therapie borderline stoornis
zaterdag 22 juni 2013 om 11:58
Hallo forummers, heeft iemand ervaring met een goede therapie of tips hoe dit gedrag in de hand te houden of hoe ermee om te gaan wb borderline stoornis. Het zwart wit denken, vijandig wantrouwend gedrag naar anderen, de wisselende stemmingen en de kortdurende psychoses, het is genoeg zo.
Het liefst een vorm van therapie in de buurt van Rotterdam.
Omdat ik zo aan het werk moet, zal het wat moeilijk zijn om te reageren.
Svp geen aanvallende reacties/meningen. Een mening mag maar het is al moeilijk genoeg. Alvast bedankt voor de reacties.
Het liefst een vorm van therapie in de buurt van Rotterdam.
Omdat ik zo aan het werk moet, zal het wat moeilijk zijn om te reageren.
Svp geen aanvallende reacties/meningen. Een mening mag maar het is al moeilijk genoeg. Alvast bedankt voor de reacties.
zaterdag 22 juni 2013 om 12:14
zaterdag 22 juni 2013 om 12:16
zaterdag 22 juni 2013 om 13:18
zondag 23 juni 2013 om 01:25
quote:frozenstar schreef op 22 juni 2013 @ 13:23:
Ik heb de Vers therapie gehad. Als mensen vragen hoe dit voor mij is geweest, vertel ik ze dat het letterlijk mijn leven heeft gered.
Geeft heel veel "handvaten" en inzicht in jezelf.
Over de DGT hoor ik ook veel positieve verhalen, Succes iniedergeval,
Hetzelfde hier, ook VERS gehad. Wat mij eigenlijk het meeste hieraan geholpen heeft is de groepsfactor; andere verhalen horen en weten dat je niet de enige bent, niet knettergek bent en je geholpen kan worden
Zeker een aanrader, veel over mezelf geleerd. Heeft me vooral geholpen woedeaanvallen te voorkomen en om af te komen van irrationele gedachten.
Ik heb de Vers therapie gehad. Als mensen vragen hoe dit voor mij is geweest, vertel ik ze dat het letterlijk mijn leven heeft gered.
Geeft heel veel "handvaten" en inzicht in jezelf.
Over de DGT hoor ik ook veel positieve verhalen, Succes iniedergeval,
Hetzelfde hier, ook VERS gehad. Wat mij eigenlijk het meeste hieraan geholpen heeft is de groepsfactor; andere verhalen horen en weten dat je niet de enige bent, niet knettergek bent en je geholpen kan worden
Zeker een aanrader, veel over mezelf geleerd. Heeft me vooral geholpen woedeaanvallen te voorkomen en om af te komen van irrationele gedachten.