Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Ik heb inmiddels mijn vraag gesteld op de Vivapijler. Sorry voor de overlast.
quote:Joeysmiles schreef op 28 mei 2008 @ 21:57:

[...]

Het verwijzen naar Viva begrijp ik best. Als daar helemaal geen reactie van komt, moet je niet gek opkijken dat het hier geventileerd wordt. Is het een idee dat de angels dan Viva om een reactie vragen? Als forummer word je door hen blijkbaar niet serieus genomen...Joey, de eerste opmerking die ik van jou hierover kan vinden is van gisteravond 22:46 of zie ik wat over het hoofd? In ieder geval wordt daar de discussie verder doorgezet.
Hallo,

Er is op dit moment een vreselijke popup, met een stuk muur. Op zich heb ik niet zoveel tegen reclame, ik kan begrijpen dat het geld zou kunnen opleveren. Maar deze komt zo ongeveer iedere 20 seconden!!.
Zou je mijn topic leukste stad in nederland willen verwijderen? Bedankt!
quote:mamalelie schreef op 29 mei 2008 @ 11:19:

Hallo,

Er is op dit moment een vreselijke popup, met een stuk muur. Op zich heb ik niet zoveel tegen reclame, ik kan begrijpen dat het geld zou kunnen opleveren. Maar deze komt zo ongeveer iedere 20 seconden!!.Met deze vragen kun je terecht in de Vivapijler: topic
quote:Women2333 schreef op 29 mei 2008 @ 12:44:

Zou je mijn topic leukste stad in nederland willen verwijderen? Bedankt!Topics worden niet zonder meer verwijderd Women2333. Als er geen reacties meer komen zakt het topic vanzelf in de lijst.
oproepje

[ Ben of ken jij iemand die bang is voor honden? ]

Ik zie het topic ook op entertainment staan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 30 mei 2008 @ 23:48:

oproepje

[ Ben of ken jij iemand die bang is voor honden? ]

Ik zie het topic ook op entertainment staan.Ik zie het hier bij Overig niet staan Mylenevalerie. Een dergelijk topic heb ik gisteren wel verwijderd bij Gevraagd.
denk dat ik dan bij het verkeerde Moderator pijler heb geplaatst. Neem mij niet kwalijk.

Bij entertainment heb ik het nog wel vanochtend gezien dus ben gelukkig niet helemaal doorgedraaid .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
voor straf in de hoek MV!!
quote:mylenevalerie schreef op 31 mei 2008 @ 09:41:

denk dat ik dan bij het verkeerde Moderator pijler heb geplaatst. Neem mij niet kwalijk.

Bij entertainment heb ik het nog wel vanochtend gezien dus ben gelukkig niet helemaal doorgedraaid .Ik heb het topic bij Entertainment verwijderd en er stond nog een reclamebericht van deze forummer bij Kinderen. Al met al dus spam en dat is tegen de regels. Dus ondanks dat hij niet hier stond heb ik er toch nog actie in kunnen ondernemen . Bedankt voor het melden!
Engel, hoe kan het bij dit topic : poes uit het asiel.

Wat ik geopend heb, dat ineens de OP van iemand anders is ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 31 mei 2008 @ 18:02:

Engel, hoe kan het bij dit topic : poes uit het asiel.

Wat ik geopend heb, dat ineens de OP van iemand anders is ?

Dit gebeurt helaas als topics worden samengevoegd. Het "vroegste" bericht wordt dan de openingspost.

Alleen, ik heb naar mijn weten in dit geval alleen berichten vanuit Poezewoes haar topic verplaatst naar jouw topic, en dan mag dit helemaal niet gebeuren. Met het verplaatsen en samenvoegen gaat dus soms wat mis en dit is vervelend en zeker niet bedoeling. Ik zal hiervan melding maken Borodini. Helaas kan ik nu niets meer rechtzetten of de TO veranderen.
Op zich maakt het niet zo veel uit, ik vond het alleen zo maf. Bovendien ben ik het helemaal niet met de forumster eens die nu de TO heeft gemaakt. Dat is wel een beetje jammer, maar goed, daar kan jij ook niets an doen

Bedankt voor je antwoord iig !

Truste.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Hai engel, er is een nieuw oproepje geplaatst: "gezocht deelnemers voor onderzoek Vrije uni Amsterdam"

Ik heb TO gemeld dat oproepjes op het prikbord kunnen , zou jij het topic kunnen verwijderen? Thanks!
quote:sartan schreef op 01 juni 2008 @ 14:25:

Hai engel, er is een nieuw oproepje geplaatst: "gezocht deelnemers voor onderzoek Vrije uni Amsterdam"

Ik heb TO gemeld dat oproepjes op het prikbord kunnen , zou jij het topic kunnen verwijderen? Thanks!

Thanks Sartan, het oproepje is verwijderd!

Dergelijke oproepjes (oproepjes met een medische grondslag) zijn ook niet op het prikbord toegestaan, dus daar heb ik hem ook verwijderd.
Verplaatst naar Digi: "tips bij aankoop (cheapy) laptop?".
Verplaatst naar Digi: "Verkopen op Ebay wie heeft er ervaring mee?".
zouden jullie mijn topic kat plast op bank willen verwijderen, er staan al 3 topic's over dit probleem. alvast bedankt
Verplaatst naar Digi: "Nieuw GSM abonnement, winkel of online?".

Ik zal eens kijken of er nog wat samengevoegd kan worden, anders gooi ik er wel een slotje opt Queenfan.
Verplaatst naar Gezondheid: "Geen kinder-maar wel sterilisatiewens"
Verplaatst naar Digi: "Hotmail automatisch antwoord bij afwezigheid?"
Verplaatst naar Wonen: "Delft!"
Verplaatst naar Entertainment: "Wie weet welk liedje ik bedoel ?"
Verplaatst naar Digi: "Wikipedia"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven