Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
Nee ik vind het ook wel weer mooi geweest voor vandaag... lekker even op de bank hangen en daarna op tijd erin... ben een beetje moe en maandagochtend gaat kwart voor 6 het wekkertje weer... back to life ....
Goedemorgen ladies...........wat gaan we vandaag doen?

Ik ga in ieder geval nog even de stad in want ik moet nog steeds een zomerjas hebben. Vanmiddag naar de Fysio, want ik heb toch nog last van mijn rechterbeen.
Sartan!!!!

Kanjer!!

Wij delen een liefde voor hoerenpasta zie ik!

Heerlijk!

Wij komen net ons bed uit rollen... etentje gister was uitermate geslaagd, superlekker gelukt allemaal en iedereen in tophumeur, tot laat veel leuke gesprekken en veel lekkere drank en eten...

Denk dat er hier verder weinig gaat gebeuren vandaag, we zijn zo aan het rennen de laatste tijd dat ik denk dat we eens lekker een wandelingetje gaan maken als het laatste straks is weggewassen.

Sjar, succes straks bij de fysio, hoop dat er iets goed uit komt!!
Computer says nooooo
quote:sartan schreef op 31 mei 2008 @ 19:57:

Zielige

Mensen

Die

Geen

Leven

Meer

Hebben...

Nu

We

Niet

Meer

Roken

Hoe bedénk je t toch iedere keer weer meid!

Had gister alweer een leven. *begint zich zo stil aan te schamen om het te vertellen*

Naar een verjaardagsfeest geweest waar een band optrad.

Heerlijk gedanst en gedronken [ vertel eens iets nieuws]

Had eerst heel erg getwijfeld of ik wel mee zou gaan, maar met thuis te zitten miepen zou ik ook niets opgeschoten zijn.

Blij dat ik het heb gedaan, was bere gezellig.

Vandaag verder niks op het programma.

Maar je weet 't hier maar nooit!

Sjar,

Succes bij de fysio en bij je speurtocht naar een leuk jasje.

Summie,

Blij te lezen dat je het zo gezellig hebt gehad meid.

Illieeeeeeeeeeee waar ben je?????

spreek jullie later weer.

van Red.
Illi is aan het wadlopen Red. Al hoop ik voor haar dat ze inmiddels is uitgelopen

Wel leuk jasje gevonden, maar niet meer in mijn maat. Archhh. En bij de fysio ook al niet al te best nieuws. Waarschijnlijk slijmbeursontsteking. Moet de komende 3 weken dus het hardlopen heel rustig aan opbouwen. 6 x 1 minuut hardlopen, 8 x 1 minuut, zoveel keer 2 minuten.........en dat drie weken lang :( Over 3 weken loop ik de grachtenloop van haarlem samen met illie. Nou die ga ik dus gewoon ook doen.

Sum, was je duif lekker?

Red, fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad.

Sjarman komt zo thuis van zijn werk, gaat ie even douchen en dan gaan we naar de verjaardag van mijn zwager. Echt zin in *NOT* Maar ja, moet gewoon maar even.
Red, je gaat je toch niet schamen omdat je zo'n leuke avond hebt gehad gisteren? Het moet niet gekker worden!

Sjar, wat vervelend joh die slijmbeursontsteking, heb ik enkele jaren geleden in mijn schouder gehad en af en toe nog steeds (!!!!!) last van bij vermoeidheid. Geef voldoende rust maar immobiliseer niet helemaal want dan ben je verder van huis.... ik zou dus wel heel goed kijken of je idd die grachtenloop gaat doen!

Sterkte! Kun je wel slapen met die pijn?

Summie, lekker rustig dagje gehad?? leuk om te horen dat je etentje zo geslaagd was gisteren.

Illie, hoe was het wadlopen? Hoe had je dat geboekt of georganiseerd? Ben je zelf gegaan of onder begeleiding?

Nou dat was het voor mij, ik duik terug de struiken in (ofwel mijn mandje, morgen is het heeeeel vroeg dag) dus arrivederci en tot snel!!
Sartan, ik heb gelukkig geen echte pijn. Tis net alsof het beurs is, en ik heb er alleen wat last van als ik een tijdje heb stil gezeten. Tijdens het shoppen had ik nergens last van Dus ik slaap verder prima. Lief dat je daar naar vraagt.

Ik ga ook lekker vroeg onder de wol. Tot snel lieverds.
Zo, ik ben terug van 23 km door het slik ploegen van Lauwersoog (vaste wal) naar Schiermonnikoog...waarom doe ik dat toch elke keer weer...?!!!

Maar ok, we hebben de tocht in 5 uur gelopen (hebben we nog nooit zo snel gedaan!) en we hadden lekker weer. Het was niet te koud, niet te warm en het heeft niet geregend. We hebben niet hoeven zwemmen, hoewel ik wel een keer in het water ben gevallen... ) Spelen in de drek blijkt toch erg leuk te zijn.

Bij aankomst op de boerderij stond er al een heerlijk koud biertje voor ons klaar natuurlijk!

We hebben 's avonds gezellig met z'n allen gegeten en zijn daarna naar de Tox-bar gegaan, de enige disco op Schier...

Daar hebben we ons natuurlijk prima vermaakt en we kwamen rond 3 uur katjelam terug op de boerderij. De volgende ochtend om 7 uur wilden de kinderen van mijn vriendinnen spelen, dus vanaf toen zat ik steeds tussen slapen en waken in...

's Middags zijn we met de fiets het eiland rondgecrossed...kan makkelijk, het eiland is niet zo groot... We hebben een visje gegeten en we hebben om 4 uur de boot terug genomen. Om 8 uur was ik thuis en ik kom nu net uit een lekker warm bad. Ik moet nu alleen mijn blaren (ja, die hou ik er altijd aan over!) even goed verzorgen en dan naar bed, want ik val bijna om...

Sartan, dit was een georganiseerd weekend met een gids die ik al heel lang ken. Zonder gids mag je ook absoluut het wad niet op!

Morgen meer, maar nu slapen!
Lekker slapen lady's.

Illie,

Knap van je meid, petje af.

Geweldig dat je zo'n leuk weekend hebt gehad.

Sartan,

Thanxs!!

Sjar,

Blij te horen dat de pijn mee valt.

Jammer dat je nu toch even rustig aan moet doen maar zou me er zeker aan houden,het is precies zoals Sartan zegt.

Ik ben ook net thuis,

Heerlijk uit eten geweest met vriend, die is nu een nachtdienst gaan draaien.

Drink nog even een glaasje en ga dan m'n mandje maar eens op zoeken, heb 't ook helemaal gehad.[ nog wel even het forum afstruinen ]

Dat krijg je ervan hè, als je een leven hebt!

van Red
Ik wilde vandaag gaan lopen, maar het voelt toch niet oke. Ik denk dat ik het maar even uitstel tot volgende week. Vrijdag eerst maar even lekker naar Parijs
He, jammer sjar.. dat is balen!

Toch maar even goed uitrusten dan...

Ga je iets speciaals doen in Paris of 'gewoon' een weekendje weg? Ben jaloers!
Computer says nooooo
Sjarman en ik gaan vieren dat we het al 2 jaar volhouden met elkaar
Gefeliciteerd Sjar.

Hoop dat jullie een aantal onvergetelijke dagen tegemoet gaan.

En wat je heup betreft; is misschien wel eens goed om even niet te lopen.

van Red.
We zijn eigenlijk pas 10 juni 2 jaar samen hoor. Dus je mag me volgende week nog eens feliciteren.

Het voelt wel wat vreemd omdat we het eigenlijk zaterdag 7 juni gaan vieren. 7 juni vorig jaar is mijn vader overleden. Dus het voelt heel dubbel. Sjarman en ik gaan dus zaterdagochtend eerst naar Sacre Coeur om een kaarsje voor mijn vader te branden. Daarna gaan we ons leven vieren.
He Char...las je hier bij laatste berichten en wil je iig veel plezier in Parijs wensen!! Snap dat het een dubbele dag is, maar ik vind jullie planning heel mooi.

Enne..gefeliciteerd alvast!!
Sjar, het wordt vast een heel erg mooi weekend! En dat lopen...dat komt wel weer. Alles op z'n tijd!
O ja, illie-ex heeft gereageerd op mijn brief. Hij heeft, voor zijn doen, een lang stuk geschreven waarin hij e.e.a. verklaart. Hij heeft hier in elk geval erg zijn best op gedaan en laat dus zijn goede wil wel zien. Desondanks geloof ik dat ik er een beetje klaar mee ben. De eerstvolgende gezamenlijke verjaardag duurt gelukkig nog 4 maanden, dus voor die tijd hoef ik nog nergens over na te denken...

Ik heb in elk geval de komende week twee dates (ja, ik ben weer terug van weggeweest! ) Als het goed is op donderdag en op vrijdag. Die van donderdag moet alleen nog bevestigd worden... Ik heb er zin in!
Sjar kan me voorstellen dat het een heel dubbel' gevoel zal zijn, de 7de. Wel mooi, een kaarsje in de sacre coeur.

Toeval is dat de 7de mijn schoonvader jarig zou zijn, gaan de 8ste uit eten met de family.

Illie: jij hebt de vaart erin, haha

Wel goed dat illie-ex voor zijn doen zijn best heeft gedaan nu. Je bent hem niets verplicht, denk er maar eens goed over na, inderdaad.
Computer says nooooo
Sjar,

Ken dat dubbele gevoel ook meid, heb t net allemaal achter de rug;sterfdag van mn moeder de 31e terwijl wij die avond een feest hadden en gister zou haar verjaardag zijn geweest.

Vind t dan ook een heel mooi gebaar dat jullie eerst even een kaarsje gaan branden.

Illie,

Your back on the road !

Sum

van Red.
Omdat ik natuurlijk heul heul zielig ben omdat ik niet mag hardlopen, heb ik mezelf al de hele avond verwend (nee, niet met tarzan ) Lekker een voetenbadje, voetenscrub, nagels gelakt....heerlijk verwenavondje dus. Ondertussen een onwijs leuke film op Veronica aan het kijken (samen met sjarman). Ik voel me gewoon helemaal happy de peppy

Lieve meiden, jullie zijn lief. Had ik al gezegd dat jullie lief zijn?
illie you go girl. Date maar lekker! Illie ex heeft zijn kans wel gehad, vind je ook niet?

Summie, bij jouw en summerman alles oke dus lately?

Red, moeilijk soms he, die momenten? Maar weet je wat je op moeilijke momenten het beste kan doen????? CHINEZEN (speciaal voor Red nog een )

Zal zeker je advies opvolgen lieverd! [en deze is speciaal voor jou;

Blij te horen dat je weer lekker in je velletje zit.

van Red.
Heeeeee hoeoeoeoeoeoeoeoe,

Weet iemand of het al vrijdag is? Ik heb zo'n zin in het weekendje parijs met de leukste, liefste en grappigste jongen van de wereld (jaaa ik ben weer helemaal blij met mijn moppie, m.a.w., ik zit weer goed in mijn vel).
Goed zo Sjar, you go girl! Geniet ervan!

Maarre...nee, helaas is het nog geen vrijdag!

Je zult dus gewoon nog héél eventjes geduld moeten hebben...

Mijn date van vrijdag heeft de afspraak bevestigd, maar die van morgen nog niet...

Ik moet dus ook gewoon nog ff afwachten...Vind het ineens weer zóóó spannennd...
Die van morgen is nu al een pannekoek, illie. Je laat een vrouw niet zo in onzekerheid zitten. Dus als ie morgenmiddag bevestigd, zeg je dat je al wat anders hebt. Wat denkt ie nou, dat je geen leven hebt ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven