Mode & Beauty alle pijlers

Ugg sleehakken?

13-06-2013 21:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er sleehakken van ugg en vind deze het geld waard?

Ik zit heel erg te twijfelen om deze te bestellen

http://matchlaren.nl/medi ... mel/-ugg_w_callia_507.jpg

Zijn net of de 100 euro maar ik heb het ervoor over als ze gewoon fijn en goed zitten! Want ik ben al zomers op zoek naar dit soort schoenen!
Ze zijn best leuk! Je kunt ze toch altijd terugsturen? Thuis passen en even op lopen?
Uggggggly
ooohh, ik had voordat ik op de link klikte een visioen van een ugg laars met sleehak....

maar ik vind deze heel leuk! Ben ook benieuwd of ze lekker zitten want ik vind ze persoonlijk wel erg aan de prijs.
Ik vind ze het geld echt niet waard. Allereerst vind ik dat er zat schoenen zijn die hier op lijken en véél goedkoper zijn. Daarnaast vind ik deze gewoon niet mooi, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Ik heb ze, niet deze kleur maar rode van vorig jaar (bijna het zelfde model). Maar goed ook in de opruiming gekocht en geen spijt van want ze lopen echt heerlijk! Heb er alleen wel wat minder voor betaald, maar goed als je zoiets zoekt vind ik het een aanrader!
Oké, nouja smaakt verschilt natuurlijk dat is logisch!

Ghehe, @absor een ugglaars met een sleehak, nee daar zou ik me ook niet aan wagen!

Ik ga ze waarschijnlijk op internet bestellen en gewoon kijken hoe ze zitten! thanks alvast :)!
Wow wat lelijk!
Ja en?
Zo apart zijnn ze niet en id er zijn veel schoenen die hier op lijken en veel goedkoper.
Ik vind ze leuk!

Alleen heb ik wel vorig jaar een zelfde soort schoen gekocht bij Scapino, voor slechts 20 euro.

Die liepen ook heerlijk, maar waren wel na één seizoen kapot.

Dus: je kan ze veel goedkoper krijgen, maar dan zal de kwaliteit ook minder zijn. Als jij deze schoenen graag wilt: DOEN!
Ik vind de UGG schoenen wel heel duur altijd, er zijn zoveel leuke sleehakken voor een lagere prijs!

Deze lijken er bijvoorbeeld een beetje op: http://www.spartoo.nl/StylistClick-MARILOU-x117957.php
Ik vind het mooie schoenen en als ik een breder budget zou hebben zou ik er ook 100euro voor betalen.

Zou het wel in een UGG winkel halen zodat ik kan voelen of ze ook echt lekker zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven