Viva Vrekkentopic deel VIII
dinsdag 8 januari 2013 om 10:01
Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!
Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!
Voor meer tips over besparen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Viva Vrekkentopic VII
Vrekwaardig eten
Baby vrekking
En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 15 juni 2013 om 10:39
zondag 16 juni 2013 om 21:44
quote:Teigera schreef op 16 juni 2013 @ 00:21:
Ik kijk hier regelmatig even voor tips, dank daarvoor! Ook ik heb een stapel GTA-codes van Tivall, iemand interesse? Stuur me dan even een persoonlijk bericht, dan stuur ik je een code toe.Ik weet niet hoe ik een persoonlijk bericht moet sturen, zou je mij een code willen mailen op ouwejurknieuwejurk @ gmail punt com ?
Heb inmiddels een code gekregen van een lieve forummer (dankje!)
Ik kijk hier regelmatig even voor tips, dank daarvoor! Ook ik heb een stapel GTA-codes van Tivall, iemand interesse? Stuur me dan even een persoonlijk bericht, dan stuur ik je een code toe.Ik weet niet hoe ik een persoonlijk bericht moet sturen, zou je mij een code willen mailen op ouwejurknieuwejurk @ gmail punt com ?
Heb inmiddels een code gekregen van een lieve forummer (dankje!)
maandag 17 juni 2013 om 11:34
Hier weer een nieuwe 'stunt.' Ik ben zelfgemaakte kroketten aan het maken vandaag, van restjes vlees van het barbecueën gisteren. Alles gisteren gelijk in de koelkast bewaard en nu een lekker recept gezocht. Ik ben zelf vegetariër maar/en ik heb een ontzettende hekel aan goed eten weggooien. Het wordt vast lekker, want de ragout heb ik al gemaakt en die rook goed.
maandag 17 juni 2013 om 16:07
woensdag 19 juni 2013 om 11:00
woensdag 19 juni 2013 om 11:03
quote:Tomaat3 schreef op 19 juni 2013 @ 11:00:
Heeft iemand hier een tijdje geleden ook meegedaan aan de bioscoopkaartjes actie van de kruidvat? En kaartjes al binnen? Ik heb op 24 mei de bonnen voor 3 kaartjes opgestuurd maar nog steeds niks ontvangen.. Kan me ook niet herinneren wat voor termijn er op de bonnen stond, weet iemand dat nog?Ik heb meegedaan. Ook nog niets ontvangen. Bij de vorige actie was het misgegaan, maar gelukkig (en nu ook) had ik scans gemaakt en ze alsnog gekregen. Nu wacht ik nog maar even af.
Heeft iemand hier een tijdje geleden ook meegedaan aan de bioscoopkaartjes actie van de kruidvat? En kaartjes al binnen? Ik heb op 24 mei de bonnen voor 3 kaartjes opgestuurd maar nog steeds niks ontvangen.. Kan me ook niet herinneren wat voor termijn er op de bonnen stond, weet iemand dat nog?Ik heb meegedaan. Ook nog niets ontvangen. Bij de vorige actie was het misgegaan, maar gelukkig (en nu ook) had ik scans gemaakt en ze alsnog gekregen. Nu wacht ik nog maar even af.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 19 juni 2013 om 15:09
quote:Fame schreef op 19 juni 2013 @ 11:03:
[...]
Ik heb meegedaan. Ook nog niets ontvangen. Bij de vorige actie was het misgegaan, maar gelukkig (en nu ook) had ik scans gemaakt en ze alsnog gekregen. Nu wacht ik nog maar even af.
Ik heb mijn bioscoopkaartje ontvangen. Volgens mij was het zaterdag dat het bij de post zat.
Net even langs de tweedehands kleding winkel geweest om te kijken of er nog wat verkocht was van de kleding die ik had gebracht. Toch weer 7 euro verdiend!
[...]
Ik heb meegedaan. Ook nog niets ontvangen. Bij de vorige actie was het misgegaan, maar gelukkig (en nu ook) had ik scans gemaakt en ze alsnog gekregen. Nu wacht ik nog maar even af.
Ik heb mijn bioscoopkaartje ontvangen. Volgens mij was het zaterdag dat het bij de post zat.
Net even langs de tweedehands kleding winkel geweest om te kijken of er nog wat verkocht was van de kleding die ik had gebracht. Toch weer 7 euro verdiend!