uitjenekl*lleritustopic

18-06-2013 17:59 39 berichten
Ik word kippig van dit warme weer...

vandaar dat ik even een onzin topic open dat enkel

bestemd is voor onzinberichten/vragen/gedachten enz.

Ik zal aftrappen: gelukkig bestaat er ijs met dit weer en waarom

word je zo ontiegelijk sloom van die hitte....
Alle reacties Link kopieren
Waarom krijg ik zo'n ontzettend kort lontje van dit weer?
omdat je er sloom van wordt en dan geen zin hebt in gezeur aan je kop?

Zucht zucht zucht, mijn pa wordt zondag 120 (67), ik heb

geen idee wat ik voor die man kopen moet. Een boek heeft geen zin (slechtziend) en sigaren/drank krijgt ie ieder jaar al.

Waarom moet die man nou toch ieder jaar jarig zijn! Ik zeg wel dat ik ziek ben zondag ...
Hier ook al zo'n kort lontje. Word knettergek van die hitte. Gelukkig heb ik een dochtertje dus kan ik ongegeneerd een badje in de tuin zetten. Voor haar natuurlijk;)
Ik schreeuw al een paar dagen naar fietsers die hun hand niet uitsteken.... Gillend gek word ik daarvan! En laaiend ook
Ik zit hier heerlijk met 22 graden binnen op de bank. (Met m'n nieuwe kleine poezekindschatje!)
quote:missmonroe schreef op 18 juni 2013 @ 18:08:

Waarom moet die man nou toch ieder jaar jarig zijn! Ik zeg wel dat ik ziek ben zondag ...Kon ik maar elk jaar nog naar mijn vader's verjaardag. Die van mij is niet ouder als 67 geworden.
Domblondje: je kan er zelf bij gaan zitten als je het niet trekt

Mientje: ik ben vanochtend verrot gescholden toen ik vrij hard op mn claxon ramde op mn scootertje tegen een paar jongelui (13 a 14) die geen voorrang gaven en roekeloos reden.

Vorige week ook al... Vraag me af of het wel zin heeft, boos worden en hard op toeter drukken. Mensen van die leeftijd zijn nou eenmaal roekeloos in het verkeer......

Had wel de behoefte om te stoppen en te zeggen dat hij zijn mond moest spoelen toen 1 zo'n kereltje gilde dat ik een k*******scooter had...Heb ik maar niet gedaan... (ik ben tenslotte zijn moeder niet...)

Nina: sorry ... wil je dat ik het weer weghaal?? (wil het hier gezellig houden en het niet op mijn geweten hebben als het halve topic straks zit te brullen...)
IJsje erbij?

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ben gek op dit weer maar kan geen ene bal omdat ik ongesteld ben dus lig heel zielig op de bank.
Lekker mv, wordt mn 2e vandaag
quote:Koettie schreef op 18 juni 2013 @ 18:37:

Ik ben gek op dit weer maar kan geen ene bal omdat ik ongesteld ben dus lig heel zielig op de bank. Hoezo kan je niks als je ongesteld bent?
quote:SpringDing schreef op 18 juni 2013 @ 18:12:

Ik zit hier heerlijk met 22 graden binnen op de bank. (Met m'n nieuwe kleine poezekindschatje!) Ohhhh foto! Edit, van de kitten bedoel ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik verveel me ik verveel me ik verveel me ik verveel me ik verveel me
quote:newimprovedkitty schreef op 18 juni 2013 @ 18:50:

ik verveel me ik verveel me ik verveel me ik verveel me ik verveel meHier nog een. Ik heb nu ook geen fut mee om wat te doen... nah ja, een ijsje pakken wil misschien nog wel lukken
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 juni 2013 @ 18:46:

[...]

Ohhhh foto! Edit, van de kitten bedoel ik.

Je had het niet tegen mij, maar ik zet hier even een foto van onze kleine schatjes:

De moeder is onze wilde schuurkat. We hebben ze maar naar binnen gehaald om ze tam te maken. Ze zijn superschattig
Dus de moeder zoogt ze niet meer? waarom is de moeder zo wild, is ze komen aanlopen. Wel erg lieve foto
Ikookikookikookikookikook hetistewarmomietstedoen

Hetistewarmomietstedoenenz...
Nee, moeder zoogt ze niet meer. Moeder is aan komen lopen en is wild. Ze had onze schuur uitgekozen om een nest te krijgen. We willen alleen geen uitbarsting van katten hier. Deze laten we allemaal steriliseren en moeder wordt (als het lukt) gevangen en gesteriliseerd. Daarna mogen ze hier allemaal wonen als niemand ze wil.
quote:snowwhite2013 schreef op 18 juni 2013 @ 18:45:

[...]

Hoezo kan je niks als je ongesteld bent?Omdat ik voor pampus lig van de pijn en pijnstillers.
quote:Koettie schreef op 18 juni 2013 @ 19:26:

[...]

Omdat ik voor pampus lig van de pijn en pijnstillers.
Waarom gaat iedereen fikkie stoken als het zo warm is?

BBQ is iets voor in de winter.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat lief van je Yvonne!! ❤👍
quote:Yvonne77 schreef op 18 juni 2013 @ 19:24:

Nee, moeder zoogt ze niet meer. Moeder is aan komen lopen en is wild. Ze had onze schuur uitgekozen om een nest te krijgen. We willen alleen geen uitbarsting van katten hier. Deze laten we allemaal steriliseren en moeder wordt (als het lukt) gevangen en gesteriliseerd. Daarna mogen ze hier allemaal wonen als niemand ze wil. wat lief. En wat zijn ze leuk! Vier op een rij
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven