Zwanger???
zondag 23 juni 2013 om 22:51
Beste dames van het viva forum,
toevoeging : Ze is inmiddels gelukkig ongesteld (godzijdank) en een test gedaan en die was gelukkig ook goed (fjieuw!)
Om te beginnen ja, ik ben een man. Ik had echt geen idee
waar ik dit anders zou moeten vragen.
Sinds Afgelopen week spelen er nog wat twijfels bij me.
Mijn vriendin gaf aan dat der menstruatie nogal laat is
nu al 2 dagen en ze is aan de pil sinds een paar maanden.
Overigens is dit de eerste maand dat ze hem niet 1 is vergeten.
Ik ben trouwens 18 zij 17.
Ze zei had ze misselijk was en tijdens t winkelen met der moeder zei ze dat der moeder ook al ongerust was want ze wou zomaar ineens een zwangerschap test omdat ze vond dat ze dikker was geworden.
Mijn vriendin is in de laatste paar maanden (sinds de pil) best wel wat aangekomen ( ze doet altijd vreemd over der gewicht maar ik schat zo'n 5 tot 8 kilo)
haar borsten waren vergroot maar vgm niet gevoelig.
kan dat er te maken mee hebben? met de pil? omdat ze wat is aangekomen?
Ze heeft een paar dagen geleden van die zakjes gekregen voor der spijsvertering dus dat zou der misselijkheid kunnen verklaren.
we hebben tot nu toe altijd gevreeën met een condoom + pil
Ookal vergat ze hem af en toe wel is. Maar wel altijd een condoom
we wonen zo'n 200km bij elkaar uit de buurt dus als we al seks hadden was het vaak 1 x per week of 1x in de 2 weken en af en toe zelfs een maand. Ik ken haar nu 9 maanden trouwens.
maar nu haar maandelijkse bloedbad uitblijft ( tot nu toe 2 dagen)
beginnen we ons toch wel zorgen te maken. ze haalt overmorgen wss zo'n test voor de zekerheid.
we zijn er allebei vrij zeker van dat het niet zo is maar haar moeder heeft ons aan het twijfelen gebracht.
wat is jullie advies/ervaring met zo'n soortgelijke situatie??
Ik zou het graag horen.
dankjullie wel alvast
toevoeging : Ze is inmiddels gelukkig ongesteld (godzijdank) en een test gedaan en die was gelukkig ook goed (fjieuw!)
Om te beginnen ja, ik ben een man. Ik had echt geen idee
waar ik dit anders zou moeten vragen.
Sinds Afgelopen week spelen er nog wat twijfels bij me.
Mijn vriendin gaf aan dat der menstruatie nogal laat is
nu al 2 dagen en ze is aan de pil sinds een paar maanden.
Overigens is dit de eerste maand dat ze hem niet 1 is vergeten.
Ik ben trouwens 18 zij 17.
Ze zei had ze misselijk was en tijdens t winkelen met der moeder zei ze dat der moeder ook al ongerust was want ze wou zomaar ineens een zwangerschap test omdat ze vond dat ze dikker was geworden.
Mijn vriendin is in de laatste paar maanden (sinds de pil) best wel wat aangekomen ( ze doet altijd vreemd over der gewicht maar ik schat zo'n 5 tot 8 kilo)
haar borsten waren vergroot maar vgm niet gevoelig.
kan dat er te maken mee hebben? met de pil? omdat ze wat is aangekomen?
Ze heeft een paar dagen geleden van die zakjes gekregen voor der spijsvertering dus dat zou der misselijkheid kunnen verklaren.
we hebben tot nu toe altijd gevreeën met een condoom + pil
Ookal vergat ze hem af en toe wel is. Maar wel altijd een condoom
we wonen zo'n 200km bij elkaar uit de buurt dus als we al seks hadden was het vaak 1 x per week of 1x in de 2 weken en af en toe zelfs een maand. Ik ken haar nu 9 maanden trouwens.
maar nu haar maandelijkse bloedbad uitblijft ( tot nu toe 2 dagen)
beginnen we ons toch wel zorgen te maken. ze haalt overmorgen wss zo'n test voor de zekerheid.
we zijn er allebei vrij zeker van dat het niet zo is maar haar moeder heeft ons aan het twijfelen gebracht.
wat is jullie advies/ervaring met zo'n soortgelijke situatie??
Ik zou het graag horen.
dankjullie wel alvast
zondag 23 juni 2013 om 22:58
Hahaha, dat zegt mijn man ook, heb je al een bloedbad veroorzaakt in de WC? En ik plaagde dan elke maand: lieverd, het is je wéér niet gelukt deze maand!
Wacht de test morgen af. Ik ben nu 5 maanden zwanger en nu pas begin ik aan te komen. 5 tot 8 kilo kom je niet aan in de eerste weken van de zwangerschap, alleen van teveel eten
Probeer te slapen en hang morgenochtend aan de lijn als ze de test doet. Sterkte!
Wacht de test morgen af. Ik ben nu 5 maanden zwanger en nu pas begin ik aan te komen. 5 tot 8 kilo kom je niet aan in de eerste weken van de zwangerschap, alleen van teveel eten
Probeer te slapen en hang morgenochtend aan de lijn als ze de test doet. Sterkte!

zondag 23 juni 2013 om 23:55
maandag 24 juni 2013 om 00:37
Lijkt me erg sterk een zwangerschap. Maar alles kan, dus inderdaad testen.
Overigens is 2 dagen laat nog niet zo schokkend, soms komt een menstruatie wat later. Ook een ontrrekkingsbloeding (want dat is het als je de pil slikt)
Met 2 dagen overtijd ben je doorgaans nog niet misselijk van een zwangerschap.
Ik zou me niet al teveel zorgen maken.
Laat je nog even weten hoe het afloopt?
Overigens is 2 dagen laat nog niet zo schokkend, soms komt een menstruatie wat later. Ook een ontrrekkingsbloeding (want dat is het als je de pil slikt)
Met 2 dagen overtijd ben je doorgaans nog niet misselijk van een zwangerschap.
Ik zou me niet al teveel zorgen maken.
Laat je nog even weten hoe het afloopt?

maandag 24 juni 2013 om 07:40
Ik denk ook niet dat ze zwanger is, die kans is erg klein. Ook met de pil kan je menstruatie eens laat of vroeg zijn, en die symptomen komen waarschijnlijk ook van pilgebruik.
Wat goed van jullie trouwens dat jullie ook een condoom gebruiken aangezien je vriendin niet zo trouw was met de pil, is dat waarschijnlijk je redding..
Wat goed van jullie trouwens dat jullie ook een condoom gebruiken aangezien je vriendin niet zo trouw was met de pil, is dat waarschijnlijk je redding..
maandag 24 juni 2013 om 09:36
maandag 24 juni 2013 om 12:03
quote:duufke schreef op 24 juni 2013 @ 09:36:
Je kan aankomen van de pil. Maar inderdaad zoals lilalinda zegt, als je hem vaak vergeet kan je beter iets anders bedenken als anti-conceptie. Spiraal misschien?
Succes ermee! Denk niet dat ze zwanger is. Die moeder moet normaal doen haar dochter zo bang te maken. Sorry
ja helemaal mee eens, haar moeder is paranoide en vertrouwt ons allebei niet. Geen idee hoezo,ook al zeg ik het zelf zo'n verschrikkele schoonzoon ben ik volgens mij toch niet.
Maar voor het zekere van het onzekere haalt ze toch nog even een test! bedankt voor alle reacties
Je kan aankomen van de pil. Maar inderdaad zoals lilalinda zegt, als je hem vaak vergeet kan je beter iets anders bedenken als anti-conceptie. Spiraal misschien?
Succes ermee! Denk niet dat ze zwanger is. Die moeder moet normaal doen haar dochter zo bang te maken. Sorry
ja helemaal mee eens, haar moeder is paranoide en vertrouwt ons allebei niet. Geen idee hoezo,ook al zeg ik het zelf zo'n verschrikkele schoonzoon ben ik volgens mij toch niet.
Maar voor het zekere van het onzekere haalt ze toch nog even een test! bedankt voor alle reacties