Bloedje heet!

17-06-2013 16:18 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na dagen van wisselvallig weer is het er toch van gekomen. Vandaag is het wat middelmatig, in Twente althans. Iets over de 20 graden en bewolkt. Zo op het zicht af, is het niet erg zonnig.

Maar morgen en overmorgen wordt het totaal anders, als we de weermannen mogen geloven. Morgen wordt het 33 en overmorgen 34. De zonaanbidders onder ons komen dan volledig aan hun trekken. De zonnehaters hebben gewoon eventjes pech gehad:

Wat vinden jullie van de hitte?

Totaal aantal stemmen: 81

O, heerlijk! Het zou altijd zo moeten zijn! (44%)
Gadverdamme. Weer dat vieze snikhete weer? (56%)
World of Warcraft: Legion
quote:jen16 schreef op 19 juni 2013 @ 12:43:

Waar blijft die regen nou!?

Doet een regendansje en hoopt dat de zonaanbidders ver van mij vandaan zitten (zodat zij ook/wel kunnen genieten van 'hun' weer )Kssssttt... Er is een regentopic.
Haha, sorry roza! En ik was nog wel zo attent om een 'selectief' regendansje te doen Ik zal maken dat ik wegkom!
quote:jen16 schreef op 19 juni 2013 @ 13:11:

Haha, sorry roza! En ik was nog wel zo attent om een 'selectief' regendansje te doen Ik zal maken dat ik wegkom!

Te laat. Zon weg en wind.

De bewolking is aanzienlijk minder. Het is zonniger en het is 32 graden.

Heetste moment: 34 graden om 17:00 uur.

Regen om 19:00 uur.

Ook donderdag wordt een warme dag: 29 graden.
quote:hans66 schreef op 19 juni 2013 @ 14:39:

Ook donderdag wordt een warme dag: 29 graden.
Ik ga een half uur eerder naar huis met toestemming. Dan kan ik de warmte ontvluchten. Thuis in de koelte met de airco aan.
Geen zon hier helaas, alleen drukkende benauwdheid. Het was niet eens echt lekker warm vanmorgen.

We gaan straks barbecuen, hoop maar dat het droog blijft en de zon zich laat zien.

Ik houd niet zo van vlees, maar heb een goddelijke asperge-aardappelsalade in de koeling staan. Lekker met een witbiertje en stokbrood.

Eet ze (voor wanneer je die salade wilt opeten), Meryan.
Koud hier heb trui en sokken aan, klopt weer voor geen meter die weersvoorspelling
quote:jagten schreef op 19 juni 2013 @ 15:10:

Koud hier heb trui en sokken aan, klopt weer voor geen meter die weersvoorspellingIk stel voor dat de weersvoorspelling gewoon per direct wordt afgeschaft.
Er is enige wind. De lucht is een beetje... melkachtig blauw. Door de wind voel je niet dat het toch wel 33 graden is. Dan heb ik ineens minder problemen met de warmte.
Toen ik thuiskwam, was het 27,5 graden in de woonkamer. Met de airco is het kort daarna 27 graden.

Buiten is het winderig en bewolkt. De zon is niet zo sterk, maar het is altijd 32 graden.

18:32: Binnen: 26,5 graden.

19:11: Binnen: 26 graden. Buiten: 29 graden.

20:38: Binnen: 25,5 graden. Buiten: 25 graden.

21:54: Binnen: 25 graden. Buiten: 23 graden.
De extreme hitte slaat toe in Twente. Bij mij nu is het buiten 36 graden en binnen 26 graden.
Meen oprecht dat het nu wel welletjes is met die koperen ploert.

27.5 graden hier
quote:roza34 schreef op 19 juni 2013 @ 15:12:

[...]

Ik stel voor dat de weersvoorspelling gewoon per direct wordt afgeschaft.7 weeks later ,idd het zou gaan onweren en regen denk je? niks nada noppes
Hier 34 graden, vol zon .
Hier 33 graden. Heb terras-afspraak afgezegd en blijf lekker deze vrijdagavond binnen!
quote:Peacy schreef op 02 augustus 2013 @ 18:48:

Hier 34 graden, vol zon .Wat erg meid, wat vreselijk
Ik leef met jullie mee. Vooral nu realiseer ik me dat de airco, die ik vorig jaar gekocht heb, geen miskoop was. Ik moet er niet aan denken hoe heet het in mijn woning is zonder die airco. In de slaapkamer is de hitte niet te harden, maar ik hoef daar nu ook niet te slapen. Dat doe ik vanavond wel.
Hans je kan ook in de huiskamer slapen of waarom doe je de deur van de slaapkamer niet open dan word het daar toch ook koel?
Heerlijk he airco. In deze tijd een van mijn basisbehoeftes.
Zo blij dat we zijn gaan zeilen! Er was vanmorgen niet héél veel wind, het was 2-3 x bijna dobberen

Voor anker gegaan en gezwommen, nog eens gezwommen. Toen we bij de haven kwamen, niet onze haven, merkte ik al dat het aan land erg warm was en dan was dat nog aan het water.

Terug met de trein naar huis was ook geen feest.
Je bent zelf een theepot
Eindelijk weer eens echt een beetje zomer. Ik geniet ervan.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Het was (is) zooooooo lekker vandaag!
Echt raar, de halve dag op kantoor gezeten, en dan kijk je naar buiten, ziet het er helemaal niet zo warm uit. Niet echt blauwe lucht, niet echt zon.

Binnen gewoon heerlijk koel met airco.

En dan kom je buiten: BAM!

Echt een maffe gewaarwording!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven