Gezondheid alle pijlers

Rode bobbelige vlekken op arm. Zon?

14-06-2013 22:45 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de afgelopen twee dagen flink in de hete zon geweest, wel ingesmeerd met factor 50. Nu heb ik op mijn bovenarm een rode bobbelige vlek zitten van 4 cm doorsnede, bij mijn elleboog hetzelfde soort van 1 cm doorsnede en op mijn hand zit er ook een van 3 cm, maar deze vlek bestaat uit spikkeltjes ipv egaal rood. Andere arm heeft niets en ik ben niet verbrand. Wat zou het kunnen zijn? En wat kan ik doen om erger te voorkomen?

Huisarts is even geen optie, ik ben een week op vakantie in het buitenland nu.
quote:ladytruckster schreef op 15 juni 2013 @ 09:20:

[...]

Kan je anders ineens krijgen hoor,op elke leeftijd,een allergie.

Zoon van me (23) heeft nu ineens hooikoorts,en ik sinds een paar jaar een zonne allergie,wat zich bij mij uit in blaasjes met vocht(vooral op mijn hals

Je hebt niet toevallig pas een AB kuurtje gehad?

Ja, mijn moeder kreeg hooikoorts op haar 55ste en heeft er nu ontzettend veel last van.

Geen ab gehad.
Het vervelende is en blijft dat allergieën plots de kop op kunnen steken. Zo heb je nergens last van, en zo heb je een heftige te pakken.
Zijn het niet gewoon muggenbulten? Ik krijg op vakantie vaak dikkere/andere bulten dan thuis.
Nou roodwitblauw, dat zou dan wel een mug met ADHD zijn

Het is vandaag ook weer aardig terug. Geen bultjes dit keer maar ik zit onder de rode stipjes op die drie plekken. Stipjes zijn minuscuul, zo klein als fijne balpenpuntjes.

Rara...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven