009 om 15:52
Hè hè, daar bén ik weer.
Heb de afgelopen dagen geworstelt met mijn laptop maar dankzij Xander loopt alles nu weer zoals het hoort.
WELKOM Mies en Melodie,
Gezellig dat jullie de weg naar hier hebben gevonden.
Ook hier eigenlijk niet zoveel te melden hoor, wilde gewoon ff binnen wippen om jullie te laten weten dat ik nog altijd leef !!
Dikke kus van Red.
donderdag 5 februari 2009 om 15:55
Hé Mies, leuk dat je er toch nog bent! Ik had eigenlijk geen reactie verwacht.
Maarre...als je dit topic een beetje hebt doorgelezen, weet je dat we ongeveer 90% van de tijd ook inderdaad niets te melden hebben... Dus je bent mooi aan het juiste adres!
Ik heb vandaag een beetje een slow dagje...heerlijk. Vanmorgen wezen hardlopen, 35 minuten alweer , en vanmiddag boodschappen gedaan. Ik zou eigenlijk nog wel wat moeten werken, maar ben nu eenmaal een uitstellerT als in: waarom nu doen wat je ook kunt uitstellen...
Ik zit dus nu eigenlijk te wachten tot ik eindelijk eens zin krijg om te gaan werken...ik denk dat ik lang kan wachten.
Maarre...als je dit topic een beetje hebt doorgelezen, weet je dat we ongeveer 90% van de tijd ook inderdaad niets te melden hebben... Dus je bent mooi aan het juiste adres!
Ik heb vandaag een beetje een slow dagje...heerlijk. Vanmorgen wezen hardlopen, 35 minuten alweer , en vanmiddag boodschappen gedaan. Ik zou eigenlijk nog wel wat moeten werken, maar ben nu eenmaal een uitstellerT als in: waarom nu doen wat je ook kunt uitstellen...
Ik zit dus nu eigenlijk te wachten tot ik eindelijk eens zin krijg om te gaan werken...ik denk dat ik lang kan wachten.
donderdag 5 februari 2009 om 18:24
Hallo lieve Illie,
Inmiddels al wortel geschoten van het lange wachten??
Wat goed van je dat je alweer op 35 min. zit.
Je bent weer blessure vrij dus.
En een slow dagje tussendoor moet toch ook af en toe eens kunnen hè.
Met het leven dat wij leiden ( of is het toch lijden af en toe )
moéten we gewoon af en toe een beetje gas terug nemen.
Het "verorberen" van pizza's en chinees vergt nou eenmaal héél veel energie.
Inmiddels al wortel geschoten van het lange wachten??
Wat goed van je dat je alweer op 35 min. zit.
Je bent weer blessure vrij dus.
En een slow dagje tussendoor moet toch ook af en toe eens kunnen hè.
Met het leven dat wij leiden ( of is het toch lijden af en toe )
moéten we gewoon af en toe een beetje gas terug nemen.
Het "verorberen" van pizza's en chinees vergt nou eenmaal héél veel energie.
donderdag 5 februari 2009 om 18:37
Aan het wachten kwam al vrij snel een eind toen me ineens te binnen schoot dat een aantal 'vergeten' dingetjes toch ècht morgen af moeten zijn... Ben inmiddels wel al een eind op weg, maar leuk is anders
Ach...wat loop ik nou te miepen...heb de hele dag al niks lopen doen...
Helemaal blessurevrij zou ik mezelf nog niet noemen hoor...voel mijn heup af en toe wel, maar das een ouwe bekende blessure, zeg maar. Die gaat vanzelf weer over als ik braaf mijn oefeningen eens ga doen....
*vraagt zich af welke oefeningen dat ook alweer waren*
En...tsja...die pizza's...praat me er niet van...wat was het pré-pizza-leven toch makkelijk! Stond gister op het punt de pizza's voorgoed af te zweren, maar ben er toch weer hopeloos voor 'gevallen'...
Ach...wat loop ik nou te miepen...heb de hele dag al niks lopen doen...
Helemaal blessurevrij zou ik mezelf nog niet noemen hoor...voel mijn heup af en toe wel, maar das een ouwe bekende blessure, zeg maar. Die gaat vanzelf weer over als ik braaf mijn oefeningen eens ga doen....
*vraagt zich af welke oefeningen dat ook alweer waren*
En...tsja...die pizza's...praat me er niet van...wat was het pré-pizza-leven toch makkelijk! Stond gister op het punt de pizza's voorgoed af te zweren, maar ben er toch weer hopeloos voor 'gevallen'...
anoniem_51619 wijzigde dit bericht op 05-02-2009 18:39
Reden: tekort aan smileys ;-)
Reden: tekort aan smileys ;-)
% gewijzigd
donderdag 5 februari 2009 om 19:31
donderdag 5 februari 2009 om 20:05
Ik had natuurlijk niet anders van je verwacht Sjar! Sjar zou Sjar niet zijn als een feestje niet aardig uit de hand zou lopen... Heeft Sjarman de pindakaas nog kunnen vinden?
Ik kon er helaas niet bij zijn. Mijn feestje van vrijdag ging door tot 9 uur 's morgens, dus toen ik om twee uur 's middags naar huis reed begon mijn kater net een beetje op te komen
Verder was ik ook mijn stem nog eens kwijt, maar heb begrepen dat niemand behalve ik daar last van heeft gehad...
Heel veel plezier op de Veluwe!!
Ik kon er helaas niet bij zijn. Mijn feestje van vrijdag ging door tot 9 uur 's morgens, dus toen ik om twee uur 's middags naar huis reed begon mijn kater net een beetje op te komen
Verder was ik ook mijn stem nog eens kwijt, maar heb begrepen dat niemand behalve ik daar last van heeft gehad...
Heel veel plezier op de Veluwe!!
donderdag 5 februari 2009 om 20:52
Sjar lieverd,
Alvast gefeliciteerd met Sjarman en heul veul plezier op de Veluwe.
Ben je alvast aan het voor drinken misschien zodat er voldoende alcohol in je bloed zit en het zodoende alleen maar af en toe ff bijgevuld moet worden???
Wat zijn jullie trouwens toch een ENORME feestbeesten zeg het houdt maar niet op !!
Alvast gefeliciteerd met Sjarman en heul veul plezier op de Veluwe.
Ben je alvast aan het voor drinken misschien zodat er voldoende alcohol in je bloed zit en het zodoende alleen maar af en toe ff bijgevuld moet worden???
Wat zijn jullie trouwens toch een ENORME feestbeesten zeg het houdt maar niet op !!
donderdag 5 februari 2009 om 21:16
quote:redlock schreef op 05 februari 2009 @ 20:52:
Hihihihi...maar alleen maar in de weekenden hoor!
Trouwens, ik dacht dat jij toch ook met enige regelmaat in het kroegse te vinden was, Red?
Morgen en overmorgen heb ik weer feestjes, maar dit keer zijn het geen 'we gaan door tot geen hond er meer wat van snapt'-feestjes... Even een rustig weekendje dus...
Sjar, had jij op valentijnsdag al wat?
Hihihihi...maar alleen maar in de weekenden hoor!
Trouwens, ik dacht dat jij toch ook met enige regelmaat in het kroegse te vinden was, Red?
Morgen en overmorgen heb ik weer feestjes, maar dit keer zijn het geen 'we gaan door tot geen hond er meer wat van snapt'-feestjes... Even een rustig weekendje dus...
Sjar, had jij op valentijnsdag al wat?
vrijdag 6 februari 2009 om 09:02
vrijdag 6 februari 2009 om 10:21
Sjar, Heeren van Aemstel kan heul romantisch zijn hoor!
Maar ik weet het...Ruk & Pluk is ook errug leuk...ben er pas nog geweest, maar dat had ik al verteld, geloof ik...
Mies, wat een heerlijk vooruitzicht hè, die wijntjes en 'de stad'!
Jammer dat er eerst nog gewerkt moet worden om de centjes te verdienen die vanavond weer gul uitgegeven gaan worden...
Ik heb vanavond een verjaardag. (nee, niet die van sjarman )...BTW...Sjar gefeliciteerd met je moppie!
Red, hoe kom ik er toch bij dat jij weleens in de kroeg zit...wat een belachelijk idee...hersenspinsels...ik snapput nie
Maar ik weet het...Ruk & Pluk is ook errug leuk...ben er pas nog geweest, maar dat had ik al verteld, geloof ik...
Mies, wat een heerlijk vooruitzicht hè, die wijntjes en 'de stad'!
Jammer dat er eerst nog gewerkt moet worden om de centjes te verdienen die vanavond weer gul uitgegeven gaan worden...
Ik heb vanavond een verjaardag. (nee, niet die van sjarman )...BTW...Sjar gefeliciteerd met je moppie!
Red, hoe kom ik er toch bij dat jij weleens in de kroeg zit...wat een belachelijk idee...hersenspinsels...ik snapput nie