Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zonnigschildpadje, zou ik er één van je mogen?

Mijn e-mail is mijn gebruikersnaam apenstaart live punt nl.
quote:zonnigschildpadje schreef op 11 juni 2013 @ 23:06:

Ik heb een paar tivall codes, iemand interesse?Ja! Kunnen we hier ondertussen al binnen viva berichten sturen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Vanavond 25% extra korting op de vlaggetjeskorting bij C&A. Als ik de commercial op radio hoorde geldt in de winkel vanaf 17.00uur
quote:betoverend schreef op 12 juni 2013 @ 10:14:

Vanavond 25% extra korting op de vlaggetjeskorting bij C&A. Als ik de commercial op radio hoorde geldt in de winkel vanaf 17.00uurOnline al vanaf 8.00 uur, ik heb mijn bestelling al geplaatst.
Oh en ik heb mijn aankopen via shopkorting.nl gedaan, en dan krijg ik nog 7 % extra korting, dus dat is best veel. De korting krijg je niet direct op je aankopen, maar kun je opsparen en als het 10 euro of meer is kun je het op je rekening laten storten.
quote:Reine schreef op 11 juni 2013 @ 17:10:

[...]

Ik heb 2 kindjes ze dragen allebei maat 4 en zijn ongeveer 11kg. Aangezien maat 4 tot 16 kg is ( even uit mijn hoofd) weet ik zeker dat ik het op krijg. We verbruiken ongeveer 12 luiers per dag dus dat gaat hard.

Overigens koop ik ook weleens kruidvat luiers die zijn in de aanbieding rond de 14cnt per luier.

Luiers in de aanbieding zeggen mij niks.

Je moet luiers altijd terugrekenen naar per stuk. Soms is een luier in de aanbieding nog duurder dan in een andere winkel waar er geen korting op zit.

Mijn regel is: pampers onder de 20cnt per stuk is echt korting dan heb ik het over maat 4 en kun je gerust veel van inslaan.twee kindjes in dezelfde maat luiers dan gebruik je er zeker veel. hier maar 1 kindje van twee maanden, maar wel al toe aan maat 2.Maatje 1 zou qua gewocht nog moeten passen, maar die grotere plasjes passen er niet meer in. Klopt dat niet elke aanbieding even gunstig is. Luiers van de Bas zijn vaak goedkoper dan pampers zonder aanbieding. Nu hier in huis luiers van de etos, 2e halve prijs en nog 1 euro korting met een bon. Gelukkig maakt het hier niet uit van welk merk de luiers zijn.
Die gewichten die op de verpakkingen staan moet je heel ruim nemen hoor, het hangt vaak ook af van de bouw van je kind.
Zaterdag as. is het stock sale outlet in het Gelredome. Een gratis entreebewijs vind je op de site van het Gelredome.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Net terug van de Jumbo. Man vond een kant en klaar maaltijd met de datum van vandaag, dus die kregen we gratis mee, later zagen we er nog een, maar was met varkensvlees wat we niet eten, dus hebben we een bejaarde man die naast ons stond erop attent gemaakt, en die was er heel blij mee.
Ik denk dat ik morgen eens bij Jumbo boodschappen ga doen.

Hoe werkt het precies? Moet je dat dan bij de kassa melden of bij een medewerker? En het geldt voor de datum van vandaag?
Wij hebben het gewoon bij een medewerker gemeld, het geldt ook voor producten met de houdbaarheidsdatum van morgen, dit staat op hun website bij de 7 zekerheden:

Wij garanderen u elke dag verse producten, zodat u er thuis zo lang mogelijk van kunt genieten. Vindt u toch een product met de houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis! Staan uw bloemen minder dan 7 dagen? Dan krijgt u van ons een nieuwe bos!
Die datum van morgen geldt dan eigenlijk weer niet voor de vleeswaren, maar dat weten ze in de winkel blijkbaar niet zo goed want mijn man kreeg het toch gratis mee laatst. Leuk winkelen zo!

En voor de winkel is het ook prima denk ik. Als het over de datum is moeten ze het weggooien, dan kun je er beter een dag eerder je klanten blij mee maken!
Bedankt voor de informatie!

'Onze' Jumbo is pas geopend, ben er nog nooit geweest dus vandaar dat ik het vroeg. Kijken of het fijn boodschappen doen is daar.
quote:Reine schreef op 11 juni 2013 @ 14:11:

als de toiletpapier van de lidl in de aanbieding is koop ik gelijk paar tassen dat is bij elkaar zo'n 100 rollen, kan ik weer een tijdje mee vooruit.

als pampers in de aanbieding is (daarmee bedoel ik dus goedkoper dan 19 cnt per luier dan koop ik ook gelijk een paar megadozen, laatst voor 200 euro aan luiers gekocht :P

Als de afwasmiddel van dreft in de aanbieding is (1 euro per stuk normaal 2,19euro) dan koop ik ook gelijk 15 flessen.Echt super goedkoop is het dan nog steeds niet. Ik koop luiers bij Aldi en daar zijn ze standaard maar 14,5 cent per luier. 11,49 euro (eerst 11,99 maar zag in laatste folder dat ze nu 'voor altijd' omlaag zijn naar 11,49 euro) voor 78 stuks. Maar goed, als je per se pampers wil dan snap ik wel dat je ze in grote hoeveelheden tegelijk koop. Ik vind echter de luier van Aldi ook prima.
jammer genoeg verkoopt aldi geen luiers meer in kleine maten. Zou handig zijn, want aldi zit hier in de straat.
Ik heb geen ervaring met luiers van de aldi, misschien ga ik ze een keer kopen.

Nee, ik hoef niet perse pampers, kruidvatluiers zijn ook goed al merk ik wel dat de pampers meer vocht absorberen. Bij kruidvatluiers heb ik weleens dat kind sochtends wakker wordt met natte broek omdat het doorheen is gelekt, dit gebeurt niet bij pampers.

Aldi luiers zijn 0,14cnt per stuk omgerekend gister heb ik bij de kruidvat 178 luiers gehaald voor 25¤. Omgerekend ook 0,14cnt per stuk.
dag medevrekjes haha morgen is de laatste dag dat de c1000 hier open is...en dus is morgen alles met 50 % kassakorting te koop. Ik heb speciaal vrij genomen om te gaan hamsteren. wat zouden jullie allemaal inslaan? ik heb geen baby, anders zou ik de pampers inslaan...en ook geen huisdieren. Ook eet ik geen vlees. afgeprijste artikelen,versproducten(dus groente en fruit niet???),tabak,slijterij artikelen (valt hier een krat bier ook onder?)geneesmiddelen,beltegoed,waardebonnen.loten,postzegels zijn uitgesloten.
Wat heb je nodig en kan je bewaren? Misschien deo, tandpasta, tampons/maandverband, wc papier, kaarsen, schoonmaakmiddel, wasmiddel, afwasmiddel, scheerschuim, scheermesjes, kaarten, diepvriesproducten...
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
quote:chimeid schreef op 13 juni 2013 @ 16:03:

dag medevrekjes haha morgen is de laatste dag dat de c1000 hier open is...en dus is morgen alles met 50 % kassakorting te koop. Ik heb speciaal vrij genomen om te gaan hamsteren. wat zouden jullie allemaal inslaan? ik heb geen baby, anders zou ik de pampers inslaan...en ook geen huisdieren. Ook eet ik geen vlees. afgeprijste artikelen,versproducten(dus groente en fruit niet???),tabak,slijterij artikelen (valt hier een krat bier ook onder?)geneesmiddelen,beltegoed,waardebonnen.loten,postzegels zijn uitgesloten.

Wij waren er toen een uur na openingstijd en toen was alles al zo goed als weg.

Ik zou zorgen dat je er dan voor openingstijd bent en alles wat je normaal gebruikt in ieder geval meenemen ;P
https://theyounggeneratio ... df/NAPOLEON_Waardebon.pdf

Bon voor geld terug Napoleon cola, insturen via internet tot 12 juli.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:shoppingqueen schreef op 13 juni 2013 @ 09:36:

Bedankt voor de informatie!

'Onze' Jumbo is pas geopend, ben er nog nooit geweest dus vandaar dat ik het vroeg. Kijken of het fijn boodschappen doen is daar.Die van 'ons' ook, woon je toevallig in 076? Dat is echt een mooie!
Ik zou gaan voor houdbaar spul wat je altijd gebruikt. Koffie, wasmiddel, tandpasta, douchegel, shampoo etc.
Silverzephyr, je hebt mail!:-)

Fame, wat is je emailadres? Dan mail ik hem door!

Iemand anders nog interesse in gta code voor tivall?
quote:layla1969 schreef op 13 juni 2013 @ 21:02:

[...]

Die van 'ons' ook, woon je toevallig in 076? Dat is echt een mooie!Nee, ik woon een heel andere kant op Deze was ook heel mooi. Veel beter dan de C1000 was in ieder geval.
Bij de Action een aantal artikelen gezien voor de helft van de prijs die ze bij deTuinen rekenen. Er stond ook zeep en babyolie van Sebamed. Maar die kan ik zo elders niet vinden. Is op zich geen verkeerd merk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven