Gezondheid alle pijlers

Vieze frietpan..

14-06-2013 16:31 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren gegeten bij vrienden van me die net zijn verhuisd, het hele huis is af behalve de garage want dat is eigenlijk nog een grote bouwval.

We aten zelfgebakken frietjes en waren gewoon super lekker en alles. Even later gingen ze de garage laten zien en vertelde ze hoe ze dat allemaal nog wilde omtoveren in een paleisje. Opeens viel mijn oog op de frietpan die daar lag, tussen stof, tuingereedschap en alles... Omdat die garage aan alle kanten open is (overal gaten omdat het zo oud is) kreeg ik hier echt hygienische gedachte bij.

En, nu komt het tweede... ik heb sinds vanochtend al krampen inmijn buik en heb vanmiddag last gehad met mijn ontlastig.Kan dit komen door die onhygienische ruimte waarin die frietpan stond? Het zou me niet verbazen als daar een bende muizen of andere ongedierte in zouden leven
Ooh jaa... loepje, jij hebt ook hondenbacterien in je doos!

GA NU EENS LANGS DE HUISARTS!
Misschien liepen de muizen met de friet in de garage hahahahahaa
Ga snel naar de dierenarts echt doen hoor
quote:Kapitein_Onderdeurtje schreef op 14 juni 2013 @ 17:14:

Kroket of gepaneerde muis?

Maakt toch niet uit

Mijn katten eten trouwens regelmatig muis, schijnt heel goed te zijn voor het maag/darmkanaal hoor.
quote:jagten schreef op 14 juni 2013 @ 18:49:

Ga snel naar de dierenarts echt doen hoor
Joh en dan heb je een x last van je maag. Je gaat er vast niet dood van.
Ojee, soa in je keel, tetanus door je oorbel, bacteriën in je vagina doordat je de hond aaide en je nuvaring in deed en nu ook al gefrituurde muis?

Wat een wonder dat je alleen een beetje buikpijn hebt? Je zou op sterven na dood moeten zijn minstens.

Even serieus, misschien moet je eens met je huisarts praten over je ongerustheid en je smetvrees. Het lijkt me heel angstig en vermoeiend om je overal zo'n zorgen over te maken.
quote:jagten schreef op 14 juni 2013 @ 18:48:

Misschien liepen de muizen met de friet in de garage hahahahahaa

Bij mij wordt de friet altijd door de kaboutertjes gebracht. Maar die zijn ook allesbehalve fris hoor!

http://www.youtube.com/watch?v=7toy5hgeQj0
Ik denk serieus dat je het niet lang meer gaat maken.....
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven