Vrijmiboto `rel` topic ;-)
vrijdag 28 juni 2013 om 13:40
Zo het is wel weer eens tijd voor een leuk vrijmiboto. Ja jullie kwamen zeker af op het `rel` gedeelte he, geef maar toe .
Nee dat was een geintje hoor . Moest toch een lokkertje bedenken
(Hoewel, FLOORRRRRR WAAR BEN JE? )
Ik trakteer vandaag, ben toch jarig, dus neem iets lekkers van het buffet;
en iets uit de bar, de 5 staat in de klok dus het mag
Tast toe en kom gezellig borrelen hier vanmiddag.
Nee dat was een geintje hoor . Moest toch een lokkertje bedenken
(Hoewel, FLOORRRRRR WAAR BEN JE? )
Ik trakteer vandaag, ben toch jarig, dus neem iets lekkers van het buffet;
en iets uit de bar, de 5 staat in de klok dus het mag
Tast toe en kom gezellig borrelen hier vanmiddag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 28 juni 2013 om 16:08
vrijdag 28 juni 2013 om 16:08
vrijdag 28 juni 2013 om 16:11
quote:Djaza schreef op 28 juni 2013 @ 15:48:
Van harte MV!
Djaza meis, waar hang jij toch uit? Wat zie ik je soms zo lang niet meer. Of zit je op pijlers waar ik niet zit?
Gezellig dat je er ook bent.
De rest ook hoor, hoop niet dat iemand het erg vindt dat ik af en toe een posting eruit pak, anders krijgen we natuurlijk nooit een rel voor de start klaar.
Van harte MV!
Djaza meis, waar hang jij toch uit? Wat zie ik je soms zo lang niet meer. Of zit je op pijlers waar ik niet zit?
De rest ook hoor, hoop niet dat iemand het erg vindt dat ik af en toe een posting eruit pak, anders krijgen we natuurlijk nooit een rel voor de start klaar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 28 juni 2013 om 16:29
quote:Galadriel schreef op 28 juni 2013 @ 16:26:
Nou nou, iedereen die voor zichzelf een verjaardagstopic opent is wel heel verlegen om aandacht.
Pfffffff,
Zeker weer zo'n vivameisje die een veer in haar derrière nodig heeft.
Wat is dit toch een stom forum.
He gezellig, nog een azijnpisser die al de knipogen gemist heeft. Wat wil je drinken?
(pssss, )
Nou nou, iedereen die voor zichzelf een verjaardagstopic opent is wel heel verlegen om aandacht.
Pfffffff,
Zeker weer zo'n vivameisje die een veer in haar derrière nodig heeft.
Wat is dit toch een stom forum.
He gezellig, nog een azijnpisser die al de knipogen gemist heeft. Wat wil je drinken?
(pssss, )
vrijdag 28 juni 2013 om 16:32
quote:Carenza schreef op 28 juni 2013 @ 16:27:
[afbeelding]
Hartelijk gefeliciteerd, MV!
Deze moet je even uitleggen, links en rechts lijkt mij te gezond. Vorig jaar lag ik nog in het ziekenhuis op mijn verjaardag dus nu mag ik wel iets ongezonds he.
Wat zit er in de middelste?
[afbeelding]
Hartelijk gefeliciteerd, MV!
Deze moet je even uitleggen, links en rechts lijkt mij te gezond. Vorig jaar lag ik nog in het ziekenhuis op mijn verjaardag dus nu mag ik wel iets ongezonds he.
Wat zit er in de middelste?
vrijdag 28 juni 2013 om 16:47
quote:elastiekje__ schreef op 28 juni 2013 @ 16:28:
[...]
Nouja zeg! Het was goed bedoeld MV. Ik dacht lekker, donuts in de vorm van happy birthdaaahaaay
Ik hou van hondendrollen in de vorm van donuts, schrijf het meteen op mijn lijstje van `to make`. Alleen als ik uit bed stap en met blote voeten in kattenkots sta, dat is geen favoriet van mij.
Nou gooi maar even iets fiesch in de groep wat ik een keer op mijn deurmat vond, nee geen fotoshop, gewoon een kat die zijn innerlijke kunsten wilde tentoonstellen.
(ah kan hem niet zo snel vinden, jammer)
[...]
Nouja zeg! Het was goed bedoeld MV. Ik dacht lekker, donuts in de vorm van happy birthdaaahaaay
Ik hou van hondendrollen in de vorm van donuts, schrijf het meteen op mijn lijstje van `to make`. Alleen als ik uit bed stap en met blote voeten in kattenkots sta, dat is geen favoriet van mij.
Nou gooi maar even iets fiesch in de groep wat ik een keer op mijn deurmat vond, nee geen fotoshop, gewoon een kat die zijn innerlijke kunsten wilde tentoonstellen.
vrijdag 28 juni 2013 om 17:10
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juni 2013 @ 16:47:
[...]
Toch gevonden, denk niet dat iemand geloofd dat ik dit zo een keer thuis heb aangetroffen maar daar kan ik niets aan doen.
Iemand al aan het eten?
Even ogen dicht anders.
[...]
Toch gevonden, denk niet dat iemand geloofd dat ik dit zo een keer thuis heb aangetroffen maar daar kan ik niets aan doen.
Iemand al aan het eten?
Even ogen dicht anders.
vrijdag 28 juni 2013 om 17:17
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juni 2013 @ 16:11:
[...]
De rest ook hoor, hoop niet dat iemand het erg vindt dat ik af en toe een posting eruit pak, anders krijgen we natuurlijk nooit een rel voor de start klaar.Sommige topictitels zijn zooo intrigerend... daar moet je wel even forumtijd voor vrijmaken, toch?
[...]
De rest ook hoor, hoop niet dat iemand het erg vindt dat ik af en toe een posting eruit pak, anders krijgen we natuurlijk nooit een rel voor de start klaar.Sommige topictitels zijn zooo intrigerend... daar moet je wel even forumtijd voor vrijmaken, toch?
vrijdag 28 juni 2013 om 17:21
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juni 2013 @ 16:47:
[...]
Ik hou van hondendrollen in de vorm van donuts,
je bent zeker lid van de Shitclub
http://www.youtube.com/watch?v=CmYRaCJh6GU
[...]
Ik hou van hondendrollen in de vorm van donuts,
je bent zeker lid van de Shitclub
http://www.youtube.com/watch?v=CmYRaCJh6GU
vrijdag 28 juni 2013 om 17:59
vrijdag 28 juni 2013 om 19:38
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juni 2013 @ 16:32:
[...]
Wat zit er in de middelste?Ik heb geen idee, MV . . . . plaatje geplakt wat er wel lekker uit zag . . . . als je liever een andere hebt??
[...]
Wat zit er in de middelste?Ik heb geen idee, MV . . . . plaatje geplakt wat er wel lekker uit zag . . . . als je liever een andere hebt??
vrijdag 28 juni 2013 om 20:26