Meldpunt Hoofdletter!
maandag 22 oktober 2012 om 10:45
Aangezien het moderatortopic overstroomt door alle aanvragen voor nicks met hoofdletter, openen we hier maar even een apart topic.
Dus: wil je graag een hoofdletter voor je nick, meldt het hier en wij zullen zo snel mogelijk aan je verzoek voldoen!
met vriendelijke groet,
de Juniors
p.s. we kunnen dus geen nicks veranderen, alleen hoofdletters plaatsen!
Dus: wil je graag een hoofdletter voor je nick, meldt het hier en wij zullen zo snel mogelijk aan je verzoek voldoen!
met vriendelijke groet,
de Juniors
p.s. we kunnen dus geen nicks veranderen, alleen hoofdletters plaatsen!
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2012 20:56
Reden: 3x is scheepsrecht :-D
Reden: 3x is scheepsrecht :-D
% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 20 april 2013 om 11:05
quote:mocymoos schreef op 20 april 2013 @ 10:58:
Nu ik niet meer met mijn oude nick kan inloggen, zou ik graag twee hoofdletters krijgen: MocyMoos.
Alvast dank.
Beste MocyMoos,
Uiteraard geef ik je de hoofdletters . Maar wat ik heb begrepen is de bug van niet kunnen inloggen gisteren gerepareerd en kunnen alle forummers met minder dan 5 letters ook weer inloggen.
mvg,
Junior.
Nu ik niet meer met mijn oude nick kan inloggen, zou ik graag twee hoofdletters krijgen: MocyMoos.
Alvast dank.
Beste MocyMoos,
Uiteraard geef ik je de hoofdletters . Maar wat ik heb begrepen is de bug van niet kunnen inloggen gisteren gerepareerd en kunnen alle forummers met minder dan 5 letters ook weer inloggen.
mvg,
Junior.
woensdag 24 april 2013 om 10:46
quote:MisPoessss schreef op 24 april 2013 @ 10:15:
Mag ik ook een hoofdletter, ik bedoel twee
MisPoessss
Kan dat?? zou wel leuk staan hè!?
En een extra s achter mis kan waarschijnlijk niet hè?
Zo:
MissPoessss
De hoofdletters kan ik je wel geven, die extra s gaat moeilijk worden . Wat je zou kunnen doen is een extra emailadres aanmaken en kijken of die nick die jij graag zou willen hebben nog vrij is .
mvg,
Junior.
Mag ik ook een hoofdletter, ik bedoel twee
MisPoessss
Kan dat?? zou wel leuk staan hè!?
En een extra s achter mis kan waarschijnlijk niet hè?
Zo:
MissPoessss
De hoofdletters kan ik je wel geven, die extra s gaat moeilijk worden . Wat je zou kunnen doen is een extra emailadres aanmaken en kijken of die nick die jij graag zou willen hebben nog vrij is .
mvg,
Junior.
woensdag 24 april 2013 om 12:18