Hebben keepers inderdaad de langste?
maandag 24 juni 2013 om 14:57
Laatst een etentje met een groepje en daar was iemand overtuigd dat binnen een voetbalelftal de keeper te herkennen is (onder de douche) aan de langste lul. Zijn er mensen hier die dat uit ervaring kunnen bevestigen? Ik heb de groep beloofd dit op het vivaforum na te vragen, de plek waar al je vragen beantwoord worden!
maandag 24 juni 2013 om 15:14
Uit ervaring bevestigen? Om een significante relatie tussen piemellengte en teamrol te kunnen vinden moet je toch een behoorlijk aantal (complete!) voetbalteams naakt gezien hebben gok ik zo. Dus ik voorspel dat er weinig mensen zijn die dit 'uit ervaring', maar betrouwbaar, zullen kunnen bevestigen.
Verder: wat een flauwekul. Wat denk je zelf?
Verder: wat een flauwekul. Wat denk je zelf?
maandag 24 juni 2013 om 15:16
quote:ellemiekje schreef op 24 juni 2013 @ 15:14:
Uit ervaring bevestigen? Om een significante relatie tussen piemellengte en teamrol te kunnen vinden moet je toch een behoorlijk aantal (complete!) voetbalteams naakt gezien hebben gok ik zo. Dus ik voorspel dat er weinig mensen zijn die dit 'uit ervaring', maar betrouwbaar, zullen kunnen bevestigen.
Verder: wat een flauwekul. Wat denk je zelf?Zelf heb ik geen idee, want ik heb voor zover ik weet geen keepers in bed gehad. En ik vind het geen flauwekul, ik ben gek op dit soort wetenschap.
Verder: wat een flauwekul. Wat denk je zelf?Zelf heb ik geen idee, want ik heb voor zover ik weet geen keepers in bed gehad. En ik vind het geen flauwekul, ik ben gek op dit soort wetenschap.
maandag 24 juni 2013 om 15:19
maandag 24 juni 2013 om 15:26
Ik heb 1 keeper in mijn bed gehad, die had een heel beschaafd formaat penis.
Zou het nog uitmaken dat de man in kwestie keeper was toen hij een jaar of 11 was?
Misschien is de penis nadat hij ophield met keepen in de 30 jaar erna niet meer gegroeid.
Ik zal het navragen.
Zou het nog uitmaken dat de man in kwestie keeper was toen hij een jaar of 11 was?
Misschien is de penis nadat hij ophield met keepen in de 30 jaar erna niet meer gegroeid.
Ik zal het navragen.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
maandag 24 juni 2013 om 15:38
quote:missy_Acy schreef op 24 juni 2013 @ 15:23:
Keeper is meestal sowieso de langste speler. Maar ik zou zeggen: stap zondag eens een kleedkamer binnen. Niet een maar meerdere anders kan TO nooit een vergelijkend warenonderzoek doen natuurlijk.
Keeper is meestal sowieso de langste speler. Maar ik zou zeggen: stap zondag eens een kleedkamer binnen. Niet een maar meerdere anders kan TO nooit een vergelijkend warenonderzoek doen natuurlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.