Anticonceptie, welke vorm?
maandag 24 juni 2013 om 07:48
Man en ik zijn klaar met kinderen. Denken we nu. Het is nog te vroeg voor sterilisatie en alleen een condoom geeft mij toch een onzeker gevoel.
Welk voorbehoedsmiddel gebruiken jullie?
Ik heb jaren de pil geslikt maar wil deze niet meer gebruiken ivm hoofdpijn en trombose risico.
Een spiraal zie ik niet zitten.
Blijven nog een aantal zaken over maar ik wil iig een zo laag mogelijk trombose risico.
Wat zijn jullie ervaringen met de div anticonceptie?
Welk voorbehoedsmiddel gebruiken jullie?
Ik heb jaren de pil geslikt maar wil deze niet meer gebruiken ivm hoofdpijn en trombose risico.
Een spiraal zie ik niet zitten.
Blijven nog een aantal zaken over maar ik wil iig een zo laag mogelijk trombose risico.
Wat zijn jullie ervaringen met de div anticonceptie?
woensdag 26 juni 2013 om 00:30
woensdag 26 juni 2013 om 18:29
Probeer eens een goed overleg te hebben met je huisarts of gyn. Zij weten - als het goed is - het beste van de hoed en de rand.
Maar goed, dat weet je zelf ook wel en daar vroeg je niet naar.
Ik ben zelf totaal ongevoelig voor medicatie, dus al die hormoon-based dingen - dus (prik)pil, ring, pleister - hebben in huize Dwryl geen zin. Alleen maar veel bijwerkingen maar daadwerkelijke werking ho maar. Zit dus aan een spiraal.
Niet om je over te halen, maar het zetten vond ik echt totaal geen probleem. Heb zelfs gruwelijk kunnen lachen met de gynaecoloog op dat moment. Geen pijnstilling of niets,
Nu wel veel problemen omdat mijn lichaam het afstoot, maar dat neem ik maar voor lief Oh wacht, positieve verhalen
Maar goed, dat weet je zelf ook wel en daar vroeg je niet naar.
Ik ben zelf totaal ongevoelig voor medicatie, dus al die hormoon-based dingen - dus (prik)pil, ring, pleister - hebben in huize Dwryl geen zin. Alleen maar veel bijwerkingen maar daadwerkelijke werking ho maar. Zit dus aan een spiraal.
Niet om je over te halen, maar het zetten vond ik echt totaal geen probleem. Heb zelfs gruwelijk kunnen lachen met de gynaecoloog op dat moment. Geen pijnstilling of niets,
Nu wel veel problemen omdat mijn lichaam het afstoot, maar dat neem ik maar voor lief Oh wacht, positieve verhalen
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.