vaginale jeuk
woensdag 26 juni 2013 om 21:57
Ik ben daar al zolang als ik me kan herinneren gevoelig voor. Heb vroeger ook vaak een schimmel infectie gehad. De belangrijkste triggers waren sex en menstruatie.
De laatste jaren gaat het heel goed. Ik ben 5 jaar niet ongesteld geweest door de mirena, en spoel dagelijks met water en als ik jeuk krijg smeer ik canesten crème uitwendig.
Na mijn bevalling ook wel even last gehad. Nu net na 10 wk een miskraam gehad en blijf maar vloeien. Inwendig douchen mag nog niet en de crème helpt een beetje. Iemand tips?
De laatste jaren gaat het heel goed. Ik ben 5 jaar niet ongesteld geweest door de mirena, en spoel dagelijks met water en als ik jeuk krijg smeer ik canesten crème uitwendig.
Na mijn bevalling ook wel even last gehad. Nu net na 10 wk een miskraam gehad en blijf maar vloeien. Inwendig douchen mag nog niet en de crème helpt een beetje. Iemand tips?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
woensdag 26 juni 2013 om 22:02

donderdag 27 juni 2013 om 05:54
donderdag 27 juni 2013 om 20:08
Wellicht vind je dit blogje interessant: http://www.groenevrouw.nl/10-tips-voor- ... ladyparts/