Zwanger worden in 2012

20-04-2013 11:05 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNOD/ZwangerUitgerekendBevaldatumNaamLauw842830-12-201229-12-2012Tim " " " 2816-02-201414-02-2014Lucasbmw-sjakie2602-02-201314-01-2013Loisredsunflower2704-08-2013?Anita19783406-07-2013Sabje19803218-01-201303-01-2013Brentvleddertje3321-11-201219-10-2012NienkePomodori842922-11-201228-11-2012ViennaBrixbo3007-03-2013MFanneke3419-04-2013J
We doen bij Viva niet aan `ledenstop` dus ik verwijder dat uit de titel.

mvg,

Junior.
Hoi Anita, hopelijk heb je dit topic snel kunnen vinden.

Gelukkig had ik de html codes voor de tabel ergens opgeslagen op mijn pc. Tabel was dus zo gemaakt!

En ik hoop dat de rest van ons groepje snel volgt.

Liefs,

Pomodori
Okee Junior, bedankt!
Heee!

Teruggevonden!!! Al lange tijd niet op flaironline geweest en toen ik weer eens wilde reageren geen mogelijkheid meer......Dus ik mis een heel deel van de conversatie........

Maar leuk dat er een nieuw forum is geopend!

Alles goed bij iedereen?? Ik begrijp uit de lijst dat er meerdere mensen langere tijd niet hebben gereageerd? Want ondertussen zal er toch wel een kleintje zijn bij Brixbo en Fanneke?

En bij jou weer spannend anita?

Hier alles al weer helemaal in een ritme... Nienke is alweer een half jaar oud en doet het prima! Vandaag gewogen en 6 kg! Helemaal trots!

Sinds een paar dagen aan de groente en dus zit nu mijn hele meubilair onder de worteltjes....

Hoe doen de andere kindjes het? En alle mama's nog een beetje fit of ondertussen oververmoeid...?
Jeee Vleddertje, welkom terug! Ik hoop dat de rest ons ook snel vindt, tot nu toe zijn alleen wij 2-en er. Anita volgt hoop ik ook.

De andere site deed het al sinds 4 maart niet meer, dus veel heb je niet gemist denk ik. Maar sinds die tijd zal Brixbo wel bevallen zijn en waarschijnlijk Fanneke nu ook. Ik weet het helaas ook niet...

Zo, 6 kilo bij een half jaar.....daaraan merk je wel dat ze vroeg geboren is! Vienna was bij 4 maanden 6,3 kilo, dit weekend wordt ze 5 maanden. Ook zij aan de groente inmiddels, ze vindt het prachtig! Vooral blazen met haar mond vol, hier dus ook overal spetters haha.

Verder doet ze het nog hartstikke goed, we genieten echt! Zelf ben ik redelijk fit al sta ik er vaak alleen voor wat wel zwaar is. Gelukkig is mijn man deze week wel thuis.

Liefs,

Pomodori
Hoi dames,

Zit in de laatste wachtweek van de 5e IUI behandeling met hormonen.... Spannend! Durf amper wat te voelen en voel dan ook eigenlijk niets. Zo bang voor weer een teleurstelling. Ondertussen heeft het best wat impact, maar we slaan ons er samen met humor en veel liefde doorheen.

Liefs
Hee meiden!!

Anita! Wat heb ik een respect voor jou meid! Echt waar je doet het zo goed, en iedere teleurstelling probeer jij weer positief naar te kijken! Ik hoop zo dat het jullie gegund wordt!

Duimen draaien hier, wanneer kan je evt testen??

Hier alles top, loïs groeit als kool.. durf t bijna niet te zeggen haha. Ze is bijna 5 maand en weegt al 7.5 kg hahaha... vreetzakje!

Dikke knuffel
Hey Sjakie/ BMW meisje en anderen

Dank je wel. Lief van je!

Was er vorige maand even helemaal niet positief over en klaar mee. Was twee dagen kotsmisselijk en zuurbranden en net toen we dachten 'zal het dan nu toch?' werd ik 4 dagen eerder dan verwacht beetje ongesteld, toen helemaal niets en na een dag enorm ongesteld met stolsels van heb ik jou daar. Waarschijnlijk wel iets geweest, maar niet voldoende. ware er beiden even zo naar van en ook wat boos.

Mooie les in ouderschap hebben we nu al... loslaten als een dolle

Maar goed, nu dus weer positief op vooruit en hopen dat er toch die keer komt dat ik ook vol blijdschap een fijn boodschap hier kan doen!

Ik voel niets, behalve super zere borsten - maar die wijt ik vooral aan de hormonen van eerder deze maand.

Donderdag ga ik testen, als ik die ochtend nog niet ongesteld ben geworden...

Ik laat het jullie weten!

Liefs
Heej bmw/sjakie (hahaha), lauw en Anita wat fijn dat jullie er weer bij zijn!!!

@bmw/sjakie, wow Lois groeit goed!! Zo te lezen een pittig begin maar super knap dat jullie er goed doorheen gekomen zijn. Zal slopend geweest zijn voor jullie! Moet je nagaan dat Vienna bij 6 maanden 7,4 kilo woog, klinkt helemaal goed!!

Ps. hoe moeten we je nu noemen...gewoon sjakie?? Vind bmw/sjakie ook wat hebben haha

@Anita, ik hoop zo erg dat het nu raak is, we gunnen het jou zo. Wat ongelooflijk spannend iedere x en je houdt je erg sterk, knap hoor! Ook hier worden de duimen hard gedraaid!

@vleddertje, gelukkig heb ik wel wat hulp van familie maar ik ben zelf erg van het 'eerst zelf proberen en pas als het echt niet meer gaat, dan trek ik aan de bel'. En ik ben eind mei zelf twee weken weg geweest, naar Australië voor m'n werk! Was wel twee weken zonder mijn kleine meid maar gelukkig elke dag skype. Ben enorm blij weer thuis te zijn en ga nu nooit meer zonder haar weg! Voordeel is dat mijn man nu ervaren heeft hoe het is om lang alleen thuis te zijn met de kleine hehe,

@lauw, hoe is het met Tim? Al iets minder hangerig? Volgens mij zit Vienna nu weer in die fase, ze wil het liefst de hele dag op de arm en als je haar neerlegt gaat ze mopperen....

Verder gaat het erg goed hier, we genieten enorm van Vienna. Ze is vaak heel vrolijk en slaapt altijd nog hele nachten door. Ben nu zelf ook verse groente- en fruithapjes aan het maken voor haar met de stomer/blender van Philips Avent. Echt heel makkelijk en supergezond!

Liefs,

Pomodori
Hoi meiden hier ben ik weer.

Om maar met de deur in huis te vallen. ... Heb vandaag een zwangerschapstest gedaan en ben weer zwanger. Was na de bevalling niet meer aan de pil gegaan, omdat ik nog steeds pcos heb en als we nog een tweede kindje wilde dan moesten ik vooral de pil niet gaan slikken. Vorige keer had het 4 jaar geduurd voordat mijn cyclus weer op orde was. Dus iets eerder dan verwacht, maar ben heel erg blij!

@ anita: goed dat je zo positief blijft. Is zeker niet altijd makkelijk.

@ BMW/sjakie: jeetje flinke meid :-) toen Tim 4 maanden was woog hij 6300 gram ongeveer.

@pomodori: Met Tim gaat het gelukkig een stuk beter. Geef sinds gisteren Nutriton door zijn voeding en gaat heel goed nu. Hij spuugde best wel wat gedurende de dag en nu helemaal niks. Hij slaapt nu ook niet zo onrustig. Ik ga vrijdag nog wel met hem naar de osteopaat. Heb daar hele positieve verhalen van gehoord.

Hoop dat de andere meiden ons ook nog vinden.

Groetjes!
Hey Lauw: GEFELICITEERD!!!

Wauw... na een eerste steekje van lichte jaloezie ben ik natuurlijk superblij voor jou! Nu maar hopen dat ik ook zwanger ben en dan ben ik niet meer de enige :-)

Liefs
Dank je wel Anita! Snap het ook zeker dat je je zo voelt. Het is voor mij ook zo onwerkelijk. Met mijn ex vriend lukte het niet om zwanger te worden en moesten we toen al aan de ivf beginnen na 6 mislukte iui en nu raak ik zo makkelijk zwanger. Hoop ook dat je zwanger bent en kunnen we daar gezellig over kletsen.
Anita weet je al iets? Ben benieuwd!
Wow Lauw, gefeliciteerd!!!!!!!!! Ik zal de tabel speciaal voor jou aanpassen en wie weet komen er nog een paar zwangeren bij de komende maanden hahaha. Ben benieuwd naar je uitgerekende datum!

Zelf zou ik ook graag weer zwanger zijn maar wil nu nog even geen kleintje erbij. Dus ik wacht tot dat gevoel ook komt. Ben ook niet meer aan de pil gegaan, we gebruiken nu gewoon een condoom. Heb geen zin meer in al die extra hormonen

Anita, je houdt ons in spanning....
Hey ladies,

Wat ben ik toch ook een trouw monster... Ik krijg geen notificaties en dan vergeet ik in alle drukte te reageren.

We waren weer niet zwanger. Voelde ook echt helemaal niets bijzonders, dus had het ook niet verwacht.

Morgenochtend weer echo voor de 10e dag vd cyclus. Hopelijk één of twee goede eitjes en dan volgende week onze laatste IUI. We worden ook al door verwezen naar het UMCG voor ivf.

Mijn nod zal nu zijn zo rond 6 juli.

kus
Balen anita. Hopen dat de laatste keer gaat lukken.

Pomidori: als het goed is ben ik 16 februari uitgerekend. Ben nu 5 weken en 5 dagen. Voel me verder nog prima. Alleen wel heel moe en vandaag last van mijn onderrug.

Ben benieuwd hoe het met de rest gaat.
We hebben 2 eitjes aan het groeien en we hebben dinsdag weer een echo en ws woensdag de IUI. Spannend!!!
Goed nieuws twee eitjes. Dubbel kans. Ik ga voor je duimen.

Hier is de misselijkheid begonnen. Pfff... dat is echt het mindere deel van zwanger zijn. Hoop dat die weken snel voorbij zijn.
Twee maanden geleden heb ik een heeeel vroege miskraam gehad. Ik was twee dagen lang supermisselijk en al flink aan het overgeven. Verder voelde ik me toen niet ziek. Is dat ook wat jij nu hebt, Lauw?

Donderdag om 10 uur de IUI. Zondag 7 juli testen ??!! :-)
Hallo iedereen,

Hee Lauw, gefeliciteerd!!!, Leuk om weer te genieten van een zwangerschap...(ondanks de misselijkheid) Wel leuk dat ze dan straks niet zoveel schelen, kunnen ze lekker samen spelen!

Bij ons voorlopig ook nog geen tweede hoor...ga beginnen aan een nieuwe baan en denk niet dat ze blij zijn dat ik dan meteen een zwangerschap erbij vermeld....We genieten voorlopig heel erg van Nienke.

@Anita, spannend weer zeg!! twee eitjes tegelijk, dus dubbel kans..!! Ik duim voor je mee! Echt respect voor je dat je je vaak weer na een tegenslag zo goed kunt herpakken en er weer vol vertrouwen voor gaat!

@bmw meisje/sjakie en pomodori, wat zijn jullie kindjes al groot! Nienke is nu tuim 8 maanden en weegt 6400 gram....

En ik vindt haar al zo groot...!

Ze eet overigens wel prima hoor, gewoon een kleintje...Tegenwoordig gaat er alle soorten groenten, fruit brood enz in, en o wee als het op is...dan laat onze dame wel weten dat ze het daar niet mee eens is...

Vindt het trouwens wel erg moeilijk om uit te zoeken wat die kindjes nu eigenlijk allemaal mogen hebben en op welke leeftijd...internet, consultatieburo en omgeving spreken elkaar telkens tegen....hoe ervaren jullie dit?

Ik hoor een vrolijk gebabbel uit de babyslaapkamer komen, dus andere keer weer meer tikken...

groetjes
@nieuwe baan: ga 8 juli beginnen aan nieuwe baan. Mogelijk de dag waarop ik weet dat ik zwanger kan zijn... Oh oh... Ik neem het risico en hoop op zwanger zijn en een positieve reactie van de manager Maar wel extra spannend zo.
Anita ik ben gelukkig niet de hele tijd misselijk. Moet vooral zorgen dat mijn maag gevuld blijft. Maar soms overvalt het me ineens. Gosteren een echo gehad. Een prachtig kloppend hartje gezien. Is de tweede keer weer net zo bijzonder. Vandaag op mijn werk verteld. Ze waren erg verbaasd haha.

Vleddertje ik vind dat ook lastig hoor. Nu mag Tim als hij 6 maanden brood gaan eten maar hoe zijn schema dan moet worden weet ik nog niet. En mag ik daar zomaar mee beginnen of moet ik dit eerst vragen aan het cb.
Hee girls,

Ik baal zo dat er geen notificaties komen van de nieuwe berichten, ik dacht er ineens aan en ik kijk.. zo wat alweer een reacties!

Lauw, wauw!! Alweer zwanger, gefeliciteerd meid. Was nog niet echt volgens planning maar natuurlijk gewenst, wat leuk voor jullie.

Ik heb zelf ook al 3 testen gedaan hoor omdat ik dacht zwanger te zijn.. die pil vertrouwde ik niet de eerste 2 strips en wij zijn niet zo consequent met condooms haha.. Maar ben blij nog even niet opnieuw zwanger te zijn al vond ik dat wel fijn hoor! Maar even wachten totdat Loïs wat ouder is.

Anita, Nog even geduld en dan beginnen bij je nieuwe baas, waar ga je werken?? Je komt uit het noorden of niet? UMCG las ik, woon je in de buurt van GR? Ik kom uit DR :D Ik hoop dat je 8 juli en een top eerste werkdag hebt en een posi test!!

Pomodori, Je mag me noemen hoe jij wilt :D Ik was dus al member van viva onder deze naam.. helaas kan je het niet aanpassen.. hahaha! Wat fijn dat alles goed gaat met Vienna!

Hoe gaat et in de reiswereld?? Werk je nog steeds bij Globe??

Vleddertje, Nienke is idd vergeleken met mijn buddha een mooi klein meisje! Lekker toch! Pff Loïs eet goed en groeit als kool.. wordt gewoon zwaar. Past bijna niet meer in de kinderwagenbak. Denk nog een maandje en dan moet de wandelwageninzet er maar op.

Jullie nog vakantieplannen?? wij blijven lekker bij huis, gewoon es een dagje weg of een nachtje Kurhaus in Scheveningen. Altijd leuk! We zien wel.

Verder alles goed, ondanks de mindere start genieten we zo volop van der, al die ontwikkelingen, ik kijk wel vaak de foto's terug. Ik heb de weken geleefd en niet beleefd ik kan me nl helemaal niet meer herinneren hoe ze was als pasgeborene, echt balen vindt ik dat. Door de foto's terug te zien komt et wel weer wat omhoog..

Ik ben nu aan het werk, ga even weer verder. Echt jammer dat flair uit de lucht is, of doet ie t inmiddels alweeR??

Veel lfs van Bmw-sjakie :D
@Anita, weet je al iets??

@bmw/sjakie, ik werk idd nog bij Globe, eind augustus loopt mijn allerlaatste jaarcontract af (zit er nu 3 jaar). Dus eruit of een vast contract, spannend hoor!! Hoe is het bij jou op het rb?

Bij ons zit Vienna nu ook in het zitje, de bak ging echt niet meer haha.

wij hebben de 1e twee weken van sep vrij, nog geen idee waar we naartoe gaan. we willen graag een huisje met zwembad + gras en dan met de auto naar slovenie, oostenrijk, zwitserland of frankrijk. En dan op loopafstand van een centrum. Liefst 2 of 3 verschillende locaties haha. Als jullie een suggestie hebben hoor ik het graag! Kom er zelf echt niet uit en dan is het nog mijn werk al heb ik erg weinig tijd om zelf te zoeken.

Fijn + zonnig weekend allemaal!!

Liefs,

Pomodori

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven