Mode & Beauty alle pijlers

neus chantal janzen

28-06-2013 11:22 42 berichten
Gister was chantal te gast bij het programma van linda de mol.

Daar werden beelden getoond van voordat ze echt bekend werd/of net was. Haar neuspunt zag er echt breder uit (zelfs mn moeder viel het op) en daarbij vielen haar sproeten veel meer op. Maar goed dat kan nu goede make-up zijn zodat ze wat minder opvallen.

Dacht altijd dat ze puur natuur was maar ik denk toch echt dat ze een nose job heeft gedaan.

Wat ik met dit topic wil? Gewoon een koffieautomaten gesprek zoals zoveel topics hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar ook echt te irritant voor woorden.
Leuke vrouw die een mooi gezicht heeft en een open uitstraling. Ik kan als enig minpunt bedenken dat ik het zo jammer vind dat ze haar mooie blauwe ogen altijd zo'n dikke zwarte rand geeft, dat maakt zo hard bij haar verder heel lichte haren en huid.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:vamviva schreef op 28 juni 2013 @ 13:47:

Ik vind haar ook echt te irritant voor woorden.

Dat bedoel ik, jaloersmakend knap/schattig.

Kunnen de meeste vrouwen niet tegen.

Ik vind George Clooney gewoon een leuke man.
Je mag dus iemand van je eigen geslacht niet niet leuk vinden, want dan ben je zeker weten alleen maar jaloers? Lekker kortzichtig ben jij.
quote:lizzy75 schreef op 28 juni 2013 @ 13:56:

Je mag dus iemand van je eigen geslacht niet niet leuk vinden, want dan ben je zeker weten alleen maar jaloers? Lekker kortzichtig ben jij.hehehe
quote:noreservations schreef op 28 juni 2013 @ 13:51:

[...]

Dat bedoel ik, jaloersmakend knap/schattig.

Kunnen de meeste vrouwen niet tegen.

Ik vind George Clooney gewoon een leuke man.

Ik trek haar ook erg slecht. Heeft niks met jaloezie te maken, er zijn namelijk genoeg knappe/ schattige vrouwen die ik wel kan handelen en zeer kan waarderen. Zoveel zelfs, dat ik ze niet eens kan opnoemen.

George Clooney vind ik ook niet bijzonder. Ben ik daar dan ook jaloers op?
quote:noreservations schreef op 28 juni 2013 @ 13:28:Wat ik wel weet is dat Chantal Janzen zo jaloersmakend schattig/knap is, dat m'n vrouw enthousiast riep bij Jongens tegen de Meisjes:"Ze heeft geen kont! Ha!"Bah, wat een sneue opmerking en al even sneu dat jouw vrouw de behoefte heeft om zo'n opmerking te maken.
Het hoeft niet hoor. Mijn neus is ook anders dan toen ik 20 was (hij is nu smaller). Terwijl ik er niks aan heb gedaan. Je gezicht verandert soms als je ouder wordt. Nou ja, naast dat alles gaat rimpelen en zakken dan, bedoel ik
Stressed is just desserts spelled backwards
De sproeten vind ik leuk!

Maar ik denk dat ze tegenwoordig de zon niet meer ingaat juist vanwege de sproeten. Voor je het weet heb je zoiets als een zwangerschapsmasker.

De donkere vlekken zie je toch wel door de make-up heen.
Dus dan kijk je naar het programma van Linda de Mol en dan valt de neus van Chantal Janzen je op... *knap*
Haha, inderdaad. ik blijf kijken naar dat verbouwde hoofd van Linda.
quote:lizzy75 schreef op 28 juni 2013 @ 13:44:

Ik zie altijd alleen maar die enorme zwarte wimpers.Inderdaad ja. Volgens mij ziet ze er stuk leuker uit als ze niet van die zware donkere oogmake-up op heeft.
Ik vind chantal ook neppig. Ik zet de tv altijd op een andere zender als zij er is. Niks met jaloersheid te maken.

Zijn bij mij ook zat mooie vrouwen die ik bewonder. Mijn girlcrushes zijn:

Emma stone

Emma watson

Lana del rey

Demi lovato

En nig wel meer
sproeten worden minder in de loop der jaren. Tenminste bij mij wel.

en idd in de zomer heb ik er veel meer dan in de winter. Dus dat mensen zeggen dat ze sproeten zou hebben weg laten laseren...?? zucht.
Psies! Echt niet jaloers, gewoon irritant:p Sinds ze dat konijn nadoet in die reclame helemaal! Blegh
quote:medunkt schreef op 28 juni 2013 @ 18:44:

Dus dan kijk je naar het programma van Linda de Mol en dan valt de neus van Chantal Janzen je op... *knap*Haha ja ik blijf ook steeds maar kijken naar die kop van Linda. Zonde wat ze allemaal gedaan heeft, vind het geen gezicht meer...
Ik heb niet terug gelezen. Ga ik niet doen ook. Maar waarom staat dit topic al de hele avond in de top 10?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven