Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

22-06-2013 18:27 550 berichten
Vanavond 22:25 op ned. 1 weer een aflevering van 'ik vertrek'.

Vorige week was er al een nieuwe aflevering en ik heb deze in m'n eentje vol verbazing gekeken.

Zo onvoorbereid dat dat stel was, het ogenschijnlijk makkelijk achterlaten van de jonge kinderen, de manier van omgaan tussen het stel zelf ed.

Had graag meningen willen horen van medeforrummers

Komen er vanavond nog forummers meekijken en schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Wel een mooi zwembad. Nu nog zon.
Ik vind hier dingen van.
Mei.

Ik zie nog steeds dikke truien.

Die bergen zijn niet voor niks zo groen he? Daar moet regen op.
Kansloos dit. Arrogante gedachte van ze dat ze in het land van de 'Cucina Italiano' een succesvolle kookstudio kunnen openen.

Ze zullen er veel vrienden mee maken.
Of iemand snijdt z'n vinger er af.....
Foto's op hun website zien er mooi uit hoor! Wil ook wel weer eens naar Italië...
Zon!!
Zouden ze zijn gevallen voor dat zwembad met uitzicht?
Voor iedereen die denkt: "oh, wat is het mooi daar!", bij die beelden uit Urbino heb je nog niet meer gezien dan 3 straten, vanuit verschillende standpunten. Het is een soort Muiderberg, met een mooi kasteel. Knsp in beeld gebracht .
Ohhhhh....een Bertolli-tafel!
Ik vind hier dingen van.
Volgens mij zijn ze toch alleen op nederlanders gericht, die vinden die kookstudio prachtig. Boeit dat nou dat het geen italiaan is die het koken van zn mama heeft geleerd.
Slim gezien, Its!
Ga in therapie!
Ze willen Nederlandse gasten. En daarmee koken. Dat begrijp ik heus, maar dat is een niche markt. Er zijn maar heel weinig Nederlanders die zo een vakantie kiezen. En er is concurrentie.
Ohh wat verschrikkelijk ongemakkelijk aan die tafel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zeiden ze nou tegen klanten dat ze geen vergunning hebben?
Ga in therapie!
Nah, was dattut?
Inderdaad nederlandse tekst op het bord. Het had mij slimmer geleken om de tekst in het italiaans en engels te doen.
Iemand enig idee of ze het tot deze zomer hebben gered?
Is het nu al afgelopen en de diverse vergunningen zijn nog niet eens rond en en en en ..........................
Ik wou het net zeggen, wat is het mooi daar
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vind Italië prachtig. Muiderberg is daar gevoelsmatig toch net wat anders daar dan hier.
Zelf even gezocht, ze bestaan nog :-o
En elke x weer oprechte verbazing dat bijna alle "vertrekkers" niet de taal machtig zijn.

Hartstikke mooi, dat je een droom hebt en op pad gaat, maar ga dan verdulleme gewoon hier in Nederland al een jaartje op Italiaanse les. Scheelt stukken.
Wat zeg ik, lóvende beoordelingen op de site. De ene 10 na de andere 9.
Ga in therapie!
Ach jeetje, die oma denkt ook aan haarzelf (dus net zoals haar kind en gezin)... Dat gejank. Het is maar Italie hoor, en geen Nieuw Zeeland!
quote:sateofmayo schreef op 22 juni 2013 @ 23:28:

En elke x weer oprechte verbazing dat bijna alle "vertrekkers" niet de taal machtig zijn.

Hartstikke mooi, dat je een droom hebt en op pad gaat, maar ga dan verdulleme gewoon hier in Nederland al een jaartje op Italiaanse les. Scheelt stukken.Daar selecteren ze op, zodat jij als tvkijker denkt: "Och jeetje, wat een idioten!" en veilig in Nederland blijft. Er zijn echt emigranten die het wel redden heur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven