Gezondheid alle pijlers

Vieze frietpan..

14-06-2013 16:31 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren gegeten bij vrienden van me die net zijn verhuisd, het hele huis is af behalve de garage want dat is eigenlijk nog een grote bouwval.

We aten zelfgebakken frietjes en waren gewoon super lekker en alles. Even later gingen ze de garage laten zien en vertelde ze hoe ze dat allemaal nog wilde omtoveren in een paleisje. Opeens viel mijn oog op de frietpan die daar lag, tussen stof, tuingereedschap en alles... Omdat die garage aan alle kanten open is (overal gaten omdat het zo oud is) kreeg ik hier echt hygienische gedachte bij.

En, nu komt het tweede... ik heb sinds vanochtend al krampen inmijn buik en heb vanmiddag last gehad met mijn ontlastig.Kan dit komen door die onhygienische ruimte waarin die frietpan stond? Het zou me niet verbazen als daar een bende muizen of andere ongedierte in zouden leven
Dus jij denkt dat bacteriën het overleven in 180 graden? Het woord hypochonder komt een beetje in mij op eigenlijk.
Frieten worden natuurlijk flink verhit. Misschien was het frituurvet bedorven/te vaak gebruikt.

Smaakte het niet ranzig?
Haha, ik dacht dat dit topic ging over een frietpan die schoongemaakt moest worden! Ik heb er namelijk ook nog eentje (jaja, in de garage) die ook aan een schoonmaakbeurtje toe is.

Maar inderdaad, die verhitting maakt die bacteriën wel dood hoor en je moet zo maar denken, als je die garage niet had gezien dan had je waarschijnlijk nu ook niet aan die frietpan gedacht met je krampen. Je moet eens weten hoe het er in sommige restaurants aan toe gaat...wil je soms ook liever niet zien!
Het lijkt mij niet. En wie weet stond die friteuse wel elders maar alleen daar neergezet om de frietjes te maken.

Normaal zou ik zeggen, als je twijfelt bel dan je huisarts maar ik zou nog even morgen afwachten hoe je je voelt. Tenzij het nu alleen maar erger gaat worden. Maar het zou gewoon kunnen dat jij minder vet eet en dat je maag vandaag van slag is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:fleuw12 schreef op 14 juni 2013 @ 16:31:

IkOmdat die garage aan alle kanten open is (overal gaten omdat het zo oud is) kreeg ik hier echt hygienische gedachte bij.

En, nu komt het tweede... ik heb sinds vanochtend al krampen inmijn buik en heb vanmiddag last gehad met mijn ontlastig.Kan dit komen door die onhygienische ruimte waarin die frietpan stond? Het zou me niet verbazen als daar een bende muizen of andere ongedierte in zouden leven

Je hebt vast een gefrituurde muis gegeten.

Heb je vaker last van dit soort onrealistische gedachten TO?
Nu zat ik te denken aan een harenbal van de kat als bitterbal.
Ik denk dat je jezelf heel erg gek zit te maken. Ik gok erop dat als je niets gezien had, ook nergens last van zou hebben gehad. Dus je stelt je een beetje aan.
Een wijs persoon leert meer door het stellen van een domme vraag dan een dom persoon leert van een wijs antwoord.
Ben ik nou de enige die het gevoel heeft dat TO steeds dezelfde is met dit soort topic's alleen onder andere namen?

Door de manier van omschrijven enzo..

Meisje zoek hulp.
Internagelaktisch
Ga eens naar de dokter, bespreek het, en vraag om een verwijsbrief voor psych,met alle topics over smetvreesjes en soa's.
Ik heb om een deja-vu maaique
quote:redband schreef op 14 juni 2013 @ 16:40:

Ga eens naar de dokter, bespreek het, en vraag om een verwijsbrief voor psych,met alle topics over smetvreesjes en soa's.+1
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Muizen trekken meestal geen baantjes in frituurvet van zo'n 180 graden heet. Ik denk dat je gewoon een beetje last van het vet hebt. Heb ik ook wel eens, verder niks mis hoor.
quote:Maaique schreef op 14 juni 2013 @ 16:40:

Ben ik nou de enige die het gevoel heeft dat TO steeds dezelfde is met dit soort topic's alleen onder andere namen?

Door de manier van omschrijven enzo..

Volgens mij komt dat omdat hypochonder/smetvrezigen de neiging hebben om heel specifiek de omstandigheden te omschreven omdat "de fituurpan stond in de garage" natuurlijk ons nooit gaat overtuigen van het gevaar. Nee, het is tochtige, stoffige garage met tuingereedschap.
Zo lang je die frietpan niet af hebt zitten likken zal het wel meevallen met hoe ziek je er van kunt worden.
quote:borderwalk schreef op 14 juni 2013 @ 16:44:

[...]

Volgens mij komt dat omdat hypochonder/smetvrezigen de neiging hebben om heel specifiek de omstandigheden te omschreven omdat "de fituurpan stond in de garage" natuurlijk ons nooit gaat overtuigen van het gevaar. Nee, het is tochtige, stoffige garage met tuingereedschap.Ik snap dat wel hoor. Onze garages zijn natuurlijk spik en span, geen spoortje stof te vinden!
Ik denk dat als je niet geweten had waar de frietpan had gestaan je nergens last van had gehad.
Kroket of gepaneerde muis?
Loep.

En go see the doctor TO. En dan bedoel ik niet voor je buikpijn.
quote:allis schreef op 14 juni 2013 @ 16:44:

Muizen trekken meestal geen baantjes in frituurvet van zo'n 180 graden heet. Ik denk dat je gewoon een beetje last van het vet hebt. Heb ik ook wel eens, verder niks mis hoor.Meestal? Meestal? DUS soms wel???
quote:flakes schreef op 14 juni 2013 @ 17:19:

[...]

Meestal? Meestal? DUS soms wel???

Muizen kunnen best goed zwemmen.

Je stelt je weer zo verschrikkelijk aan zeg! Of je houdt daar vanaf nu mee op, of je maakt een serieuze afspraak bij de dokter om al je problemen eens met een prof te bespreken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je hebt gewoon te vet gegeten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:flakes schreef op 14 juni 2013 @ 17:19:

[...]

Meestal? Meestal? DUS soms wel??? Soms wel, maar dat houden ze dan nooit lang vol hoor.
Ik zou me op soa's laten testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven