Is dit normaal?

25-06-2013 12:08 12 berichten
Hoi,

Afgelopen weekend hadden we een feest, mijn neef (getrouwd, z'n vrouw was er ook) wilde met mij dansen. Dat vind ik prima, maar hij ging heel dicht op mij dansen en daarna tegen mij aan dansen van achter.

Ik dacht echt van huh?? Doe is normaal. Maakte maar gelijk een andere dans move en ging weg van hem.

Ben ik nou een tut? Of gaat mijn neef te ver. Ik voelde mij niet op mijn gemak iedergeval!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook niet prettig vinden hoor.

Maar als jij je niet op je gemak voelt hoef je ook niet af te vragen of je een tut bent, jij voelt het zo. Klaar. Iedereen vind er weer wat anders van.
Is die neef Surinaams? ( hoe heet dat, schuren toch?) :-)

Maar nee, ik zou er ook niet van gediend zijn geweest en had exact hetzelfde gedaan!
Als het voor jou verkeerd voelde, was het dus verkeerd. Gelukkig heb je meteen zelf een grens getrokken. Goed van je.
Hallo?!
Ik zou er ook niet vrolijk van worden.
Afkappen inderdaad, daar komen maar lelijke kindjes van.
Ligt er aan hoe mijn band met hem is en hoe zijn gedrag normaal gesproken is. Bij mijn ene neef zou het me namelijk niets verbazen als hij dat zou doen. Hij is gewoon zo,n losbol ook al heeft ie geen drank op . Maar als mijn andere neef dat zou doen dan zou ik me daar ook niet prettig bij voelen. Zijn karakter is er niet na om zoiets te doen en dat gedrag past ook niet bij hem. Ik vind het trouwens lastig om zoiets te verwoorden, want nu lijkt het net alsof mijn ene neef maar alles mag en kan bij mij en de andere niet terwijl dat niet zo is. Ze zijn allebei gelijk.
quote:Murdoch schreef op 25 juni 2013 @ 12:56:

Afkappen inderdaad, daar komen maar lelijke kindjes van.
Ik zou het niet prettig vinden.

En of het 'normaal' is moet je natuurlijk voor jezelf bepalen.
quote:Murdoch schreef op 25 juni 2013 @ 12:56:

Afkappen inderdaad, daar komen maar lelijke kindjes van.Zo snel?
Neef ging te ver en jij bent geen tut.
Nou ben blij dat jullie het met mee eens zijn haha.

Nee het is geen Surinamer, gewoon een Hollander.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven