Mode & Beauty alle pijlers

Papillotten

07-06-2013 21:11 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waar zulke papillotten te koop zijn?

Bij 0.50 zie je ze:

http://www.youtube.com/watch?v=CQZ6NMBP56Y

Het uiteinde gaat hierin een gaatje dat aan eraan vast zit.
Ik kan het filmpje niet openen. Maar ik vermoed dat het die dingen van babyliss zijn. Moet je ze warm maken in een houder en zijn ze roze en lila?

Ik weet niet of ze nog te koop zijn, maar misschien bij kijkshop/mediamarkt?
Ik zie alleen een stel rare russen in dat filmpje, poetin heeft geen krullen. Etos heeft ook lotten en je kunt ze ook zelf maken met reepjes stof zoals laken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Precies die zou ik niet weten, maar op Ebay kan je wel soortgelijke vinden, die je door kunt halen zeg maar.
De drogist verkoopt normale pillotten, die je niet warm hoeft te maken.

Overigens is mijn haar zo steil dat die dingen niet werken. Na 3 uur is alles weer kaarsrecht.
http://www.sinterklaaswar ... lset-princess-529110.html
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ze heten Hotsticks en waren ooit van Babyliss..
Het zijn geen verwarmbare, maar die gewone roze die je bij de Hema ook hebt. Alleen dan hoef je het niet om te krullen om het vast te zetten. maar zit er een lus aan.
quote:viva-amber schreef op 07 juni 2013 @ 21:21:

Ik zie alleen een stel rare russen in dat filmpje, poetin heeft geen krullen. Etos heeft ook lotten en je kunt ze ook zelf maken met reepjes stof zoals laken.Neem jij er nog
Ok je bedoelt die dingen die de Oostblok versie van Heidi in heur haar heeft. Ik heb deze nog nooit eerder gezien, misschien zijn het de opvolgers van de spoetnik en kun je er ook mee vliegen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Ksenija schreef op 08 juni 2013 @ 11:17:

Het zijn geen verwarmbare, maar die gewone roze die je bij de Hema ook hebt. Alleen dan hoef je het niet om te krullen om het vast te zetten. maar zit er een lus aan.

Als je alleen afgaat op wat er op dat filmpje te zien is kun je dat niet met zekerheid zeggen.

De enige met lus die ik tegenkom zijn verwarmd.

“Don’t look back – you’re not going that way.”
onder de knop
quote:Tickel schreef op 08 juni 2013 @ 13:17:

[...]

Als je alleen afgaat op wat er op dat filmpje te zien is kun je dat niet met zekerheid zeggen.

De enige met lus die ik tegenkom zijn verwarmd.

[img]http://www.aanbiedingenwarenhuis.nl/med ... lotten.jpg[/img]ik dacht ooit gelezen te hebben dat ze bij een DM te koop waren, maar dank je wel!!
De mediamarkt verkoopt deze haar krulsets.
Thanks, Huisvrouw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven