Ik haat jullie...

21-06-2013 03:52 72 berichten
weetniet
quote:jagten schreef op 21 juni 2013 @ 09:33:

Allemaal Viva eske vrouwen hierOok wel de Stepford wives genoemd
Alle reacties Link kopieren
Dus jij heb het nodig dat het met een ander slecht gaat om jezelf beter te voelen.

Apart.

Doe er iets aan zou ik zeggen.
Nee Esther, natuurlijk niet. Want zo voelen wij ons dan weer beter.
Later is nu
Niet helemaal waar. Ik heb niet eens Whatsapp.
quote:NYC schreef op 21 juni 2013 @ 08:37:

Nou, TO heerlijk toch? Alleen dat janken om die onbeantwoorde app herken ik niet. Daar staan we toch boven?Mijn apps worden gewoon altijd beantwoord. Gewoon, omdat ik overal vrienden en kennissen heb, vrolijk en relaxt ben, met iedereen praat en dat ook nog hartstikke leuk vindt
quote:Eleonora schreef op 21 juni 2013 @ 06:49:

Ik vind trouwens iedereen met problemen een huilie. Gewoon altijd. Omdat ik het zelf niet ken he. Problemen en zorgen en zo.

Nou ja, als jij het zegt dan moet het waar zijn, bij deze is hij een `Huilie-vief-man` .

Verwar Vief niet met Wief he!!! Wij zijn immers perfect.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat een fijn positief topic. Word er helemaal blij van.

Nu even snel rechtsdraaiende biologische veganistische yoghurt maken, als traktatie voor als mijn dochters straks uit school komen.
haha wat een geweldig topic. heerlijk om te lezen. Ik geloof dat ik zo lekker in mijn bikini in de tuin ga zitten in de regen. haha
Ik zit hier gewoon te balen want ben bijna klaar met werken voor vanmiddag, ik denk dat ik gewoon een uurtje of wat langer blijf helemaal voor niks natuurlijk;-)
quote:Apatura schreef op 21 juni 2013 @ 08:43:

En als je ff je baan zat ben stuur je 1 sollicitatie en dan heb je weer n nieuwe fantastische baan.Solliciteren? Serieus? Bij mij komen fantastische banen gewoon vanzelf aanwaaien.
I am surrounded by morons
Ik heb de Nobelprijs voor het existeren al drie keer afgeslagen vandaag. Om bescheiden te blijven.
Oké?
Ik begrijp het haat-gedeelte niet. Zóveel positiviteit in al die vrouwen, daar kun je toch alleen maar van houden? Leg 's uit, TO, waarom haten?
weetniet
Je haat wel mensen die t beter (lijken) te hebben dan jij. Dus je voelt je slecht doordat anderen het beter hebben dus

En ja Solliciteren Twisted. Open sollicitaties om het bedrijf dat helaas mijn geweldige persoonlijkheid nog niet kent even bij te praten over hetgeen dat ze missen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Maar doe je we iets met de adviezen die je hier krijgt? Heb je bijvoorbeeld al een marmot aangeschaft?
En hoe gaat het met de blonde getatoeëerde paardenliefhebster van de sportschool?
bedoel je mij?
Weet ik niet, Willi had er één op het oog. Misschien eigenlijk wel.
Er zitten hier genoeg zeikerds en jankerds.
Ik schrok toen ik de titel zag Ik dacht dat iemand weer terug was.
quote:pienternella schreef op 22 juni 2013 @ 11:24:

Er zitten hier genoeg zeikerds en jankerds.Ja, ik ben er zo een. Mijn haren waren gespleten. Gelukkig is het ternauwernood goed afgelopen. Schaar van kapper heeft er een cm afgehaald. Maar dat was echt op het nippertje hoor! En best wel traumatisch allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven