Broodtrommeltjes in vriezer
maandag 17 juni 2013 om 10:28
Is dat een optie met het aankomende warme weer? De broodtrommeltjes van mijn kinderen 's avonds in de vriezer doen zodat het lekker koel blijft? Als ik dat er 's ochtends uit haal zal dan tegen 12 uur het broodbeleg ook al wel ontdooid zijn? Ik dacht ook aan een zakje bevroren watermeloen erbij in doen, iemand wel eens ontdooide watermeloen gegeten? Wordt dat niet papperig?
maandag 17 juni 2013 om 10:32
maandag 17 juni 2013 om 10:33
maandag 17 juni 2013 om 10:39
quote:Starshine schreef op 17 juni 2013 @ 10:33:
Ik heb vorig jaar bij de xenos een (brood)trommeltje gekocht met een ijselement. Die geef ik altijd aan mijn zoon mee als het zo warm is. Daarvoor deed ik alles in een koeltasje. Maar jou idee is ook wel okay. Of je watermeloen goed blijft weet ik niet, probeer het eens uit.
Persoonlijker vind ik dit een beter idee dan boterhammen in de vriezer.
Of met warm weer geen vleeswaren op het brood.
Ik heb vorig jaar bij de xenos een (brood)trommeltje gekocht met een ijselement. Die geef ik altijd aan mijn zoon mee als het zo warm is. Daarvoor deed ik alles in een koeltasje. Maar jou idee is ook wel okay. Of je watermeloen goed blijft weet ik niet, probeer het eens uit.
Persoonlijker vind ik dit een beter idee dan boterhammen in de vriezer.
Of met warm weer geen vleeswaren op het brood.
maandag 17 juni 2013 om 10:49
maandag 17 juni 2013 om 10:57
Ik vind koud brood echt helemaal niet lekker, hier zou het dus geen aanrader zijn.
Maar wat ik niet snap; al die discussies hier en op andere fora over of het 10-uurtje of lunch van kind lang genoeg lekker blijft: waarom in hemelsnaam niet gewoon heel even uitproberen? Een appeltje schillen en tot 10 uur in een bakje doen? Of vries je eigen lunch eens een keer in! Wij kunnen hier wel roepen ja of nee, maar uit eindelijk gaat het toch om wat jij zelf vindt??
Maar wat ik niet snap; al die discussies hier en op andere fora over of het 10-uurtje of lunch van kind lang genoeg lekker blijft: waarom in hemelsnaam niet gewoon heel even uitproberen? Een appeltje schillen en tot 10 uur in een bakje doen? Of vries je eigen lunch eens een keer in! Wij kunnen hier wel roepen ja of nee, maar uit eindelijk gaat het toch om wat jij zelf vindt??
maandag 17 juni 2013 om 11:06
maandag 17 juni 2013 om 11:11
quote:layla1969 schreef op 17 juni 2013 @ 11:02:
Boterhammen smeren en invriezen gaat juist heel goed, als je ze smorgens uit de vriezer haalt heb je smiddags lekker vers brood, is echt niet koud meer hoor.Als je een flinke vriezer hebt kun je dit meteen voor de hele week doen, dat scheelt veel tijd.
Boterhammen smeren en invriezen gaat juist heel goed, als je ze smorgens uit de vriezer haalt heb je smiddags lekker vers brood, is echt niet koud meer hoor.Als je een flinke vriezer hebt kun je dit meteen voor de hele week doen, dat scheelt veel tijd.
maandag 17 juni 2013 om 12:40
quote:noreservations schreef op 17 juni 2013 @ 10:49:
Ik bevries m'n pakje sap en doe dat bij m'n boterhammen als koelelement.
Tegen de tijd dat ik ga eten, is het sap gesmolten en lekker koud.
En m'n brood is koel, maar niet ijskoud.
Bevroren brood vind ik echt niet lekker. Dan eet ik net zo lief niet.Dit vind ik echt superslim bedacht! Ik ga nu alvast pakjes drinken in de koelkast leggen. Om voor de hele week te smeren en dan in de vriezer vind ik ook een hele goede!
Ik bevries m'n pakje sap en doe dat bij m'n boterhammen als koelelement.
Tegen de tijd dat ik ga eten, is het sap gesmolten en lekker koud.
En m'n brood is koel, maar niet ijskoud.
Bevroren brood vind ik echt niet lekker. Dan eet ik net zo lief niet.Dit vind ik echt superslim bedacht! Ik ga nu alvast pakjes drinken in de koelkast leggen. Om voor de hele week te smeren en dan in de vriezer vind ik ook een hele goede!
maandag 17 juni 2013 om 13:28
maandag 17 juni 2013 om 13:58
Toen ik nog in mijn eentje was en werkte, haalde ik altijd in het weekend lekker vers brood en vleeswaren en maakte dan voor een week lunchpakketjes, die ik invroor in een diepvrieszakje. Zo had ik iedere dag vers brood met lekker vlees, terwijl je dat normaal in je eentje niet voor elkaar krijgt zonder de helft weg te moeten gooien.
Fruit invriezen is een slecht idee, tenzij je een banaan in stukjes even een half uur in de vriezer doet en er daarna een milkshake van draait.
Denk er met een pakje drinken wel om dat vloeistof uitzet als het bevriest, ik weet niet of zo'n kartonnetje dat aankan?
Fruit invriezen is een slecht idee, tenzij je een banaan in stukjes even een half uur in de vriezer doet en er daarna een milkshake van draait.
Denk er met een pakje drinken wel om dat vloeistof uitzet als het bevriest, ik weet niet of zo'n kartonnetje dat aankan?
maandag 17 juni 2013 om 14:04
Ik heb de methode 'bevroren brood smeren' ook toegepast en ik kreeg op de boterhammen vieze witte plekken alsof het beschimmeld was. terwijl het brood ook geen lange periode in de vriezer lag.
Bij pakjes in de vriezer krijg je druppels die soppige broodjes geven en mijn dochter krijgt alleen maar bekers mee.
Iemand bekers in de vriezer al geprobeerd?
Ik ga het lunchpakketje voor een week misschien eens voor mezelf proberen. Ik verwacht niet echt lekker brood, maar wie weet.
Bij pakjes in de vriezer krijg je druppels die soppige broodjes geven en mijn dochter krijgt alleen maar bekers mee.
Iemand bekers in de vriezer al geprobeerd?
Ik ga het lunchpakketje voor een week misschien eens voor mezelf proberen. Ik verwacht niet echt lekker brood, maar wie weet.
Het Viva forum is papaja.
maandag 17 juni 2013 om 14:08
Als je een paar keer je trommel in vriest gaat ie uit eindelijk kapot.
( Doet ie toch wel oke maar toch)
Ik geef mijn dochters de ontdooide boterhammen mee naar school in de trommel en daar zetten ze het in de koelkast neer en zodra de overblijf open gaat dan halen ze de trommeltjes er weer uit.
Bij mijn dochters op school staat dus een koelkast.
( Doet ie toch wel oke maar toch)
Ik geef mijn dochters de ontdooide boterhammen mee naar school in de trommel en daar zetten ze het in de koelkast neer en zodra de overblijf open gaat dan halen ze de trommeltjes er weer uit.
Bij mijn dochters op school staat dus een koelkast.
maandag 17 juni 2013 om 14:10