Gezondheid alle pijlers

Ervaringen groene smoothies?

27-06-2013 20:49 28 berichten
Hallo allemaal,

Na mijn bevalling drie maanden geleden ben ik nog veel moe. Ik had al verschillende keren gelezen dat je veel gezonder/energieker kan worden door het drinken van groene smoothies. De afgelopen week ben ik daar dus mee begonnen. Helaas bevalt dat tot nu toe niet zo goed....Ik voel me doodmoe, heb enorm last van mijn darmen, en buikpijn....

Heeft iemand hier ervaringen mee? Moet ik nu doorgaan? of juist stoppen....

Ik word er erg onzeker van. Vooral omdat ik dacht iets gezonds te doen, waar ik dus nu ziek van word :(

Bedankt alvast voor de reacties!
Alle reacties Link kopieren
Ik neem het niet om te ontgiften maar voor extra ijzer (rauwe spinazie), om iets binnen te krijgen in de ochtend (geen grote ontbijter) en om gewoon lekker en gezond iets tussendoor te nemen. Doe het al tijden, de blender is mijn beste vriend. Maar ik heb nooit last gehad van mijn darmen erdoor of iets dergelijks. Dat herken ik dus niet.
Ik heb deze week mijn eerste groene smoothie op. En het viel me niet tegen! Ik denk dat ik er 1 per dag ga drinken. Het schijnt heel veel gezondheidsvoordelen te hebben. Wat zijn jullie ervaringen? Zijn er nog meer groene smoothie drinkers? Iemand nog recepten? Ik heb vandaag broccoli, banaan en kiwi op.
Ontzwangeren misschien??

Je bent 9mnd zwanger geweest, geef het dan ook de tijd om te herstellen.

En je darmen kunnen behoorlijk heftig reageren op al die rauwe groentes en fruit samen.

Ik kan er niet tegen iig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven