Ik haat jullie...

21-06-2013 03:52 72 berichten
weetniet
Alle reacties Link kopieren
Joepieee de lucht wordt hier nog grijzer!

Ik denk dat ik maar vast op mijn fiets spring en gewoon extra vroeg vertrek en een blokje om fiets dan kan ik er gewoon langer van genieten!
En als je ff je baan zat ben stuur je 1 sollicitatie en dan heb je weer n nieuwe fantastische baan.
Been there, done that, got the T-shirt.
neem een bak koffie
Oeh ja! En alle tentamens worden in een keer gehaald. Hoeft niet voor gestudeerd te worden, want door alles al gehoord te hebben in college/les weten wij het meteen!

Oh en we zijn zo geweldig!
Kom jij ook op de meet?
Ik poep rozeblaadjes, ook dat nog.
quote:NummerZoveel schreef op 21 juni 2013 @ 07:04:

Nou nou dames, jullie zijn wel erg positief! Tuurlijk hebben we hier ook problemen, echwel. Het forum staat vol met "wat eten we vandaag", "welke schoenen onder deze jurk" en "welke baan zal ik kiezen, heb 2 aanbiedingen?". Ook door de vivavrouw wordt wat afgepiekert, hoor!

en bedankt....

Nee problemen komt niet voor in ons woordenboek.

Kan iemand me dat woord trouwens even uitleggen?
Ik hoef mijn kind niet op te voeden, doet ze helemaal zelf! Mijn vriendinnen zijn stuk voor stuk lelijker dan ik, daar heb ik ze op geselecteerd. Mijn leven is eigenlijk één grote zonnatura reclame. Ik stap zometeen op mijn fiets waar een witte rieten mand bezaaid met bloemen aanhangt, en zwaai naar mijn perfecte buren terwijl ik mijn hagelwitte tanden ontbloot in een stralende glimlach. Wat een prachtig weer ook hier.
LOL!!!!!!
Ik had niet de beste ochtend, maar dit topic heeft me helemaal opgevrolijkt

Bedankt TO!
quote:Diztel schreef op 21 juni 2013 @ 08:52:

Kom jij ook op de meet? Nou dat is wel heel confronterend voor hem natuurlijk om de perfecte Viva-dames te ontmoeten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Bijenrompje schreef op 21 juni 2013 @ 06:44:

Ja jij bent de enige met problemen in de wereld, hebben ze dat jou nog niet eerder gezegd? Ook gek, is algemeen bekend hoor, bij "ons".

Als wij kinderen krijgen gaat dat spontaan hup in een keer raak! En na 9 maanden glijden ze er na een keer niezen uit, hup zo hun wiegje in. En vervolgens huilen ze nooit en slapen ze elke nacht door.

Ook raken we nooit iets kwijt, kennen we absoluut geen enkele vorm van zorgen en verdriet en ziektes en zeertes zullen ons ten aller tijden bespaard blijven.

Goed he?!

En we hebben allemaal een blinkende carrière! Een man die ons op handen draagt en het doodnormaal vindt om zijn taken in huis te doen.

Eigenlijk is dit hele forum één grote farce.. om ons eens in te beelden hoe 'de anderen' zich zouden moeten voelen
Later is nu
quote:_Doortje_ schreef op 21 juni 2013 @ 07:56:

Als je wat vaker opruimt, wordt het ook niet zo'n kutzooi en ga je al veel makkelijker door je huis. Of maak dan in elk geval looppaadjes. Dat was mijn feelgoodtipje van vandaag!Dat van die looppaadjes ben ik door schade en schande achter gekomen. Hoop dat iemand het hier op tijd ter harte neemt.
Later is nu
En vergeten jullie vooral niet om al deze successen op facebook te delen?
quote:Dreamer schreef op 21 juni 2013 @ 09:06:

[...]

Dat van die looppaadjes ben ik door schade en schande achter gekomen. Hoop dat iemand het hier op tijd ter harte neemt.Heftig was dat. Maar... je bent er wel sterker uitgekomen
Hallo?!
Ik heb het topic al gelinkt, gaat wel zo snel. Ook op twitter, timblr, flickr, instagram.. eh.. hyves..
Later is nu
quote:_Doortje_ schreef op 21 juni 2013 @ 09:08:

[...]

Heftig was dat. Maar... je bent er wel sterker uitgekomen

Was zo fijn dat jij me erdoor sleepte.

Dat hebben we ook, allemaal sterke goede meelevende vrienden, met wie we natuurlijk elk weekend goede gesprekken en vréselijk vele lol hebben.
Later is nu
quote:dolfje schreef op 21 juni 2013 @ 08:38:

Joepieee de lucht wordt hier nog grijzer!

Ik denk dat ik maar vast op mijn fiets spring en gewoon extra vroeg vertrek en een blokje om fiets dan kan ik er gewoon langer van genieten!Hier werd ik gewoon even écht vrolijk van
Later is nu
Het regent hier
quote:Diztel schreef op 21 juni 2013 @ 08:52:

Kom jij ook op de meet?
Ja en?

Trek een nummertje en sluit achteraan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik kan fantastisch koken en eet elke dag een stuk taart met slagroom zonder ook maar een grammetje aan te komen.

Mijn leven is verder ook Viva fantastic
Allemaal Viva eske vrouwen hier
Mijn drie kinderen zijn al vanaf hun geboorte zindelijk. Ik heb nooit een bed hoeven verschonen omdat ze weer nat waren door hun pampers heen. En zeker geen 3 keer in 1 nacht zoals dat bij de 'anderen' wel eens gebeurt.
Ik ben met je eens ik haat ze ook ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven