***Ladies wanted! Rotterdam!!

25-06-2013 15:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Ladies!

Ik ben Melany (26 jaar) Arubaans/Colombiaans/Nederlands van afkomst en woon in Rotterdam en ik ben op zoek naar leuke dames waarmee ik een leuke vriendschap mee kan opbouwen.

Ik ben heel vaak verhuisd dus heb niet echt veel vriendinnen er is er 1 waar ik op kan bouwen en dat is heel fijn. Maar ik zou ook eens andere mensen willen leren kennen en op 26 jarige leeftijd is dat niet meer zo makkelijk als op de basisschool. Ik heb al vaker een oproepje geplaast waar mensen wel op reageren maar geen actie ondernemen. Dus reageer aub alleen als je ECHT geintresseert bent zoniet bespaar mij en jezelf de moeite!

Ik vind het leuk om af en toe naar de sauna te gaan, bank te hangen met een wijntje of een jack daniels op zijn tijd! af en toe stappen of gewoon een dagje relaxen in het park in de zomer met een wegwerp barbeque. Lekker eten is natuurlijk altijd lekker.

Voel jij je aangesproken en wil je een ECHTE vriendschap opbouwen? Kun je mij mailen op mevrouwtje_m@hotmail.com

Ik heb ook whatsapp en msn op mijn mobiel dat gaat sneller als mailen. Groetjes, Melany
Dit ben ik trouwens aangezien ik niet weet hoe ik hier een foto op kan loaden via mijn viva!
Jij durft...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 25 juni 2013 @ 18:20:

Jij durft...Hi pimpelmeesje, hoezo dat?
Welke leeftijd ?
quote:misscmm schreef op 25 juni 2013 @ 22:55:

[...]

Hi pimpelmeesje, hoezo dat?Omdat je zo je foto op een openbaar forum gooit waar iedereen je kan zien denk ik
Nou ik ben een vent dus ik mag niet reageren, succes!

En voor vriendschap hoef je toch geen foto te plaatsen inderdaad?
Voor zover ik weet doet iedereen het op zijn eigen manier. Of is er hier maar 1 manier toegestaan van een oproepje plaatsen. Thanks voor de "positieve" reacties!
quote:flower_power_girl schreef op 25 juni 2013 @ 23:37:

Welke leeftijd ?Tussen de 25 en 30!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven